Round 11: 2013 Formula 1 Shell Belgian Grand Prix

Gestart door Super Seb, 31 juli 2013 - 10:15:53

« vorige - volgende »

De Grote Prijs in onze achtertuin! Roept u maar;

Hamilton
Rosberg
Alonso
Massa
Vettel
Kimi
Grosjean
Webber

robbert

Citaat van: Fabian op 24 augustus 2013 - 13:32:55
Volgens de teams regen over 20 min...  :P

aha, een kans voor button, die kan goed overweg in de regen.

Fabian


Gerard

#122
En flink ook... Nice!!!! Interessant voor de afstelling.... Wat doet het weer morgen  :D

robbert

wordt een grote kans op pole voor button. Nu is de snelheid van de wagen niet meer belangrijk maar de kwaliteiten van de rijders in de regen. En daarin is button goed

NielsD

Met regen pakt Alonso de pole. Mark my words.. :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 24 augustus 2013 - 13:50:44
Met regen pakt Alonso de pole. Mark my words.. :D
Ik hoop het...Maar ik zou ook HAM wat meer naar voren willen zien..

Gerard


NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

rafael25


Fabian


robbert

Citaat van: Franky R. op 24 augustus 2013 - 14:02:35
Citaat van: NielsD op 24 augustus 2013 - 13:50:44
Met regen pakt Alonso de pole. Mark my words.. :D
Ik hoop het...Maar ik zou ook HAM wat meer naar voren willen zien..

ik zie hem dit nog doen hoor. Als het droog is, dan is mercedes er terug bij. Die zijn echt nog snel hoor, ze hebben alleen wat zand in de ogen gestrooid van de concurrentie, net als redbull nu tijdens de 1ste sessie van de kwalificaties doet. In Q3 zal het gaan tussen mercedes en redbull

Jozef

Citaat van: robbert op 24 augustus 2013 - 13:49:37
wordt een grote kans op pole voor button. Nu is de snelheid van de wagen niet meer belangrijk maar de kwaliteiten van de rijders in de regen. En daarin is button goed

Boh, in een race in wisselende omstandigheden is Button goed, maar als het op pure snelheid op een natte baan aankomt dat schat ik Alonso en Hamilton toch als de regenkoningen van het huidige F1-veld in hoor (en dat zou ik ook gezegd hebben vóórdat zij P1 en P2 pakten in Q3 :P).

Gerard


Sphinx

#133
Wat een goede call van FI daar zeg. Di Resta gaat zo pole pakken!

edit: Zijn we er toch ingetuind, aldus een radiocommentator.
Hamilton TOCH nog pole. Prima gedaan trouwens van VDG in dit halfnatte circus
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

NielsD

WOOWWW!! Het was weer ouderwets van de bankspringen hier!!! Goeie genade, wat heb ik genoten.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna