Round 12: Gran Premio d'Italia, Monza

Gestart door Maikel0230, 28 augustus 2013 - 22:46:13

« vorige - volgende »

Monza is snel, heel snel zelfs maar wie is het snelst op Zondag?

Vettel
8 (40%)
Webber
0 (0%)
Alonso
9 (45%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
2 (10%)
Grosjean
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
1 (5%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Fietser

Erg leuk, die cartoon van de 8 McLaren-coureurs. Wel is het een tamelijk willekeurig groepje. Ik mis bijvoorbeeld GP-winnaars als Hunt (wereldkampioen zelfs), Watson, Hulme en Gethin. De laatste zegevierde tijdens de spannendste F1-finish ooit. Toevallig op Monza, ergens begin jaren '70, waar - nog zonder chicanes - rondenlange slipstreamgevechten standaard waren.

robbert

FP1 net gedaan. Hamilton de snelste, is ook niet moeilijk op zo'n snel circuit. Alonso zit er ook goed bij. Benieuwd wat het vanamiddag zal zijn. Ik denk dat men Mercedes in de gaten zullen mogen houden, ze zijn goed bezig

Gerard

#122
http://www.gppits.net/nieuws/monza_vt1_hamilton_voor_alonso/

Lekker hoor, top 15 binnen een seconde....!

Franky R.

Citaat van: Gerard op 06 september 2013 - 12:05:28
http://www.gppits.net/nieuws/monza_vt1_hamilton_voor_alonso/

Lekker hoor, top 15 binnen een seconde....!
Dat zal niet lang duren, ben ik bang...Hopelijk kan ik de VT2 via een stream volgen...

Gerard

oh, Heikki zat in de wagen van Giedo natuurlijk... moest blijkbaar weer even wennen, hij is .3 langzamer dan Pic...

Jehoentelaar

Citaat van: Fabian op 06 september 2013 - 06:35:44
Fijn raceweekend allen. Van mij zullen jullie dit weekend weinig last hebben!
Have fun! 8)

Sabai

Vraag me af wat ze bij RBR in de zomerstop gevonden hebben. Vt 2 vettel 6 tienden los van de rest op Monza nog wel  :o

NielsD

Bizar om de top-12 bijna in slagvolgorde te zien staan. Vettel en Webber beide 39 ronden gereden, zelfde training gehad? Zoja, dan heeft Vettel een geheime weg gevonden. Wat een verschil.. ::)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

rafael25

Dan is het dus slaapverwekkend saai. En krijgen we opnieuw een ongelofelijke zaai race, en bedankt!
Fia doet iets >:(

NielsD

Citaat van: rafael25 op 06 september 2013 - 16:25:11
Dan is het dus slaapverwekkend saai. En krijgen we opnieuw een ongelofelijke zaai race, en bedankt!
Fia doet iets >:(

Misschien hebben ze met een kwalificatie-afstelling gereden, omdat ze weten dat ze qua topsnelheid het zondag misschien kunnen bijbenen?!?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

Citaat van: rafael25 op 06 september 2013 - 16:25:11
Dan is het dus slaapverwekkend saai. En krijgen we opnieuw een ongelofelijke zaai race, en bedankt!
Fia doet iets >:(

hadden ze gedaan. In het begin van het seizoen hebben ze pirelli de opdracht gegeven om banden te maken die ervoor zorgden dat er spektakel was in de races. Iedereen had kritiek op die banden, en pirelli moest nu andere banden maken waardoor deze dan ploften. Dus nu terug nieuwe banden en zo zijn ze al 2-3 races met die banden aan het racen. Resultaat?  Saaie races...

Redbull wou toevallig die banden laten veranderen en ze hebben blijkbaar hun slag thuis gehaald. Wordt dus een overwinning voor Vettel. Alonso zal wel een podium scoren, maar alweer achter vettel

Jehoentelaar

En anders is het nog altijd slechts de vrije training, dus ik zou er nog geen geld op durven inzetten.

Sabai

Vind de races juist een stuk leuker en spannender met de nieuwe banden die nu niet de hoofdrol spelen.Er word weer voluit geracet  :)

robbert

Citaat van: Sabai op 06 september 2013 - 18:00:18
Vind de races juist een stuk leuker en spannender met de nieuwe banden die nu niet de hoofdrol spelen.Er word weer voluit geracet  :)

ja hebben we gezien in spa

0634

Zozo, Kimi en Romain precies even snel... hoezo het maximale uit het materiaal halen? ;)