Opvallende teamradio's

Gestart door NielsD, 27 augustus 2013 - 20:02:22

« vorige - volgende »

Gerard

Eigenlijk hoort dit topic in "multimedia", maar goed.. ;)
Ik doe er ook 1....

http://www.youtube.com/watch?v=tBtOt6RlmzQ&feature=youtube_gdata_player

Button Kampioen 2009... Ik zeg : Hij kan beter sturen dan zingen ;D

Jehoentelaar


Gerard

Citaat van: Jehoentelaar op 29 augustus 2013 - 23:39:57
Superawesome topic!
zeker! Maar wel lastig iets NIET dubbel te posten ;)

Jehoentelaar

In de openingspost zou een schema per seizoen en GP gemaakt kunnen worden, mocht de wildgroei aan dubbelposts hinderlijk worden. ;)

SDG

Citaat van: Sabai op 28 augustus 2013 - 22:29:36


Spa 1998.Was hierover destijds nog veel commotie? kan het zelf niet meer herinneren ben F1 pas vanaf '99 gaan volgen.

Ocharme.  :P


;)

SDG

Wie herinnert zich deze nog? Jean Todt tot Rubens Barrichello in 2002 in Oostenrijk:


Wings

Ik. Walgelijk. Niet deze actie op zichzelf maar wel de toneelstuk op het podium. Of je staat erachter en doet mee of niet. Maar niet profiteren van de teamorder en achteraf een toneelstukje opvoeren. Zover ik altijd heb begrepen heeft Schumacher op momenten dat hij sneller was Barrichello niet mogen aanvallen. Ferrari verbood Schumacher te racen voor positie. Overeengekomen was dat hij mocht winnen en basta. Zo is het verhaal en Barrichello had eerder plaats moeten maken er verdiende een trap onder zijn achterwerk. Ik zou korte metten mee hebben gemaakt.

SDG

Citaat van: SDG op 31 augustus 2013 - 22:34:27
Wie herinnert zich deze nog? Jean Todt tot Rubens Barrichello in 2002 in Oostenrijk:



Overigens zie ik nu dat het geen teamradio is uit 2002, maar van een jaar eerder. Ook toen moest Barrichello plaats ruimen voor Schumacher, voor de tweede plaats na Coulthard. Mijn fout.  :-[

Jozef

Citaat van: SDG op 31 augustus 2013 - 23:20:37
Citaat van: SDG op 31 augustus 2013 - 22:34:27
Wie herinnert zich deze nog? Jean Todt tot Rubens Barrichello in 2002 in Oostenrijk:



Overigens zie ik nu dat het geen teamradio is uit 2002, maar van een jaar eerder. Ook toen moest Barrichello plaats ruimen voor Schumacher, voor de tweede plaats na Coulthard. Mijn fout.  :-[

Ik snapte al niet waarom DC daar als raceleider genoemd werd, bedankt voor de opheldering. :)

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Teamradio in Kimi's Ferrari tijd. In de categorie: Jammerjoh!


Gerard

Citaat van: Wings op 31 augustus 2013 - 23:03:04
Ik. Walgelijk. Niet deze actie op zichzelf maar wel de toneelstuk op het podium. Of je staat erachter en doet mee of niet. Maar niet profiteren van de teamorder en achteraf een toneelstukje opvoeren. Zover ik altijd heb begrepen heeft Schumacher op momenten dat hij sneller was Barrichello niet mogen aanvallen. Ferrari verbood Schumacher te racen voor positie. Overeengekomen was dat hij mocht winnen en basta. Zo is het verhaal en Barrichello had eerder plaats moeten maken er verdiende een trap onder zijn achterwerk. Ik zou korte metten mee hebben gemaakt.
ook ik weet dit nog heel goed! Vooral de reactie van Olav Mol tijdens de uitzending bij RtlGP ;D

Tja, ze hebben dit geintje vaak herhaald,.. :(

Sabai


Jozef

Volgens de statistieken heeft Ferrari vanaf 1994 in elk seizoen minstens een race gewonnen, en Michael Schumacher ook in elk seizoen van 1992 tot zijn laatste Ferrari-jaar in 2006.

Ik blijf echter stug volhouden dat dit niet zo is omdat deze statistiek alleen maar "gered" is dankzij de USGP 2005. Hier de radioberichten van Schumi's auto:

Met onder andere Ross Brawn die zegt "let's bring two cars to the finish" omdat de mannen van Ferrari er nog bijna in slaagden elkaar van de baan te rijden. ::)

Jehoentelaar

Och, je weet nooit hoe het zou lopen als ze wel allemaal meededen die race. Een jaar later reed het halve veld elkaar naar het schroot in de eerste bocht.