Round 12: Gran Premio d'Italia, Monza

Gestart door Maikel0230, 28 augustus 2013 - 22:46:13

« vorige - volgende »

Monza is snel, heel snel zelfs maar wie is het snelst op Zondag?

Vettel
8 (40%)
Webber
0 (0%)
Alonso
9 (45%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
2 (10%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Franky R.

Citaat van: Gerard op 30 augustus 2013 - 18:04:40
Haha, nou, Italiaanse vrouwen  kunnen lekker feesten. Maar dat taaltje.. en dat wordt er niet duidelijker op naarmate ze meer drinken... ;D



Wie heeft de gesproken taal nodig, als je ook ""hebt? :P


;)

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 29 augustus 2013 - 00:37:03
Tja als we naar Belgie kijken moet ik constateren dat de Red Bull daar in de tweede sector echt wel ontzetend veel tijd vond dus hier op monza waar het nog veel sneller gaat zou RB het echt wel eens warm kunnen krijgen met een Ferrari EN Mercedes die op de rechte stukken veel sneller zullen zijn. Kijk het kan maar ik denk echt de Vettel deze niet zal winnen.

Vettel was volgens mij wel de snelste in de speedtrap in Spa. Deze lag wel bovenop Raidillon, een rare plek voor de speedtrap, maar toch...

robbert

Citaat van: Jozef op 30 augustus 2013 - 23:45:39
Citaat van: Maikel0230 op 29 augustus 2013 - 00:37:03
Tja als we naar Belgie kijken moet ik constateren dat de Red Bull daar in de tweede sector echt wel ontzetend veel tijd vond dus hier op monza waar het nog veel sneller gaat zou RB het echt wel eens warm kunnen krijgen met een Ferrari EN Mercedes die op de rechte stukken veel sneller zullen zijn. Kijk het kan maar ik denk echt de Vettel deze niet zal winnen.

Vettel was volgens mij wel de snelste in de speedtrap in Spa. Deze lag wel bovenop Raidillon, een rare plek voor de speedtrap, maar toch...

ja dus, op topsnelheid is redbull nog altijd de beste. En in monza is topsnelheid belangrijk. Maar voor alle duidelijkheid, ik kan verkeerd zijn é

Jehoentelaar

Die speedtrap lag dus direct na een aantal bochten en niet na een lang recht stuk. Red "downforce" Bull heeft daar dus logischerwijs een hoge topsnelheid, maar erg representatief is die plek niet. Denk dat ze die eerder gekozen hebben om voor de TV-kijkers leuk te laten zien hoe hard de heren door dat stuk denderen.

0634

Sja, vorig jaar had Vettel in die RBR ook niet de topsnelheid van Merc of Ferrari en wie won er uiteindelijk? Yup; Vettel... zal dus best wel meedoen om het goud volgende week.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 31 augustus 2013 - 08:14:11
Sja, vorig jaar had Vettel in die RBR ook niet de topsnelheid van Merc of Ferrari en wie won er uiteindelijk? Yup; Vettel... zal dus best wel meedoen om het goud volgende week.

Dat was in 2011 Jeroen, de RB7 van dat jaar was gewoon veel dominanter dan die van dit kaar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fietser

Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 17:16:23
Citaat van: Franky R. op 29 augustus 2013 - 14:18:57
Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 13:56:54
Ik hoop op Alonso. Heb wel zin in een feestje met de tifosi!
De mannelijke of vrouwelijke tifosi, Fabian? :P :P :P
;)
Het liefst de vrouwelijke natuurlijk!

Ik vraag me af of dit zo 'natuurlijk' is.
En meteen maar gebruikmakend van dit bruggetje: Wie van de huidige F1-grid zou er niet-heteroseksueel zijn? Procentueel zou dat aantal minstens 2 moeten zijn. (Om maar te zwijgen van de gehele paddock.) En vanaf het ontstaan van de F1 dus vele tientallen. Maar volgens de Gijp-theorie misschien toch weer minder. Afijn, erg belangrijk is dit natuurlijk niet. Maar gewoon iets om even bij stil te staan.
Ik hoop trouwens niet dat men reageert met flauwe grappen...

Edwin90

Op Sky Sports hadden ze het er juist van dat Red Bull in Spa opvallend weinig downforce gebruikte en dat ze wat topsnelheid betreft aardig mee deden. Maar ergens hoop ik natuurlijk dat ze een '2012je' doen.  ;D

Franky R.

Citaat van: Fietser op 31 augustus 2013 - 09:57:03
Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 17:16:23
Citaat van: Franky R. op 29 augustus 2013 - 14:18:57
Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 13:56:54
Ik hoop op Alonso. Heb wel zin in een feestje met de tifosi!
De mannelijke of vrouwelijke tifosi, Fabian? :P :P :P
;)
Het liefst de vrouwelijke natuurlijk!

Ik vraag me af of dit zo 'natuurlijk' is.
En meteen maar gebruikmakend van dit bruggetje: Wie van de huidige F1-grid zou er niet-heteroseksueel zijn? Procentueel zou dat aantal minstens 2 moeten zijn. (Om maar te zwijgen van de gehele paddock.) En vanaf het ontstaan van de F1 dus vele tientallen. Maar volgens de Gijp-theorie misschien toch weer minder. Afijn, erg belangrijk is dit natuurlijk niet. Maar gewoon iets om even bij stil te staan.
Ik hoop trouwens niet dat men reageert met flauwe grappen...


