Round 12: Gran Premio d'Italia, Monza

Gestart door Maikel0230, 28 augustus 2013 - 22:46:13

« vorige - volgende »

Monza is snel, heel snel zelfs maar wie is het snelst op Zondag?

Vettel
8 (40%)
Webber
0 (0%)
Alonso
9 (45%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
2 (10%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Franky R.

#180
Citaat van: Wings op 07 september 2013 - 21:59:55
Citaat van: Maikel0230 op 07 september 2013 - 15:38:33
Citaat van: rafael25 op 07 september 2013 - 15:29:33
Die Sutil moet echt gewoon weg, nog nooit iets gepresteerd en alleen maar echte coureurs dwarszitten Filho da..... >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Sorry voor de taal gebruiken, ik moest loslaten!!!!!!!!!!!!!

Sorry maar laat daar maar eerst de stewards over oordelen, voor hetzelfde geld wist hij niet dat dat Hamilton was, toch moet hij gevoeld hebben dat er een andere wagen aankwam. En zelfs dan nog, hij was aan een snel rondje bezig en force india heeft al het ganse weekend problemen met parabolica.

Nu wat anders, het is naar het schijnt oorlog bij Ferrari. Luca di montezemelo was woedend an Dominicali was niet beschikbaar voor commentaar. Alonso heeft serieus in het rond liggen roepen. Jean Alesi zij zelfs tegen sky dat hij Alonso did hoorde zeggen "you're stupid, you're all stupid, you ruined my qualifying"

Dat wordt nog een leuke avond daar bij Ferrari, en dat allemaal tijdens hun thuisrace. De krantenkoppen in Italie zullen er niet om liegen morgen....

Als dit de boardradio betreft die wij allen konden horen is het zwáááááááááááááár overdreven. En verkeerd vertaald.


Hm, of Alesi het verkeerd heeft vertaald weten wij inderdaad niet. Dat is het vervelende aan geruchten... ;)  ... Of haal het volgende tekst door Google Vertalen ;
Citaat"Siete degli scemi"

Maikel0230

Dat vam Alesi zou terug in de box gezegd zijn, zover is hierover nog niets bevestigd. Die bewuste radioboodschapvban Alonso daarentegen...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 07 september 2013 - 23:01:09
Dat vam Alesi zou terug in de box gezegd zijn, zover is hierover nog niets bevestigd. Die bewuste radioboodschapvban Alonso daarentegen...


Citaat"Quindi c'è da lasciarlo passare? Veramente siete degli scemi, eh?!? Mamma mia ragazzi miei..."[/size].

Maikel0230

Hij op een of andere manier had hij volkomen gelijl over het feit dar Ricciardo ineens tussen hen inzat. Het schoferen van zijn team was dan weer niet OK

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Schofferen van zijn team? Je kan een sportman in het heetst van de strijd niet verwijten over de radio kritiek te uiten als zijn team opzichtig faalt. Niets geks aan, volkomen menselijk. Het zou gekker zijn als hij dat soort bewoordingen tijdens in interview zou gebruiken. Ik vind het allemaal niet zo schokkend hoor. Al heb ik wel het idee dat Alonso minder lekker in zijn vel zit bij Ferrari dan de voorgaande jaren.

Wings

Alonso is nu op z'n best maar heeft z'n materiaal nu niet mee. Dat frustreert. Maar, de vertalingen zoals deze op het net staan zijn letterlijk omgezet. Dan krijg je een ietwat vertekend beeld. Maar goed, ik begrijp, voer voor critici en media. Dus laat maar gaan.

Franky R.

Citaat van: Wings op 07 september 2013 - 23:42:27
Alonso is nu op z'n best maar heeft z'n materiaal nu niet mee. Dat frustreert. Maar, de vertalingen zoals deze op het net staan zijn letterlijk omgezet. Dan krijg je een ietwat vertekend beeld. Maar goed, ik begrijp, voer voor critici en media. Dus laat maar gaan.


Ik lees het en denk er mij de zijne van...En inderdaad voer voor de media, want???
Check de link... http://www.auto123.com/en/racing-news/f1-disappointing-monza-qualifying-for-ferrari-ignites-alonso-to-mclaren-rumour?artid=159608


Terwijl Alonso niet echt in goede standing is vertrokken bij McLaren.... ::) ::) ::)

Wings

Citaat van: Franky R. op 07 september 2013 - 22:55:53
Hm, of Alesi het verkeerd heeft vertaald weten wij inderdaad niet. Dat is het vervelende aan geruchten... ;)  ... Of haal het volgende tekst door Google Vertalen ;
Citaat"Siete degli scemi"

Zijn jullie helemaal betoeterd!! Dat is wat Alonso zegt op z'n plat Nederlands. Google translate vertaald letterlijk waardoor de tekst uit z'n verband wordt getrokken.

