is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Robbert65

Kom op jongens, we hebben het over McLaren, dit jaar is superslecht en ze zitten in een zwakke periode, maar ze rijden met twee wereldkampioenen en ze gaan volgend jaar, het jaar daarna of na nog een jaar weer gewoon dik races winnen. McLaren is een heel goed bedrijf, een ingespeeld team, die komen gewoon weer terug waar ze thuishoren... Duurt alleen ff...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 17:22:37
Grappig, ik las bij de BBC dat Alonso feitelijk 8 punten tekort komt om een vijfvoudig wereldkampioen te zijn.

Dit doet mij als long-time fanboy best wel pijn. Anderzijds vind ik Vettel tegenwoordig best een toffe peer dus dat verzacht het allemaal wel weer.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 28 september 2015 - 16:52:59
Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 17:22:37
Grappig, ik las bij de BBC dat Alonso feitelijk 8 punten tekort komt om een vijfvoudig wereldkampioen te zijn.

Dit doet mij als long-time fanboy best wel pijn. Anderzijds vind ik Vettel tegenwoordig best een toffe peer dus dat verzacht het allemaal wel weer.

Het geeft vooral aan hoe belachelijk dicht het soms bij elkaar ligt.

Perton

http://deportes.elpais.com/deportes/2015/09/27/actualidad/1443329950_288708.html Honda begint nu ook kritiek te leveren op McLaren.

Samengevat vindt Honda dat ze overal de schuld van krijgen. De technische samenwerking met McLaren is perfect, maar qua communicatie doet McLaren niet haar best om de negatieve berichten in de pers tegen te gaan.

0634

Het is ook lastig stellen dat Honda lekker bezig is. De rest van de wereld ziet de races ook.

Arthur

#1190
Citaat van: Jeroen op 28 september 2015 - 22:40:57
Het is ook lastig stellen dat Honda lekker bezig is. De rest van de wereld ziet de races ook.

Maar ja, Honda had zich ook een betere rentree voorgesteld dan dit. Helaas is het niet anders zoals het is en zal Honda in 2016 fors beter moeten gaan presteren. Dit jaar vergeef ik het ze nog maar 2016 zal de scherprechter worden.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Citaat van: Arthur op 28 september 2015 - 22:43:16
Citaat van: Jeroen op 28 september 2015 - 22:40:57
Het is ook lastig stellen dat Honda lekker bezig is. De rest van de wereld ziet de races ook.

Maar ja, Honda had zich ook een betere rentree voorgesteld dan dit. Helaas is het niet anders zoals het is en zal Honda in 2016 fors beter moeten gaan presteren. Dit jaar vergeef ik het zo nog maar 2016 zal de scherprechter worden.

Allemaal waar, maar als Honda en McLaren nu ook publiekelijk over de grond gaan rollen, dan krijg ik toch de neiging even een vergelijk te trekken met Red Bull en Renault, als dat maar heel blijft :-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Het is te pril om nu al de handdoek te gooien. En temeer [mocht dat gebeuren] wat moet McLaren dan? RBR achterna en zonder motor? Ik kan me onmogelijk voorstellen dat McLaren dat laat gebeuren. Voor zo'n team zou dat echt de doodsteek zijn. Nee, dat huwelijk moet [en zal] nog uitgroeien tot iets moois. Op termijn ben ik daar van overtuigd.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Aangezien McLaren wel echt in de F1 zit om er in te blijven neem ik aan dat ze er alles aan zulen doen om ter verbeteren met Honda.

Dit in tegenstelling tot een zeker drankjesmerk dat nu al dreigt de handdoek te gooien.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Dimensie

Williams is ook door een groot dal gegaan en dat zou Mc laren ook kunnen gebeuren.
Het is te hopen dat ze niet op een dag ook Maldonado centjes nodig hebben om mee te blijven doen.

Perton

Mwoah het is geloof ik geen groot geheim dat als Deense sponsoren in McLaren hadden geïnvesteerd, Magnussen dit jaar ipv Button had gereden. Dus dat moment zal niet lang meer duren, vrees ik, tenzij ze volgend jaar echt duidelijk de weg naar boven weer vinden.

0634

Lego was dat. Wat mij op zich wel een heel interessante sponsor had geleken op het gebied van merchandising. Magnussen is eigenlijk dus een paydriver...

Arthur

Citaat van: Jeroen op 29 september 2015 - 17:33:36
Lego was dat. Wat mij op zich wel een heel interessante sponsor had geleken op het gebied van merchandising. Magnussen is eigenlijk dus een paydriver...

Dus Button en Alonso eigenlijk ook dan..... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Nee. Hun stoeltje was namelijk niet afhankelijk van het wel of niet binnenhalen van een sponsor. Alhoewel, die van Button indirect wel natuurlijk, vanwege Magnussen.

Arthur

Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 18:22:42
Nee. Hun stoeltje was namelijk niet afhankelijk van het wel of niet binnenhalen van een sponsor. Alhoewel, die van Button indirect wel natuurlijk, vanwege Magnussen.

En die van Alonso van Honda die hem persé wilden hebben of in ieder geval de helft van zijn salaris schijnen te betalen?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel