is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

janke

Citaat van: Dimensie op 29 maart 2015 - 18:50:06
Citaat van: Pancake Shield op 29 maart 2015 - 13:09:21
Sowieso wordt dit jaar toch al als verloren beschouwd? Of iig een overgangsjaar? Dat ze er volgend jaar wel gewoon willen staan. Het probleem vind ik eigenlijk vooral dat ze er al jaren niet meer staan. Natuurlijk zwemmen ze nu achteraan mede door de Honda-motoren. Maar zoals wrs al eerder geconstateerd is in dit topic (ik heb niet alles gelezen) zitten ze sowieso toch al een jaar of twee in de positie dat punten bijna een luxe zijn.

Verloren jaar? Ze willen dit jaar nog mee gaan doen voor overwinningen... ::)


Geef mij info waar je dat kunt bevestigen. Ik geloof (waar anderen er heel anders over denken) dat ze nog punten pakken.
Some things are too important to be left in the past.

Dimensie

Citaat van: janke op 29 maart 2015 - 19:09:39
Citaat van: Dimensie op 29 maart 2015 - 18:50:06
Citaat van: Pancake Shield op 29 maart 2015 - 13:09:21
Sowieso wordt dit jaar toch al als verloren beschouwd? Of iig een overgangsjaar? Dat ze er volgend jaar wel gewoon willen staan. Het probleem vind ik eigenlijk vooral dat ze er al jaren niet meer staan. Natuurlijk zwemmen ze nu achteraan mede door de Honda-motoren. Maar zoals wrs al eerder geconstateerd is in dit topic (ik heb niet alles gelezen) zitten ze sowieso toch al een jaar of twee in de positie dat punten bijna een luxe zijn.

Verloren jaar? Ze willen dit jaar nog mee gaan doen voor overwinningen... ::)


Geef mij info waar je dat kunt bevestigen. Ik geloof (waar anderen er heel anders over denken) dat ze nog punten pakken.

Ik lees dat soort stemmingmakerij/pr praat altijd maar vluchtig en weet niet meer waar het stond.
Ff snel vond ik al dit stukje wat eigenlijk nog veel meer zegt.
http://www.formule1.nl/nieuws/detail/honda-wil-gelijk-races-winnen/

0634

Ik zou het een waar huzarenstukje vinden.

Arthur

3 jaar + X honderd mio's denk ik...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ja maar goed, dat gold destijds ook voor Merc en Red Bull en alles.

Arthur

Dat geld[t] altijd in de F1 als je de beste wilt worden [uitzonderingen daar gelaten].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.


0634

Tja, dat denk ik ook. Maar zo gek is dat toch allemaal ook weer niet? Progressie boeken is het devies voor dit jaar. Punten komen echt nog wel. Zorgen dat ze aan het einde van het jaar steevast in Q3 staan en in de punten. Dan hebben ze een basis voor volgend jaar.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 april 2015 - 22:10:37
Tja, dat denk ik ook. Maar zo gek is dat toch allemaal ook weer niet? Progressie boeken is het devies voor dit jaar. Punten komen echt nog wel. Zorgen dat ze aan het einde van het jaar steevast in Q3 staan en in de punten. Dan hebben ze een basis voor volgend jaar.
Dat weet ik, maar McLaren heeft twee oudere rijders in dienst waarvan eentje mij niet echt van het geduldige type lijkt...

Jehoentelaar

Blijkbaar wel geduldig genoeg om dit project aan te gaan. Of hij is een retard, maar ik ben geen fanboy van retards. Normaal gesproken niet.

Kootje

maar er is altijd die uitzondering op de regel. :P

Maikel0230

Moet wel zeggen dat ondanks dat ik de situatie bij McLaren lachwekkend vind, dat het team en zijn motorpartner netjes hun grote mond dichthouden

Als de dat vergelijkt met RB-Renault?

Gewoon die mouwen opstropen en blijven werken, das de enigste manier om uit het dal te geraken maar dat hebben ze bij RB not niet begrepen blijkbaar. Nee, die kunnen enkel met de loef gaan lopen als alles gesmeerd gaat.

Op dat vlak, dikke pluim McLaren-Honda! Vandaag toch een mooi gevecht gevoerd met een Lotus-Mercedes

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Maar ik hoop wel dat iedereen nu gezien heeft dat punten nog heel ver weg zijn.

Maikel0230

Dat zeker, misschien als er eens een gekke race is zoals Monaco 2014 maar op dit moment kunnen de zilveren bolides alleen maar dromen van punten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Bij gekke races is inderdaad veel mogelijk. Maar punten zijn (nu nog) niet reeel

Wel positief dat ze beiden finishten.