Opvallende teamradio's

Gestart door NielsD, 27 augustus 2013 - 20:02:22

« vorige - volgende »

Kootje

En op exact dat moment kreeg ik spontaan 'n pleurishekel aan dat joch. Eerst zelf naar rechts sturen, en dan de ander uitmaken voor idioot.

Matthijs

Ja Vettel deed daar een Massaatje

Maikel0230

Nou ja in 'the heat of the moment' kan het potje wel eens overkoken maar dit was inderdaad niet erg nietjes aangezien hij net zoveel fout had aan die crash als Webber.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

net zo veel ???

Webber deed daar echt niets fout hoor.

Matthijs

Citaat van: Maikel0230 op 14 augustus 2014 - 20:49:57
Nou ja in 'the heat of the moment' kan het potje wel eens overkoken maar dit was inderdaad niet erg nietjes aangezien hij net zoveel fout had aan die crash als Webber.
Los van wie er schuld heeft kan je weleens 'in the heat of the moment' iets roepen waar je later spijt van krijgt. Ik zou van Vettel wel eens willen weten hoe hij nu tegen deze crash aankijkt.

Perton

Ik denk dat wat er in the heat of the moment wordt geroepen juist iets zegt over hoe de persoon eigenlijk is. Net als mijn geliefde Montoya, hoe hij reageerde toen hij die camera tegen zijn kop aan kreeg.

Matthijs

Misschien, maar ik heb met karten in the heat of the moment ook wel eens een aantal (verbale) middelvingers uitgedeeld aan concurrenten, maar naast de baan ben ik uiteraard de redelijkheid zelve. Adrenaline doet wat met je relativerings- en incasseringsvermogen