Round 13: Singapore Grand Prix, Marina Bay Street Circuit

Gestart door Maikel0230, 10 september 2013 - 13:10:15

« vorige - volgende »

Wie zal de straten van Singapore temmen?

Vettel
9 (56.3%)
Webber
0 (0%)
Alonso
2 (12.5%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
1 (6.3%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
4 (25%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Sabai

ja met van die lotto banden en die zo af en toe exploderen vlak voor het gezicht van een andere rijder.Leuk   :P

Vond het wel een leuke kwalificatie en het zat dichter bij elkaar dan ik verwachte. Morgen word een hele lange race waarin van alles kan gebeuren. Dus Vet tel heeft nog niet gewonnen maar heeft wel een goede kans daarop.

0634

Citaat van: janke op 21 september 2013 - 19:03:11
Ben ook bang voor een Vetteltje morgen. En dan word het weer een gaaap race. Misschien dat er nog een de muur in dondert, met een SC op de baan. Inhalen is ook al niet het beste item van dit circuit.

Ik denk dat er niemand in de muur knalt. Briatore is immers geen teambaas meer.

0634

Citaat van: Sabai op 21 september 2013 - 19:49:53
ja met van die lotto banden en die zo af en toe exploderen vlak voor het gezicht van een andere rijder.Leuk   :P

Vond het wel een leuke kwalificatie en het zat dichter bij elkaar dan ik verwachte. Morgen word een hele lange race waarin van alles kan gebeuren. Dus Vet tel heeft nog niet gewonnen maar heeft wel een goede kans daarop.
Normaal gesproken wint Vettel eenvoudig morgen. Vergeet niet, dat hij in Q3 op het eind geen ronde meer reed. Ik vermoed dat hij anders nog wel 2,3 tienden sneller was gegaan zoals iedereen op het end sneller ging.

SDG

Citaat van: Jeroen op 21 september 2013 - 20:11:59
Citaat van: janke op 21 september 2013 - 19:03:11
Ben ook bang voor een Vetteltje morgen. En dan word het weer een gaaap race. Misschien dat er nog een de muur in dondert, met een SC op de baan. Inhalen is ook al niet het beste item van dit circuit.

Ik denk dat er niemand in de muur knalt. Briatore is immers geen teambaas meer.

En Schumacher is met pensioen.

Fietser

Citaat van: Jeroen op 21 september 2013 - 13:46:11
Daarom zeg ik: races zijn 100 keer belangrijker dan kampioenschappen. Zolang de races maar leuk zijn, zal het me verder jeuken wie de titel pakt en met hoeveel punten voorsprong.

Mee eens. Een WK is prachtig, maar races zijn het ware snoepgoed.

Fietser

Als Rosberg hem niet aftroeft in de eerste bocht, dan is het zeer goed mogelijk dat Vettel er morgen snel vandoor gaat. Maar wat daarachter zal gebeuren laat zich lastig voorspellen met Rosberg, Grossjean, Webber en Hamilton op het vinkentouw, zeker omdat inhalen lastig is. Pitstops zijn wellicht cruciaal. Zie er met spanning naar uit.

gloudiesaurus

Ach in Singapore komt altijd wel een safety car op de baan  ;) Wie weet wat er morgen gebeurd.
Zou leuk zijn als er eens iemand anders wint dan ene meneer Vettel  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Staat Button nou op de hardere band? Want het verschil was behoorlijk. Dan zou ik het nog knap vinden dat hij zo kort bij de Ferrari's (die op de zachtere band reden) staat.

Maikel0230

#113
Button heeft toch alleen sectortijden laten noteren Jeroen?

Het enige wat Vettel morgen kan overkomen is dat zijn versnellingsbak het morgen het begeeft, McLaren waagde het ook vorig jaar met een twijfelachtige bak bij Hamilton en die viel toen in de race uit.

Toch vermoedt ik dat weer huilen met de vettelpet op morgen...

PS: was me dat de saaiste Quali in tijden zeg, ik viel bijna in slaap en geloof me als ik zeg dat me zoiets nog nooit is overkomen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2013 - 22:45:54
Button heeft toch alleen sectortijden laten noteren Jeroen?
Geen idee. Was niet in beeld, toch? Ik zag hem alleen aan het begin van Q3 rijden. Maar er staat dat hij maar 0,4 sec langzamer was dan Alonso en dat lijkt mij op de hardere band in een McLaren tov een Ferrari met snelle banden erg knap.

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2013 - 22:45:54
Button heeft toch alleen sectortijden laten noteren Jeroen?

Het enige wat Vettel morgen kan overkomen is dat zijn versnellingsbak het morgen het begeeft, McLaren waagde het ook vorig jaar met een twijfelachtige bak bij Hamilton en die viel toen in de race uit.

Toch vermoedt ik dat weer huilen met de vettelpet op morgen...

PS: was me dat de saaiste Quali in tijden zeg, ik viel bijna in slaap en geloof me als ik zeg dat me zoiets nog nooit is overkomen

Jij hebt duidelijk de tijden van voor 2003 niet meegemaakt. Een kwartiertje in de sessie en Senna of Schumacher zetten een tijd neer die zo frustrerend scherp was dat je op voorhand wist dat niemand die nog ging verbeteren. Kon je meteen de resterende drie kwartier iets anders gaan doen. In slaap vallen, bijvoorbeeld.

Maikel0230

Ik keek als jonge gast toen nog niet naar quali, dat is pas in 2005 ergens begonnen dus gelijk heb je men beste SDG.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Sabai op 21 september 2013 - 19:49:53
ja met van die lotto banden en die zo af en toe exploderen vlak voor het gezicht van een andere rijder.Leuk   :P

Vond het wel een leuke kwalificatie en het zat dichter bij elkaar dan ik verwachte. Morgen word een hele lange race waarin van alles kan gebeuren. Dus Vet tel heeft nog niet gewonnen maar heeft wel een goede kans daarop.

ja ik bedoelde dus heel in het begin van het seizoen. Niet Silverstone, dan waren er al andere banden....

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2013 - 23:18:29
Ik keek als jonge gast toen nog niet naar quali, dat is pas in 2005 ergens begonnen dus gelijk heb je men beste SDG.

2005, dat was nog de tijd van het vliegende rondje. Formula 1 goes Indy 500. Was uiteindelijk ook niet de meest elegante oplossing. Ik moet zeggen dat ik sedert de overstap naar het huidige systeem in 2006 de kwalificaties een stuk leuker ben beginnen vinden. Ik heb mij daar eigenlijk nog maar zelden of zelfs nooit mee verveeld, zelfs vanmiddag niet. Wat mij betreft hoeft hier nooit meer iets aan te veranderen.

gloudiesaurus

Mee eens SDG, het uurtje blijft nu leuk. Het zijn eigenlijk 3 kwali's ineen. Alleen jammer dat Vettel zo dominant is. Hij zet nu een tijd neer en rijdt vervolgens naar binnen met de wetenschap dat hij de snelste is. Maar er komt een tijd dat ook dat veranderd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is