VKV city racing

Gestart door Sabai, 18 augustus 2013 - 11:40:22

« vorige - volgende »

Sabai

voor degene die er niet live bij kunnen zijn heb hier een link waar je alle actie live kan zien op RTV Rijnmond  :)


http://www.rijnmond.nl/programmas/city-racing-rotterdam/berichten/16-08-2013/live-kijken-naar-city-racing-rotterdam

0634

Niet om lullig te doen hoor, oprecht niet, maar ben ik nou de enige F1-fan die niets met dit evenement heeft?

Kootje

Nope, mij boeit het ook niet echt. Ik wil races zien, geen demo's. Das leuk als tussendoortje op raceday, maar niet als hoofdprogramma.

Sabai

Voor Jongens als Frijns zijn dit soort evenementen de kans om sponsors binnen te harken. En het is leuk voor de fans.

0634

Citaat van: Kootje op 18 augustus 2013 - 11:48:52
Nope, mij boeit het ook niet echt. Ik wil races zien, geen demo's. Das leuk als tussendoortje op raceday, maar niet als hoofdprogramma.
Dat dus. Een beetje rondjesdraaien en stoer optrekken boeit mij nooit zo. Geluid is wel kicken natuurlijk.

Fabian

Ik heb der ook vrij weinig mee.

Jehoentelaar

Ik ook niks. Grootste deel van de auto's kun je ook gewoon binnen de eigen landsgrenzen in actie zien als het er wél toe doet.

Wings

Citaat van: Jeroen op 18 augustus 2013 - 11:45:03
Niet om lullig te doen hoor, oprecht niet, maar ben ik nou de enige F1-fan die niets met dit evenement heeft?

Ik heb er ook weinig mee. Althans, als ik in de buurt woonde zou ik wel gaan kijken maar zou er geen afspraak voor opzij schuiven. Spannend is het allemaal niet maar je ziet bekendheden en Formule 1 bolides ook weer niet dagelijks. Wat mij vooral afschrikt zijn de massa's mensen. Dat is voor mij een no-go.

0634

Klopt. En de afstand. Is mij ook even te ver. Circuit van Zandvoort is voor mij een half uurtje met de scooter en dan kan ik races zien. Om dan helemaal voor wat donuts en rokende banden naar Rotterdam af te reizen.... nee.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 augustus 2013 - 18:15:58
Klopt. En de afstand. Is mij ook even te ver. Circuit van Zandvoort is voor mij een half uurtje met de scooter en dan kan ik races zien. Om dan helemaal voor wat donuts en rokende banden naar Rotterdam af te reizen.... nee.
Voor mij geldt het omgekeerde...Zandvoort ligt niet naast de deur voor mij...En het is volgens mij nog steeds een crime om met de auto te komen. City Racing is voor mij pakweg 15 minuten op de fiets...


En gewoon een leuk dagje uit!

0634

Leuk? In Rotterdam? Kan niet. ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 augustus 2013 - 20:58:20
Leuk? In Rotterdam? Kan niet. ;)


Kom eens een keer kijken. Ik en John houden je handje wel vast [zoals je dat gewend ben in Amsterdam... ;D ;D ;D ].


;) ;) ;)

0634

Sommige dingen moet je gewoon niet willen. ;)

Jehoentelaar

Precies, iedereen zit het liefst te genieten op een terrasje in de Haagse binnenstad, na een heerlijk dag bakken in de Scheveningse zon. 8)

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/fotos_vkv_city_racing/

Die een-na-laatste foto is werkelijk waar prachtig. Daar kan ik wel van genieten!  :)