Formula E topic

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 20:24:27

« vorige - volgende »

Maikel0230

De OP is nu ook weer eens helemaal up to date met de laatste nieuwtjes, waaronder enkele filmpjes dankzij onze youtube ad-on

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

#196
Antonio Felix da Costa naar Amlin Aguri en Mike Conway naar Dragon racing. Goed weten we nu zeker dat da Costa helemaal buiten beeld is voor de F1.

Verder was vandaag dag 1 van de eerste officiële test

de resultaten

http://www.f1fanatic.co.uk/2014/07/03/buemi-fastest-first-formula-e-test-donington-park/

Zoals je kan zien zijn nog enkele teams die hun line-up nog moeten vervolledigen coureurs aan het uittesten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Voor iedereen die de rondetijden wil vergelijken met andere klassen: er is een extra chicane gemaakt, zodat vergelijken (bewust?) niet goed mogelijk is.

Jehoentelaar

Enkele foto's van de Facebookpagina van Formula E. Ziet er uiteindelijk erg fraai uit wat mij betreft!








Matthijs

Een beetje een mix van een formule-auto en een LMP2. Een beetje vreemd maar wel lekker ;)

NielsD

Citaat van: Matthijs op 11 juli 2014 - 08:09:05
Een beetje een mix van een formule-auto en een LMP2. Een beetje vreemd maar wel lekker ;)

De achterkant heeft wel wat weg van een IndyCar-auto. Het zijn geen lelijke wagens inderdaad..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Bedenk mij opeens dat de Formule E wél op 18-inch rijden... ;D ...Maar het doet idd erg Indycar-achtig aan, ja.

Jozef

Doet mij denken aan Trackmania. :P Vind het wel vet!

Maikel0230

De wagen op zich is inderdaad een prachtig beestje, zeker de livery van Dams en Virgin kunnen mij bekoren.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

3phasE

Rondetijden vergelijken is i.d. lastig vanwege die chicane, maar ook omdat de Spark-Renault niet op slicks rijdt.
Komt ook nog bij dat de Spark-Renault een first of a kind is en dat vergelijken met volledig doorontwikkelde auto's niet helemaal eerlijk is.
The future is electric!

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Ik hoorde alleen maar windgeruis... ;D ;D ;D
Maar het ziet er wel snel, op deze manier...

Fabian

Moet er ontzettend aan wennen. Alleen dat windgeruis. Pfff. Al hoor je op andere onboards wel het elektrische geluid.

3phasE

In dit filmpje hoor je goed het geluid van de e-motor.
Hoog in de toeren en in combinatie met een versnellingsbak; al met al niets mis mee wat mij betreft ; )

The future is electric!

Franky R.

Wat ziet dat beeld er raar uit...randen...Maar niet slecht als ik het zo hoor...Maar dat is ook niet raar omdat de auto stil staat.