F1-Kalender 2014

Gestart door Gonzalo, 25 juli 2013 - 09:37:16

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 03 augustus 2013 - 21:51:53
http://www.nusport.nl/mixed-zone/3542058/poetin-beslist-kwalificatie-dtm-race-moskou.html

Wordt leuk volgend jaar! Race halverwege stoppen dan maar omdat Poetin overvliegt  ???


CitaatRockenfeller reageerde gelaten. "'s Lands wijs, 's lands eer."


Tja, dan moet men nog maar eens overdenken of de internationale autosport gebaat is bij deelname in Rusland?
CitaatNa drie van de vier kwalificatiesessies stond een overvlucht van de Russische leider gepland.


Ja en? Hoelang duurde die overvlucht van Poetin nu helemaal? Pfff...Ik was er niet meer aan begonnen, bij dit soort idiote gedoe. ::)

Jozef

Dit verbaast me niks hoor. Ik was in september in Moskou. Daar werd net buiten het Kremlin een drukke weg in het midden van Moskou (2x4 rijstroken) in beide richtingen volledig afgezet voor 20 minuten, omdat Poetin naar buiten zou komen in z'n limo, en dus een snelle en veilige doorgang nodig had. Die Russen zijn compleet gek.

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 05 augustus 2013 - 12:53:34
Dit verbaast me niks hoor. Ik was in september in Moskou. Daar werd net buiten het Kremlin een drukke weg in het midden van Moskou (2x4 rijstroken) in beide richtingen volledig afgezet voor 20 minuten, omdat Poetin naar buiten zou komen in z'n limo, en dus een snelle en veilige doorgang nodig had. Die Russen zijn compleet gek.

Tja als dat jouw opvating is maar het is nu eenmaal de manier van doen in Rusland. Wie zijn wij om te oordelen over hun levenswijze? In amerika legt men het hele luchtverkeer plat aan de oostkust gewoon omdat President Obama van Washington naar Camp David vliegt. Daar sta je dan als simple burgerlijke passagier op het vliegveld...........

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Het is nog allerminst zeker of die race er daadwerkelijk komt, toch?

Maikel0230

Citaat van: Jehoentelaar op 05 augustus 2013 - 16:23:17
Het is nog allerminst zeker of die race er daadwerkelijk komt, toch?

Eerst leek het een zekerheid maar nu blijkt dat de organisatoren in de clinch liggen met de Russiche automobiel Federatie zou het nog wel eens kunnen afspringen maar aangezien dit evenement belangrijk is voor Poetin zou het me niet verbazen als hij de groepen 'bij elkaar brengt $$"

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Zou me hier niet druk om maken. Uiteindelijk gaat Ecclestone toch wel overstag voor wat extra Roebels en wordt er in 2014 gewoon op/in Sotsji gereden.

Maikel0230

#51
Citaat van: Kootje op 05 augustus 2013 - 20:39:14
Zou me hier niet druk om maken. Uiteindelijk gaat Ecclestone toch wel overstag voor wat extra Roebels en wordt er in 2014 gewoon op/in Sotsji gereden.

Dat is als Ecclestone het proces tegen hem in Duitsland overleeft + vandaag hebben ook de aandeelhouders van de Formule 1 de documenten van de overdracht in 2006 moeten afgeven. Er loopt een onderzoek waarin men meent dat de F1 destijds aan een te lage prijs werd verkocht, met andere woorden werd de sport ondergewaardeerd. Als dat ook nog eens waar blijkt te zijn lijkt met de positie van Bernie serieus in gevaar te komen. Misschien is het ook maar beter dat hij eens vertrekt, de man heeft veel goed (en natuurlijk ook slecht) voor de sport gedaan maar het is tijd om iemand anders eens aan het roer te laten. Zolang zoveel macht heeft dictatoriale trekjes tot gevolg  ;)

Ik bedoel de FIA en de GPDA kiezen om de zoveel tijd eens een andere president/voorzitter waarom zou iemand zoals Bernie dan zolang op die plaats mogen blijven zitten. Een beetje meer democratie op die post zou best mogen. Of zoiets beter is voor de F1 laat ik nog even in het midden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25