Wings

Citaat van: Franky R. op 07 september 2013 - 23:45:00
Citaat van: Wings op 07 september 2013 - 23:42:27
Alonso is nu op z'n best maar heeft z'n materiaal nu niet mee. Dat frustreert. Maar, de vertalingen zoals deze op het net staan zijn letterlijk omgezet. Dan krijg je een ietwat vertekend beeld. Maar goed, ik begrijp, voer voor critici en media. Dus laat maar gaan.


Ik lees het en denk er mij de zijne van...En inderdaad voer voor de media, want???
Check de link... http://www.auto123.com/en/racing-news/f1-disappointing-monza-qualifying-for-ferrari-ignites-alonso-to-mclaren-rumour?artid=159608


Terwijl Alonso niet echt in goede standing is vertrokken bij McLaren.... ::) ::) ::)

Ik rol bijna van de bank van het lachen. "Wacht, ik ben gefrustreerd want heb geen kampioenwaardig materiaal! Weet je wat, laten we bij McLaren instappen"! Dit verzin je toch niet? ;D ;D ;D

Franky R.

Citaat van: Wings op 07 september 2013 - 23:49:05
Citaat van: Franky R. op 07 september 2013 - 22:55:53
Hm, of Alesi het verkeerd heeft vertaald weten wij inderdaad niet. Dat is het vervelende aan geruchten... ;)  ... Of haal het volgende tekst door Google Vertalen ;
Citaat"Siete degli scemi"

Zijn jullie helemaal betoeterd!! Dat is wat Alonso zegt op z'n plat Nederlands. Google translate vertaald letterlijk waardoor de tekst uit z'n verband wordt getrokken.
Dat kan, maar het blijft kritiek waar Ferrari niet zo goed tegen kan. Zie ook Hongarije...Maar verder is dat een zaak tussen Alonso en Ferrari. Ik ben het allang weer vergeten, tenzij...Alonso opeens opduikt bij McLaren... :P 


En inderdaad is het gerucht over Alonso en McLaren ook onzin, maar ik wou het jullie niet onthouden. Hoort trouwens in het topic 'Silly Season'...
;)

Wings

Mwa, vind ik ook weer overdreven. Of ik ben te rationeel of jij te emotioneel maar merk op dat je dingen vaak veel groter ziet dan ik ze vind. Zo was je ontzettend onder de indruk van de Silly Season en ieder gerucht prikkelt je terwijl ik weinig grote dingen zie gebeuren. Nu weer. Overigens, dat is geen kritiek jegens jou (of mij) maar daarom laat ik het er nu wel bij. Ik denk dat Alonso gelijk had en er niks aan de hand is. Ja, hij was boos en uit z''n frustratie. Meer dan dat gaat het niet worden. En de geruchten die de media daar aan vastkleeft vind ik nog niet eens het lezen waard. Van het kaliber dat Verstappen ook nog wat te goed heeft van Honda en na volgend seizoen instapt bij McLaren. ;)

Gerard

Mmmm gaat lekker daar... In Italië, met de heetgebakerde Tifosi... Waar of niet, overdreven of niet, die Italianen gaan meteen schreeuwen...k ben hèel benieuwd hoe dit gaat aflopen...

robbert

Citaat van: Edwin90 op 07 september 2013 - 17:23:34
Het valt me de laatste races toch al behoorlijk op dat Ferrari vooral in de kwalificaties veel laat liggen, en dan heb ik het niet alleen over snelheid. Maar over bandenkeuze's, tijden van naar buiten sturen e.d. Het is het allemaal nét niet.

Lijkt er steeds meer op dat Ferrari weer het Italiaanse wespennest wordt waar het vroeg wel vaker periodes last van had. Een aantal jaar is er dan succes, en vervolgens komen er allemaal Italianen op de topposities in het team en vervolgens glijden ze weer af. Is in het verleden vaak genoeg gebeurd.
ja dat is zo, daarom dat ferrari niet meer presteert, door de italianen aan het roer. En Alonso is het natuurlijk zat bij ferrari. Ik zie hem nog altijd vertrekken aan het eind van het seizoen. Alonso wil een winnende wagen, en op zo'n manier van ferrari lukt dat zeker niet. Ferrari heeft al in het verleden genoeg bewezen dat ze qua taktiek nog minder zijn dan een amateursteam. Ze mogen gewoon geen italianen de leiding geven, daar komen zeker vodden van. De titels dat ze al verloren hebben is door de belachelijke taktiek van de italianen.

Jehoentelaar

Zal wel weer overwaaien. Ferrari heeft een topcoureur nodig (Alonso), en Alonso wilt het beste beschikbare stoeltje (haast niet in te schatten, maar bij Ferrari zit je redelijk safe (save?)).

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 08 september 2013 - 00:51:26
Zal wel weer overwaaien. Ferrari heeft een topcoureur nodig (Alonso), en Alonso wilt het beste beschikbare stoeltje (haast niet in te schatten, maar bij Ferrari zit je redelijk safe (save?)).

ja maar alonso wil resultaten, en dat hij telkens moet aanzien dat ferrari door blunders niet meer verder geraakt, moet wel frustrerend werken