Round 13: Singapore Grand Prix, Marina Bay Street Circuit

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 13:10:15

« vorige - volgende »

Wie zal de straten van Singapore temmen?

Vettel
9 (56.3%)
Webber
0 (0%)
Alonso
2 (12.5%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
1 (6.3%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
4 (25%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Wings

Vettel 1.49.4, Alonso 1.53.5. Waar gaat het nog over?

SDG

Arme Mark Webber... Gaat er een Red Bull kapot, voor het kampioenschap is het echter de verkeerde...

0634

Wat een debiel van een regisseur. Dat groepje met Button is volop aan het racen, maar wij zien waardeloos vuurwerk. Wat een idioot.

robbert

en weer webber die problemen heeft, waarom heeft vettel nooit die problemen?
De race afgelopen, en we kunnen straks praten over formule Vettel ipv formule 1. Alonso zeer goed gereden alsook raikkonen. Die zullen wellicht volgend seizoen niet veel samen op het podium staan als ze met elkaar in de strijd zullen gaan.
Vettel is al wereldkampioen. Als hij zo blijft doorgaan natuurlijk.
En over de race zelf. Breng die banden van in het begin van het seizoen en diegene die  kritiek op die banden hebben, dat ze dan maar de gp van singapore meerdere keren bekijken.

rafael25


Jehoentelaar

Red Bull legt de focus dus vrijwel geheel op de #1, wat de enorme betrouwbaarheidsverschillen tussen de auto's van Vettel en Webber verklaart. Houd ik niet van, maar het is een mogelijkheid om je kampioenschappen binnen te hengelen.


Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 22 september 2013 - 16:43:30
Red Bull legt de focus dus vrijwel geheel op de #1, wat de enorme betrouwbaarheidsverschillen tussen de auto's van Vettel en Webber verklaart. Houd ik niet van, maar het is een mogelijkheid om je kampioenschappen binnen te hengelen.
En dan zijn er nog mensen die Webber erop aan kijken? Ik zou zeggen, 'hoe weet je het zo zeker dat beide RBR's gelijkwaardig zijn'?!

Fabian

Alonso en WEbber naar de stewards omdat het zolang duurde voordat Alonso terug was na de uitloopronde

0634

Citaat van: Franky R. op 22 september 2013 - 17:23:46
Citaat van: Jehoentelaar op 22 september 2013 - 16:43:30
Red Bull legt de focus dus vrijwel geheel op de #1, wat de enorme betrouwbaarheidsverschillen tussen de auto's van Vettel en Webber verklaart. Houd ik niet van, maar het is een mogelijkheid om je kampioenschappen binnen te hengelen.
En dan zijn er nog mensen die Webber erop aan kijken? Ik zou zeggen, 'hoe weet je het zo zeker dat beide RBR's gelijkwaardig zijn'?!
Ik kan me niet voorstellen dat het niet zo is.

Fabian



Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 september 2013 - 18:18:29
Citaat van: Franky R. op 22 september 2013 - 17:23:46
Citaat van: Jehoentelaar op 22 september 2013 - 16:43:30
Red Bull legt de focus dus vrijwel geheel op de #1, wat de enorme betrouwbaarheidsverschillen tussen de auto's van Vettel en Webber verklaart. Houd ik niet van, maar het is een mogelijkheid om je kampioenschappen binnen te hengelen.
En dan zijn er nog mensen die Webber erop aan kijken? Ik zou zeggen, 'hoe weet je het zo zeker dat beide RBR's gelijkwaardig zijn'?!
Ik kan me niet voorstellen dat het niet zo is.


Hm, Benetton - Ferrari - Red Bull...Waarom niet?