Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

Perton

#420
Huh? Ik snap oprecht niet wat ik fout doe. Ik stel een vraag en krijg daar geen antwoord op, waarna ik nog eens herhaal dat ik toch graag antwoord zou willen, juist omdat de professionaliteit van het hele gebeuren me een interessante discussie lijkt. Maar ik kan daar enkel over discussiëren als ik concreet weet wat nou precies je punt is.

Oké die ene post van gisteren was wat kinderachtig, dat geef ik toe, maar als je door mijn vorige post geïrriteerd bent geraakt, vraag ik me echt wat je issues precies zijn.

Maar goed, als het zo moet, ben ik ook wel klaar met jou en je hobbysite, je eeuwige nietszeggende oneliners, het negeren van vragen en het meestal compleet niet lezen van topics waar je op reageert. Delete mijn account maar. Vaarwel.

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 26 oktober 2015 - 11:43:12
Ik ga je scherp in de gaten houden hier op het forum.

Tuurlijk, er worden hier hele ruzies uitgevochten met soms vrij stevige beledigingen, maar zodra de beheerder om verduidelijking van een standpunt wordt gevraagd gaat het deze kant op. Er is oprecht geen touw aan de hele bovenstaande discussie vast te knopen omdat er langs elkaar heen gepraat wordt zonder dat er dieper op dingen wordt ingegaan. De vraag van Perton was misschien niet op de meest vriendelijke manier gesteld maar ook niet geheel onterecht. Verklaring van het verband tussen de actoren 'Formula E-organisatie' en 'Trulli Racing' (of hoe die lui heten) in het vraagstuk waardoor die onderdelen nooit hun bestemming bereikten ontbreekt, dus is er geen startpunt om daar inhoudelijk op in te gaan.

Uiteraard moet iedereen de mogelijkheid hebben om te forummen zoals hij of zij wilt, dat is ieders goed recht en zal ik niet betwisten. Maar de reden dat de laatste tijd weer veel te veel discussies uit de bocht zijn gevlogen hier is juist omdat mensen constant langs elkaar heen zitten te praten, feiten met meningen en argumenten verwarren en onjuiste beweringen doen zonder er verder op in te (willen) gaan. Dat is iets waar ik mij al langer aan erger op dit forum (al zal ik mij er zelf ook ongetwijfeld een keer schuldig aan gemaakt hebben, dat zal ik niet ontkennen).

Een 'agree to disagree' kwam op fora uit het verleden nog wel eens voor omdat een discussie na veel pagina's vastliep in herhaling, maar dat waren inhoudelijk sterke discussies die interessant waren om te lezen. Het is jammer om te constateren maar die discussies mis ik hier wel enigszins. Het regent one-liners van allerlei kanten en zodra er inhoudelijk op in wordt gegaan volgen er verwijten als "niet goed hebben lezen" en "een andere race hebben gezien". Terwijl als iedereen daar mee ophoudt (again, ik net zo goed als ieder ander) er genoeg gespreksstof is voor paginalange sterke discussies. Doordat dat niet gebeurt wordt het voor mezelf ook een ergernis en is mijn postgedrag inmiddels eveneens beperkt tot wat one-liners, flauwige opmerkingen en posts die het hierboven beschreven probleem blootleggen. Dat flauwe gedoe van mijzelf over het wel of niet in de regen hebben gereden van Verstappen gisteren als recentste voorbeeld, maar ook dat komt er weer uit voort dat ik inmiddels niet echt meer de moeite ga steken in een goed lopend verhaal bij het posten van zo'n reactie.

Meningen zijn goed, verschillende meningen zijn uitstekend, verschillende meningen die leiden tot inhoudelijke discussies zijn fantastisch. Pas wanneer dat laatste aanwezig is, is forummen pas echt zinvol.

Miguel

Citaat van: gloudiesaurus op 26 oktober 2015 - 11:09:08
Formule 1 had die motor wel vrij gekregen bij de Chinese autoriteiten.

Denk je? China voert een oorlog tegen overheidscorruptie, uitzonderingen maken voor sportorganisaties is dan niet echt handig.

