is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Sabai

Uiteindelijk zal het voor zowel Renault en Honda wel goed komen denk ik. Alleen zal Mercedes dan al 4 titels op zak hebben.

Perton

#766
Nou, Magnussen lijkt me (wat de korte termijn betreft) ook wel klaar bij McLaren als ik de uitspraken van Ron Dennis zo lees. Die roept nu het Deense bedrijfsleven op om Magnussen te steunen, zodat ie bij een ander team geplaatst kan worden. Kan die nog wel politiek correct toevoegen dat er altijd kansen zijn bij McLaren, maar dat lijkt me een wassen neus.

Of optie 2, McLaren gaat volgend jaar voor paydrivers.

Kootje

McLaren gaat volgend jaar door met het huidige duo. Beiden hebben 'n meerjarig contract getekend, dus is er simpelweg geen plaats voor Magnussen, Vandoorne en/of De Vries.

0634

Button heeft geen doorlopend contract, maar een 1+1 contract waarbij er van beide kanten een optie is. Dus het is helemaal niet zo dat McLaren per definitie doorgaat met het huidige duo.



Kootje

Dat zeg ik toch ... 'n meerjarig contract.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 01 juni 2015 - 20:03:35
Dat zeg ik toch ... 'n meerjarig contract.
ja, weet ik. Was puur als aanvulling.

0634

#773
Nope.

http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/jenson-button/11288225/Jenson-Buttons-salary-slashed-but-McLaren-driver-is-raring-to-fight-for-world-title-again.html

One + one...  ;)

Tja, jullie zullen het ongetwijfeld anders zien, maar zoals ik het SkySports artikel lees staat er ook niet dat het een écht 2 jarige overeenkomst is. Alleen dat het een deal is die over meer dan een jaar gaat. Dat is een 1 + 1 ook.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 01 juni 2015 - 20:15:47
Nope.

http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/jenson-button/11288225/Jenson-Buttons-salary-slashed-but-McLaren-driver-is-raring-to-fight-for-world-title-again.html

One + one...  ;)

Tja, jullie zullen het ongetwijfeld anders zien, maar zoals ik het SkySports artikel lees staat er ook niet dat het een écht 2 jarige overeenkomst is. Alleen dat het een deal is die over meer dan een jaar gaat. Dat is een 1 + 1 ook.
dan is het maar de vraag welk artikel de waarheid bevat. Een optie die van 2 kanten gelicht moet worden stelt iig helemaal niks voor. Dan is er in mijn ogen geen sprake van een meerjarig contract.

Kootje

contract van 'n jaar plus 'n optie is geen meerjarig contract, das 'n éénjarig contract dat meerjarig kan worden

0634

Het is een deal voor twee jaar. Het eerste jaar vast, het tweede jaar als optie. Deal voor 2 jaar dus  ;).

We zullen moeten afwachten wat het wordt, maar ik geloof Daniel Johnson aangaande Button/McLaren. Hij was de man met de primeur destijds. Maar goed, dat zegt op zich niks, maar persoonlijk kan ik me ook niet voorstellen dat ze Button voor twee jaar voor vast hebben laten tekenen.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 01 juni 2015 - 21:11:22
Het is een deal voor twee jaar. Het eerste jaar vast, het tweede jaar als optie. Deal voor 2 jaar dus  ;).

We zullen moeten afwachten wat het wordt, maar ik geloof Daniel Johnson aangaande Button/McLaren. Hij was de man met de primeur destijds. Maar goed, dat zegt op zich niks, maar persoonlijk kan ik me ook niet voorstellen dat ze Button voor twee jaar voor vast hebben laten tekenen.
het artikel van sky en die op f1racing bevatten citaten. Het artikel op de telegraph site is een interpretatie. Maar nogmaals, een optie die van 2 kanten gelicht moet worden zou ik geen contract noemen.

0634

Dat kan zo zijn, maar geen van die citaten stellen onomwonden dat Button de komende twee jaar een racezitje bij McLaren heeft. Daar wordt met mooie zinnen omheen gepraat. Johnson had ook geen citaat toen Button verlengd ging worden, maar hij (zijn bronnen) had (den) wél gelijk.

Let nou maar op, straks, dat om de brei heen praten van dat artikel heeft mij overtuigd: Button heeft nog geen bevestigd zitje voor 2016. Dat is tenminste wat ik geloof. Maar ja, dat blijft verder afwachten.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 01 juni 2015 - 21:47:12
Dat kan zo zijn, maar geen van die citaten stellen onomwonden dat Button de komende twee jaar een racezitje bij McLaren heeft. Daar wordt met mooie zinnen omheen gepraat. Johnson had ook geen citaat toen Button verlengd ging worden, maar hij (zijn bronnen) had (den) wél gelijk.

Let nou maar op, straks, dat om de brei heen praten van dat artikel heeft mij overtuigd: Button heeft nog geen bevestigd zitje voor 2016. Dat is tenminste wat ik geloof. Maar ja, dat blijft verder afwachten.
ik lig er niet wakker van, dus afwachten is misschien het beste. Ik heb altijd begrepen dat het om een 2 jarig contract ging, maar nu weet ik het ook niet meer.