Opvallende teamradio's

Gestart door NielsD, 27 augustus 2013 - 20:02:22

« vorige - volgende »

NielsD

Dit klinkt misschien heel stom. Maar ik mag graag YouTube afstruinen opzoek naar droge, emotionele en opvallende teamradio's. Vooral om die van Kimi moet ik erg vaak lachen. Afin, listen & enjoy.

Kimi Raikkonen:

! Video not found

Sebastian Vettel:









Fernando Alonso:



Juan Pablo Montoya:







En zo zijn er nog véél meer. Heb je ook iets gevonden? Deel het! :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Een woedende Fernando Alonso in Bahrein in 2012:


Maikel0230

#2
Deze is me ook bijgebleven, een woedende Sebastian Vettel omdat Mark Webber door een betere strategie de leiding heeft overgenomen en waarschijnlijk ook omdat hij eerder al een drive trough kreeg voor te langzaam rijden bij de herstart.



Deze van een jaar later (opnieuw in Hongarije), vettel is niet blij met de strategie van RB waardoor hij slechts 2de is maar nog steeds vele concurrenten voor het WK achter zich houd. Het klinkt arrogant maar het is niet ongewoon bij 'echte' kampioenen van zijn niveau.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25

Vettel - "Rocky, do I have to pass Button to win?"
Rocky - "Yes, the 3 cars in front are for position, the 3 cars in front are for position"
13 laps later (after being told to slow down due to a reliability issue)
Vettel - "I mean seriously, how do you want me to pass when you're telling me to go slower and slower?




NielsD

Die van Canada is cool! Die kon ik me niet meer herinneren!  ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Maleisië 2009 was ook legendarisch.


NielsD

#6
Heeft iemand een goeie versie van Vettel die op Ricciardo scheldt tijdens de GP van Abu Dhabi? Vind alleen twee slechte versies op YT.

Deze is natuurlijk legendarisch:

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Top tien van Kimi: .
Felipe Baby stay cool:

De laatste betreft een top 10 (compilatie). Die na de Grand Prix van Brazilië had ik nog nooit gehoord. Ik zocht overigens naar 'destroy Hamiltons race'.

The 'last words' van Schumacher:

Wel een erg leuk topic trouwens!

Jozef

Citaat van: Wings op 27 augustus 2013 - 22:07:58
Top tien van Kimi: .
Felipe Baby stay cool:

Deze twee zijn al gepost. ;)

Sabai

#9


Spa 1998.Was hierover destijds nog veel commotie? kan het zelf niet meer herinneren ben F1 pas vanaf '99 gaan volgen.

Sabai

#10


Een zeldzame  ;)





Maikel0230

Na het winnen van de eerste Koreaanse GP toont Alonso zich van zijn maniakale kant ;D


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Citaat van: Sabai op 28 augustus 2013 - 22:56:41

Geeft hij hier de achtervolging op Vettel op? Kan het me even niet meer herinneren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Citaat van: NielsD op 29 augustus 2013 - 17:09:10
Citaat van: Sabai op 28 augustus 2013 - 22:56:41

Geeft hij hier de achtervolging op Vettel op? Kan het me even niet meer herinneren.

Weet ik niet kwam hem toevallig tegen.