Ik denk dat dit soort dingen gewoon kunnen gebeuren als je op het laatste moment goederen de grens over probeert te krijgen.
Peace out yo.

Miguel

Citaat van: Perton op 26 oktober 2015 - 11:52:59
Maar goed, als het zo moet, ben ik ook wel klaar met jou en je hobbysite, je eeuwige nietszeggende oneliners, het negeren van vragen en het meestal compleet niet lezen van topics waar je op reageert. Delete mijn account maar. Vaarwel.

Peace out yo.

-Nino-

Wat vonden jullie van de race? Ik vond het leuk om naar te kijken en het is zeker een leuke toevoeging aan het aanbod van Sport1 Racing.

Jehoentelaar

Fijn dat er inhoudelijk is gereageerd door de moderatie c.q. het beheer op mijn post. Geeft wel aan hoe belangrijk men het hier vindt dat het in grote lijnen goed gaat met dit forum.

3phasE

Je ziet ook dat het gedeeltelijk openbreken van de technische reglementen nu z'n vruchten al afwerpt.
De e.dams auto is met z'n nieuwe (Renault) aandrijflijn behoorlijk wat sneller dan de "standaard" Spark srt met mcLaren powertrain....
The future is electric!

Sphinx

Niet alleen de Renault. Eigenlijk bijna alles is sneller dan de Mclaren's op dit moment. Dus moeten Frijns, De Silvestro, Berthon en Felix da Costa meer risico nemen en op uitvallers hopen. Bij Berthon liep dat best goed (top10) bij Frijns redelijk (beetje geluk). De Silvestro had een remprobleem en Da Costa het probleem dat hij te laat remde ;)
Je zag het gewoon in die onboard beelden van Frijns; Vergne en Bird reden steeds bij hem weg op rechte stukken.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

3phasE

Frijns heeft ook net de pech dat Andretti racing het niet voor elkaar kreeg met de nieuwe powertrain en terug moest grijpen op die van McLaren.
Misschien dat ze het voor de volgende e-prix alsnog voor elkaar kunnen krijgen?  ;)
The future is electric!

Sphinx

Nope, zeker niet dit seizoen

CitaatFollowing a difficult pre-season testing programme during which the team was unable to complete any meaningful mileage with its new powertrain, the team opted to install the season one technology for the final test day so that it could take to the track. However, the team confirmed that despite the setback it intends to retain its status as a constructor and move its focus to introducing a bespoke powertrain for the start of next season.

Ze gaan pas seizoen 3 hun eigen powertrain introduceren. Frijns zit vast aan de Mclaren voor een heel seizoen  :-X
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 26 oktober 2015 - 08:00:10
Trulli heeft een berekend risico genomen. Ze hebben de auto's wel met de rest van het deelnemersveld mee laten gaan, maar de motoren wilden ze nog in Zwitserland aan de praat krijgen en daarna invoeren. En dat was achteraf de foute beslissing, want het hele veld werd goed uitgeklaard, behalve die later geleverde motoren van Trulli. Ze hebben nog twee keer uitstel gevraagd bij de FIA, maar kregen het spul dus niet op tijd vrij. Ik noem het niet onprofessioneel, wel onvoorzichtig.


Mee eens. Prima verwoord.

janke

Citaat van: Miguel op 27 oktober 2015 - 10:14:42
Citaat van: Perton op 26 oktober 2015 - 11:52:59
Maar goed, als het zo moet, ben ik ook wel klaar met jou en je hobbysite, je eeuwige nietszeggende oneliners, het negeren van vragen en het meestal compleet niet lezen van topics waar je op reageert. Delete mijn account maar. Vaarwel.



Zéér nuttige post. Kunnen we wat mee. :P
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar


janke

Citaat van: Jehoentelaar op 27 oktober 2015 - 20:05:58
Die ook.

JA. Ik vind het jammer als iemand die een uitgesproken mening heeft en ook nog wat toevoegd aan het forum ermee kapt. Mag ik?? 
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Jezus mina is er echt niemand meer hier die een beetje rustig en normaal kan reageren? Lieve help.