Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

Maikel0230

race 2 in Maleisië, leuke race met zelfs Senna VS Prost ;D


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Heb de race net even terug gekeken. Ik vond het een erg leuke race. Ik moet alleen enorm wennen aan het gebrek aan motorgeluid. Tot nu toe scoort de Formule E bij mij een dikke voldoende. Ik blijf het volgen!  :)

Miguel

Voorlopig zijn de races beter dan menig andere raceklasse. Geen obscene snelheden, geluiden, pitcomplexen en circuits nodig. Enige minpunt, vind ik, dat alles op één dag plaatsvindt, zo bouw je geen anticipatie op. Maar voor de mensen die wél op het circuit aanwezig zijn, is een gevuld dagprogramma natuurlijk wel super. Het zal ook wel helpen om steden zover te krijgen om mee te werken, zo zonder geluidsoverlast en minder verkeersoverlast.

Vet veel zin in de Berlin ePrix!
Peace out yo.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Voor België wel ja, niet voor Nederland.

Maikel0230

#260
Heb je firefox?

Moet je de hola beter internet extensie eens proberen, kun je een proxy gebruiken van landen die wel op die lijst staan.

Zo kan je ook ongelimiteerd gebruik maken van autosport, althans de niet-betalende content.

Overigs wel vreemd NL niet op die lijst staat, waarschiklijn omdat de race wel op Fox(?) live te zien is?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Dat laatste lijkt me ook ja. Ook bekend met Hola trouwens, maar voor andere mensen inderdaad misschien een goede tip ;).

Maikel0230

Jean Eric Vergne zal de race in Uruguay vanaf pole starten.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Edwin90 op 23 november 2014 - 19:55:50
Heb de race net even terug gekeken. Ik vond het een erg leuke race. Ik moet alleen enorm wennen aan het gebrek aan motorgeluid. Tot nu toe scoort de Formule E bij mij een dikke voldoende. Ik blijf het volgen!  :)

Ik word na een tijdje gewoon horendol van dat gegil.  :-X

Perton

#264
Mooi voor Vergne. Helaas pas net thuis, dus heb nog altijd geen FE-race kunnen zien. Althans, nu nog twee rondjes ofzo volgens mij. Waarom leidt Vergne niet?

-edit- voor ie stilviel uiteraard. Voor mensen grappig gaan doen :P

Maikel0230

Citaat van: Perton op 13 december 2014 - 19:50:28
Mooi voor Vergne. Helaas pas net thuis, dus heb nog altijd geen FE-race kunnen zien. Althans, nu nog twee rondjes ofzo volgens mij. Waarom leidt Vergne niet?

-edit- voor ie stilviel uiteraard. Voor mensen grappig gaan doen :P

Verloor bij de start een plaats aan piquet maar die beschadigde op een kerb zijn ophanging. Toch wist die het nog lang vol te houden, Vergne verbruikte teveel power tegenover de competitie en verschalkte dan toch de Braziliaan. Twee ronden later maakte hij zijn pitstop maar de rest bleef buiten. Doordat toen Sarazin crashte kwam hij na de pitstop chaos pas als derde op de baan achter Buemi en Heidfeld, waarna Heidfeld een penalty kreeg voor iets. Uiteindelijk zat hij recht achter Buemi in de laatste twee ronden maar beschadigde hij zijn ophanging en toen was het game over.

Over het algemeen gezien gaan ze aan deze jongen nog een gevaarlijke krijgen als Andretti hem nog meer kansen geeft in de FE. Was gewoon consistent de snelste op de baan, al was zijn verbruik veel hoger dan de competitie.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Klinkt als een leuke race, wel mooi dat de voormalig STR-jongens het zo goed doen. Zegt denk ik stiekem ook wel iets.

Wat ik alleen nog jammer vind aan FE (behalve dat ik door omstandigheden nog altijd geen enkele race heb gezien), is de vele coureurswissels die inmiddels al plaats hebben gevonden. Dat haalt denk ik toch een beetje een deel status weg. Is ook deels de reden dat ik FA1 weinig serieus kon nemen. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat dat komt omdat het nog een nieuwe klasse is en coureurs die FE rijden ook nog andere verplichtingen hebben. Als FE een beetje staat denk ik dat coureurs zich ook fulltime op deze serie zullen storten.

Maikel0230

Voor de mensen die de race gemist hebben


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs