Hongarije: cijfer voor de race

Gestart door Sabai, 28 juli 2013 - 17:09:31

« vorige - volgende »

cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
1 (6.7%)
8
4 (26.7%)
7,5
3 (20%)
7
2 (13.3%)
6,5
3 (20%)
6
1 (6.7%)
5
1 (6.7%)
4
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Sabai


Fabian

6je.

Het was meer een optocht. Mooi voor Hamilton, maar voor de rest was er vrij weinig aan vandaag.

Wings

Ik heb toch genoeg gevechten gezien. Een 7.5.

rafael25


Kootje

7

Voor Hongarije begrippen was het best 'n leuke race met best aardige gevechten, maar toch was het me weer net iets teveel optocht om 'n hoger cijfer te geven. DRS was ditmaal wel oke en gelukkig niet allesbepalend zoals we dit jaar al te vaak hebben gezien.

Jozef

Ik twijfelde over een 9, maar heb het bij een 8 gehouden. Vond het een zeer leuke race met veel actie. Verschillende strategieën dankzij de Pirelli's, die echter niet belachelijk hard sleten (jawel dames en heren, ik ben een keer positief over Pirelli!). Geen spanning om de overwinning maar wel om de plaatsen 2-3-4-5. En Vettel heeft niet gewonnen. Heel veel meer had ik toch niet kunnen vragen.

Arthur

Een 5-je vooral door het laatste gevecht tussen Vettel en Raikkonen. Anders was het een 4 [of minder] geworden!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

7,5 Kijk het was een redelijk goede race met verschillende strategieën maar er is volgens mij in deze race bijna geen aandacht uitgegaan naar alles wat achter P7 gebeurde, hebben jullie daar iets van meegkregen, dat is in andere races dit jaar toch wel anders geweest.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Gevechten, inhaalacties op een baan waar inhalen moeilijk is...spanning tot het einde... Een 8  ;)

Franky R.

#9
Citaat van: Gerard op 28 juli 2013 - 22:29:21
Gevechten, inhaalacties op een baan waar inhalen moeilijk is...spanning tot het einde... Een 8  ;)
Helemaal mee eens....Ook al kon ik het einde niet zien, wegens naby-visitie...[hmm]. Maar ik doe er een puntje extra bij omdat Hamilton zijn eerste voor Mercedes binnen heeft....Een negen dus... :) :) :)

T.Nuvolari

Voor mij was het een aangename race, zeker voor Hongarië. Dikke 8 dus.

0634

6.5.

Niet overdreven geweldig, veel saaie fases, maar wel vermakelijk en enkele leuke momenten.