Hongarije: Man van de race

Gestart door Sabai, 28 juli 2013 - 17:12:55

« vorige - volgende »

Man van de race

Lewis
Kimi
Vettel
Grosjean
Giedo
Button
Iemand anders namelijk.....

Sabai


Fabian

Ik stem vandaag op Grosjean. Maakte de race vandaag voor mij persoonlijk nog leuk. Grosjean vocht ervoor en zijn drivethrough vond ik ietwat overdreven. Grosjean ging er vandaag voor en dat zie ik graag.

Eervolle vermeldingen voor Hamilton die uitstekend reed en Mark Webber die ook ijzersterk reed.

Wings

De actie op Button vond ik onnodig. Ik vraag me dan wel eens af waar hij zit met zijn gedachten. Dacht hij dat Button zou oplossen of wat? Super dat Grosjean zijn best doet hij racet maar man van de race vind ik teveel eer voor de fouten die hij maakt.

rafael25

Webber.
Maar waarom moest Webber stoppen in de laatste deel van de race???? plek 3 was veilig genoeg!!

Fabian

Citaat van: rafael25 op 28 juli 2013 - 17:41:53
Webber.
Maar waarom moest Webber stoppen in de laatste deel van de race???? plek 3 was veilig genoeg!!
Ik denk omdat zn banden op waren en hij anders nog veel meer tijd zou verliezen als hij zou doorrijden...

Kootje

Iemand anders, namelijk: NIEMAND

Hamilton deed wat hij doen moest maar hoefde er niet voor te knokken.
Grosjean deed leuk mee maar had de pech dat hij imo onterecht bestraft werd waarna hij z'n koppie liet hangen
Räikkönen moest het hebben van z'n strategie maar liet ook niets bijzonders zien
Webber maakte vooral gebruik vd misére bij anderen

Nee ... ik vond niemand er bovenuit steken dit keer

Jozef

Ik ben het daar niet mee eens Kootje, Hamilton won omdat hij wel Button kan passeren en Vettel niet. Hij heeft er wel voor moeten knokken dus. En Hamilton heeft wel meer inhaalbewegingen moeten doen om zo snelle rondes te kunnen rijden na zijn pitstop.

Ik vond er drie rijders bovenuit steken vandaag:
- Hamilton vanwege een prachtige zege waarvoor hij wel degelijk heeft moeten werken
- Button vanwege een mooie race in een geplaagde McLaren, met vooral goed verdedigend werk maar naar mijn herinnering ook af en toe een geslaagde inhaalpoging
- Grosjean omdat hij de smaakmaker was en in mijn ogen een onterechte straf kreeg voor de inhaalbeweging op Massa. Bij de beweging op Button was hij wel duidelijk in de fout.

Man van de race is voor mij Hamilton.

Kootje

Ja, maar die inhaalbewegingen kostte geen enkele moeite. Het was nimmer 'n echt gevecht omdat hij steeds op vers rubber reed, terwijl Button en Webber op oud rubber reden. Maar goed ... uiteraard staat het je vrij om hem tot MotM uit te roepen. Ik, notabene Hamilton fan, vond jet iig allemaal niet zo indrukwekkend.

Jozef

Vraag maar eens aan Vettel hoe simpel het is om Button in te halen wanneer die op oud rubber staat. ;)

Kootje

Die had idd wat meer moeite waardoor je je ook af kunt vragen of Jenson z'n oude maatje niet gewoon z'n gang liet gaan, wetende dat hij uiteindelijk toch kansloos zou zijn. Dat kansloze geld uiteraard ook voor het gevecht met Vettel, maar ja .... das geen maatje van hem. ::)

Franky R.

#10
Ondanks dat ik zeer blij ben dat Lewis eindelijk zijn eerste heeft voor Mercedes...Kies ik Kimi, vanwege zijn strijd tegen Vettel. Speciale vermelding voor Hamilton en Grosjean, die zwaar ten onterechte is genaaid door de stewards!!!! >:(

Maikel0230

Grosjean voor mij, smaakmaker van de race. Doe zo voort jongen en volgend jaar kun jij de nummer 1 worden binnen je team. RESPECT FOR THE FROG!!!!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Denk dat ik voor Button ga, met een eervolle vermelding voor Kimi

Matthijs

Grosjean kan het niet zijn, want hij reed bijna zijn eigen race om zeep door als een malloot tegen Button aan te rijden. Voor mij is het Hamilton omdat hij na zijn drie stops twee keer achter Button en 1 keer achter Webber kwam. Hij kwam ze gelukkig voor hem gemakkelijk voorbij, maar hij heeft het niet cadeau gekregen. Eervolle vermelding voor Kimi voor zijn bandenmanagement, maar het was verder niet bijzonder genoeg.