VKV city racing

Gestart door Sabai, 18 augustus 2013 - 11:40:22

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Lol

Ik heb wel wat met dit evenement. Een prachtig evenement, een Formule 1 - bolide op Nederlandse bodem. Wat is er nou mooier om die F1 - motoren door de stad te zien gieren...

http://www.gppits.net/nieuws/city_racing_opnieuw_groot_succes/

Hopelijk volgend jaar de 10e editie, dit jaar was weer super geslaagd.
Ik heb nu van de 10 edities 8 edities bezocht.

Nog kort gesproken met Frijns, aardige kerel  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 18 augustus 2013 - 21:40:42
Precies, iedereen zit het liefst te genieten op een terrasje in de Haagse binnenstad, na een heerlijk dag bakken in de Scheveningse zon. 8)
Iedereen?  :P


Video is onderweg...Youtube heeft weer eens 75 minuten nodig voor een filmpje van amper tien minuten [upload]?  ::)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 18 augustus 2013 - 21:40:42
Precies, iedereen zit het liefst te genieten op een terrasje in de Haagse binnenstad, na een heerlijk dag bakken in de Scheveningse zon. 8)

100x liever dan naar VKV City-Racing, maar ja .... ieder z'n ding :o

Jehoentelaar

Ieder zijn ding, inderdaad. 8)

Sabai


Maikel0230

Toch een beetje een schowman die Frijns ;), Leuk voor het publiek natuurlijk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.


NielsD

Coole film!

Bij dat stukje dat Jos even naar achteren geduwd moet worden, wordt er daarna bij een baanmedewerker geraakt als hij weer een spin doet. Dat scheelt niks.

Voor de rest vond ik die blonde vrouw ook erg mooi om te zien! ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 21 augustus 2013 - 13:32:40
Coole film!

Bij dat stukje dat Jos even naar achteren geduwd moet worden, wordt er daarna bij een baanmedewerker geraakt als hij weer een spin doet. Dat scheelt niks.

Voor de rest vond ik die blonde vrouw ook erg mooi om te zien! ;)
Ha, dat van die baanmedewerker viel mij ook op, ja! Enne, qua vrouwvolk viel het best tegen hoor! Het leukste vond ik dat dame van de catering op het einde...Jammer genoeg niet haar nummer gevraagd [ze was aan het werk, weet je]... :-\

NielsD

Hahaha!

Nou dat wordt Facebook afstruinen.. ;-)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 21 augustus 2013 - 15:53:27
Hahaha!

Nou dat wordt Facebook afstruinen.. ;-)
LOL!
Of een oproep doen via Facebook.."Wie kent deze mooie dame?"... :P