Round 11: 2013 Formula 1 Shell Belgian Grand Prix

Gestart door Super Seb, 31 juli 2013 - 10:15:53

« vorige - volgende »

De Grote Prijs in onze achtertuin! Roept u maar;

Hamilton
Rosberg
Alonso
Massa
Vettel
Kimi
Grosjean
Webber

0634

Citaat van: Jozef op 26 augustus 2013 - 17:51:18

Hoezo? Sam Michael zei net op de BBC vlak na de race dat het een terechte straf was voor Perez. Hij zei (in mijn herinnering): "Grosjean werd terecht bestraft voor zijn move op Button in Hongarije, dus Perez wordt nu net zo terecht bestraft." Ik ben het daar alvast helemaal mee eens.

Nou, dat op de BBC heb ik niet gezien maar hier is Whitmarsh nou niet bepaald schuldbewust bezig:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/109492

Is toch een huilie verhaal over hoe anderen over Perez klagen, ipv zien dat Perez toch echt iemand naast de baan zet, op een volkomen nutteloze plek.

Maikel0230

Op zich is dit iets wat Whitmarsh als het ganse seizoen doet met Perez en dat is hem altijd maar een carte blanche schenken, nu heeft hij over bepaalde incidenten gelijk gehad zoals China (V.S. Räikkönen) maar hij deed dit ook in Monaco (V.S. oh....opnieuw Räikkönen) waar het duidelijk niet zo was. Nu gebeurt het opnieuw, op zich is het nobel van hem dat hij zijn coureurs wil beschermen maar dat heeft natuurlijk ook zijn grenzen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

#228
Hmm, Raikkonen, Raikkonen, nu weer Grosjean... zou Perez het soms niet zo hebben op Lotussen?

Ik ben het met je eens, je hoeft je eigen rijder niet af te branden uiteraard, maar je kan wel zeggen dat hij soms iets beter moet uitkijken of moet opletten. Dat is al genoeg om aan te geven wat je er eigenlijk van vindt.

Een beetje lullen over jonge rijders die gezocht worden door ouderen... kom zeg. Bovendien was het slachtoffer dit keer een eveneens jonge rijder.