Ik reageer niet met een flauwe grap, want ik vind jouw reactie een flauwe grap. Bedoel je nu dat je 'twijfelt' of Fabian hetero is? ???


Wat is je punt? Als fan boeit het mij nml. niet wat een topsporter in zijn/haar slaapkamer doet... ::)  ...Laat staan dat je reactie ontopic is.

Fietser

Citaat van: Franky R. op 31 augustus 2013 - 10:08:13
Citaat van: Fietser op 31 augustus 2013 - 09:57:03
Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 17:16:23
Citaat van: Franky R. op 29 augustus 2013 - 14:18:57
Citaat van: Fabian op 29 augustus 2013 - 13:56:54
Ik hoop op Alonso. Heb wel zin in een feestje met de tifosi!
De mannelijke of vrouwelijke tifosi, Fabian? :P :P :P
;)
Het liefst de vrouwelijke natuurlijk!

Ik vraag me af of dit zo 'natuurlijk' is.
En meteen maar gebruikmakend van dit bruggetje: Wie van de huidige F1-grid zou er niet-heteroseksueel zijn? Procentueel zou dat aantal minstens 2 moeten zijn. (Om maar te zwijgen van de gehele paddock.) En vanaf het ontstaan van de F1 dus vele tientallen. Maar volgens de Gijp-theorie misschien toch weer minder. Afijn, erg belangrijk is dit natuurlijk niet. Maar gewoon iets om even bij stil te staan.
Ik hoop trouwens niet dat men reageert met flauwe grappen...


Ik reageer niet met een flauwe grap, want ik vind jouw reactie een flauwe grap. Bedoel je nu dat je 'twijfelt' of Fabian hetero is? ???


Wat is je punt? Als fan boeit het mij nml. niet wat een topsporter in zijn/haar slaapkamer doet... ::)  ...Laat staan dat je reactie ontopic is.

Uitgesproken rare reactie die veel zegt over de persoon. Vreemd vooral dat de 'slaapkamer' hierbij wordt gehaald.
Natuurlijk bedoel ik niets richting Fabian! Gebruik je hersencellen, indien aanwezig. Ik ken hier niemand op dit forum, dus suggesties zouden volkomen misplaatst zijn.
Dus je begrijpt mijn punt niet? Dat kan ik me enigszins voorstellen, gezien het vorige. Welnu, er is gewoon geen 'punt', ik stond slechts even stil bij de gedachtegang dat je weinig hoort over homoseksualiteit in de autosport. Totaal niet belangrijk overigens.
Dan de kwestie 'ontopic'. Is de correspondentie over feestjes met Italiaanse, Engelse, Oost-Europese dames dan wel ontopic?

Enzo

Volgens mij zou Sutil wel eens homo kunnen zijn, evenals Rosberg die nog uit de kast moet komen... ;D
Maar voor zoiets uitkomen zie ik niet gauw gebeuren in de autosport.

Evenals voetbal trouwens...

Enzo

Citaat van: Fietser op 31 augustus 2013 - 12:02:31
Citaat van: Franky R. op 31 augustus 2013 - 11:22:48
@Fietser,

Ik vraag mij af wanneer jij een positieve bijdrage gaat leveren aan het forum. Dat jij een bruggetje denkt te moeten maken naar homoseksualiteit, op een reactie van Fabian snap ik inderdaad niet.

En mijn reactie waw inderdaad on topic, want gericht op de aanwezigheid van Fabian in Monza.
Over de rest van jouw persoonlijke aanval ga ik niet op in. Ik raad het je wel aan om voortaan een ander forum te zoeken, waar je lekker kunt trollen. F1today of zo.

Nada. Jouw voorgaande reacties waren beslist niet ontopic. Ze waren dubbelzinnig en seksueel getint waarbij je druk gebruikt maakte van kinderachtige emoticons. Hoezo 'mythe'?

Miscommunicatie, als ik het zo lees.
Let's move on!

Jehoentelaar

Laat ik dan maar een poging tot on-topic gaan doen. Monza, het circuit van de megalomane lange rechte stukken. Monza, de nieuwe A2 Utrecht-Amsterdam? F1Fanatic schrijft wat ik dit seizoen steeds meer denk: http://www.f1fanatic.co.uk/2013/08/30/drs-50-race-killing-passion-f1/

Maikel0230

#43
Citaat van: Jehoentelaar op 31 augustus 2013 - 12:53:08
Laat ik dan maar een poging tot on-topic gaan doen. Monza, het circuit van de megalomane lange rechte stukken. Monza, de nieuwe A2 Utrecht-Amsterdam? F1Fanatic schrijft wat ik dit seizoen steeds meer denk: http://www.f1fanatic.co.uk/2013/08/30/drs-50-race-killing-passion-f1/

Het is zelden dat Keith Collantine zich ergens zo aan ergert em ik kan hem in deze niet meer dan  tonnen van gelijk geven

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Tja, DRS wordt gewoon (vaak) verkeerd toegepast. Zonde.