Spa: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 25 augustus 2013 - 15:28:18

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
2 (10%)
7
7 (35%)
6
8 (40%)
5
1 (5%)
4
1 (5%)
3
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 16

T.Nuvolari

6, dikke geeuwrace. Bedankt Maldonado, was er toch nog iets te zien.

NielsD

Ik heb de race een vijf gegeven. In vergelijking met de kwalificatie was de race echt een domper. De eerste vijftien ronden waren leuk waar veel werd ingehaald. Daarna kakte het in en was het een optocht richting de finish.

Op de één of andere manier heb ik altijd hoge verwachtingen van bepaalde races, die vervolgens dan weer tegenvallen. Dan zeg ik nu alvast dat Monza niks aan wordt, dan krijgen we misschien wel een spannende race. ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Monza is zelden spannend, dus wat dat betreft zou ik inderdaad rekenen op een optocht.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2013 - 10:21:22
Monza is zelden spannend, dus wat dat betreft zou ik inderdaad rekenen op een optocht.

Vond de race van vorig jaar vrij leuk.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Ik zei ook zelden, niet nooit ;D. Maar vaak ziet het er in zon filmpje wel leuker uit.


rafael25

Geen regen,Geen cijfer!!!!!!!!!

Super Seb

Een 8. Al is dat grotendeels op gevoel, je kijkt anders naar zo'n race vanaf de kant. M'n 2e GP en de 2e zege voor Vettel. Op Spa is 70% Brits publiek en zo'n zege maakt het dan extra speciaal. Fantastische momenten beleefd!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian


0634

Citaat van: Super Seb op 26 augustus 2013 - 15:25:42
Een 8. Al is dat grotendeels op gevoel, je kijkt anders naar zo'n race vanaf de kant. M'n 2e GP en de 2e zege voor Vettel. Op Spa is 70% Brits publiek en zo'n zege maakt het dan extra speciaal. Fantastische momenten beleefd!
Dat is ook niet altijd zo geweest. Vroeger, in de Mika-tijden, vond ik er altijd verrassend veel Finnen, maar uiteraard nog veel meer Duitsers en Hollanders. Britten vielen toen wel mee moet ik zeggen.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 26 augustus 2013 - 00:08:52
Zes voor de moeite. Had meer plezier met chatten op whatsapp dan met de race. En dat gebeurt zelden.

Citaat van: robbert op 25 augustus 2013 - 22:05:43
ja, doordat men de banden minder rap doet slijten, is zelfs spa een saaie race geworden
Het. Is. Nooit. Goed. Met. Die. Banden. ???
ja inderdaad, dat zei ik ook in het begin van het seizoen. We hadden dan strijd, en dan veranderen ze die banden, jammer, maar nu hebben we weer saaiere races

Jehoentelaar

Ik bedoel dat je nu (terecht overigens) zegt dat het saai is geweest, maar met de leukere races (vnl. door de banden) was dat ook weer niet goed. Het is niet zo gek dat Pirelli het op een gegeven moment ook niet meer weet.

Jozef

Pirelli was gewoon prima gisteren. Ik verkies dit boven wat we begin dit seizoen zagen of in 2011.

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2013 - 15:37:35
Citaat van: Super Seb op 26 augustus 2013 - 15:25:42
Een 8. Al is dat grotendeels op gevoel, je kijkt anders naar zo'n race vanaf de kant. M'n 2e GP en de 2e zege voor Vettel. Op Spa is 70% Brits publiek en zo'n zege maakt het dan extra speciaal. Fantastische momenten beleefd!
Dat is ook niet altijd zo geweest. Vroeger, in de Mika-tijden, vond ik er altijd verrassend veel Finnen, maar uiteraard nog veel meer Duitsers en Hollanders. Britten vielen toen wel mee moet ik zeggen.

Hollanders en Duitsers kom je overal tegen. ;)
Ik kan mij m'n eerste keer Francorchamps nog levendig voor de geest halen. 15 jaar en fier als een gieter met mijn Ferrarivlag als supporter van Berger de straat op. Begint elke Duitser die ik tegenkom toch wel Schumacher naar mij te roepen. Die had toen net zijn move van het kledingmerk naar het stijgerende paard bekend gemaakt. Voor mij toen de grootste oetlul in de F1. :D

0634


robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 26 augustus 2013 - 16:51:40
Ik bedoel dat je nu (terecht overigens) zegt dat het saai is geweest, maar met de leukere races (vnl. door de banden) was dat ook weer niet goed. Het is niet zo gek dat Pirelli het op een gegeven moment ook niet meer weet.

mij heb je niet horen klagen in het begin van het seizoen. Ik heb mij nog goe geamuseerd, toen er strijd was doordat de banden rapper slijten, maar nu is het weer anders. Banden slijten niet rapper, en piloten hebben weer hulpmiddelen nodig om in te halen.