Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Met Dakar was hij ook dagelijks te zien. Had hij wel de wat typische items, maar er is prima naar te luisteren. Zou inderdaad mooi zijn om hem vaker met een microfoon in actie te zien c.q. te horen.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 29 januari 2014 - 13:11:43
Met Dakar was hij ook dagelijks te zien. Had hij wel de wat typische items, maar er is prima naar te luisteren. Zou inderdaad mooi zijn om hem vaker met een microfoon in actie te zien c.q. te horen.


Tommie-San [vanwege zijn Japanse overwiinigen] Coronel is echt een gezellige babbelkous...Die zou het erg goed doen als commentator, maar die gast lijdt aan een vorm van ADHD of zo. Of alleen maar comments leveren zijn ding is?


Ik zou het wel tof vinden, maar misschien als hij het racen echt niet meer trekt. Vorig jaar was het bijna zover, dat hij niet meer in de WTCC zou kunnen rijden. Maar ik begreep dat het op het laatste moment goed kwam?


Enne, even ontopic...Christian Albers is geen foute jongen, maar hij heeft dat kakkers-imago nooit van zich kunnen afschudden. Komt ook door zijn grootspraak, dat van tijd tot tijd boven kwam drijven.


Sprak hij eerst over zijn vrouw die kanker had, en meteen van 'ik trok aan die en die dokter, want die en die was niet top. Liz [zijn vrouw] naar de VS laten overbrengen'...blablabla...


Dat is okee, want je wilt de moeder van je kinderen niet verliezen. Maar het was de manier waarop hij dat bracht. En later sprak hij ook nog zichzelf tegen, door eerst meer tijd aan zijn gezin te willen besteden, maar daarna toch weer op zoek naar zakelijke avonturen. En dan heb ik het nog niet gehad over 'ík had bijna een F1-team gekocht'.... :-X :-X :-X

Perton

Lol @ dat laatste. Kakker imago interesseerde me niet. Ik kom uit gronigen, de kroegen staan vol met dat volk (al dan niet wannabe :p) dus ben dat wel gewend. Maar het was wel, zoals kootje het noemde, de misplaatste arrogantie. Hij gedroeg zich als the next best thing vanwege wat dtm successen maar was in de f1 eigenlijk een nobody.  Eigenlijk niet echt anders dan di resta al was die dan nog wel kampioen in dtm.

Maikel0230

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112502

Lucas di Grassi en Daniel Abt zullen voor Audi Abt aan de start komen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Beetje jammer dat dat de eerste bekendmaking is, want dat zag iedereen wel zo'n beetje aankomen denk ik :P

Maikel0230

Inderdaad di Grassi rijdt voor Audi in de endurance en Daniel Abt is de zoon van  de oprichter van het team, echt lang hoefde men hierover niet na te denken.

Abt sportline runt het team maar mag de naam van Audi Sport gebruiken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Laatste nieuws? Doornbos is eventueel geïnteresseerd?


Perton

-edit- Laat maar, ik had artikel verkeerd gelezen. Mijn post sloeg nergens op.

Maikel0230

http://www.gppits.net/nieuws/trulli_test_formule_e-auto_in_frankrijk/

Door Collega Niels geplaatst

Heb ondertussen de OP nog een kleine update gegeven door de drivers club toe te voegen en de twee bijgekomen teams.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Ik vind 270 en 180 pk wel aan de weinige kant. Tuurlijk de acceleratie met die auto zal gigantisch zijn, maar echt een hoge topsnelheid zullen ze niet hebben gok ik.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Dat denk ik dus ook, misschien daarom dat ze voor stratencircuits gekozen hebben.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Men heeft voor stratencircuits gekozen om twee redenen:

- Dichter bij het publiek, en dus potentiële fans, kun je niet komen. Het vraagstuk hoe je fans naar het circuit krijgt los je deels op door gewoon midden tussen de fans te gaan zitten.

- Het draagt bij aan het groene imago van Formula E dat je een heel seizoen door de straten van wereldsteden racet, zonder last te hebben van geluidsoverlast en milieuvervuiling (= stereotype, maar voor de autosport imagotechnisch wel van belang).

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 26 maart 2014 - 14:23:05
Men heeft voor stratencircuits gekozen om twee redenen:

- Dichter bij het publiek, en dus potentiële fans, kun je niet komen. Het vraagstuk hoe je fans naar het circuit krijgt los je deels op door gewoon midden tussen de fans te gaan zitten.

- Het draagt bij aan het groene imago van Formula E dat je een heel seizoen door de straten van wereldsteden racet, zonder last te hebben van geluidsoverlast en milieuvervuiling (= stereotype, maar voor de autosport imagotechnisch wel van belang).

Dat zijn wel logische redenen inderdaad. Wat vind je zelf van het beschikbare vermogen?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Op papier weinig, maar buiten dat ze op asfalt rijden i.p.v. op papier zegt het mij weinig. Hoe vlot de auto's hun rondjes afwerken hangt uiteraard ook van een hoop andere zaken af.

Jehoentelaar

Er is weer wat nieuws binnengerold. De kalender is en wordt aangepast, alle teams zijn officieel bevestigd, en de puntentelling is bekend.

http://www.fiaformulae.com/news/WMSC-confirms-teams