is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

0634

O, ik vedraai?

Jij zegt eerst:

CitaatZe zijn bijna even lang in de sport en succesvol als Ferrari, maar dat laatste meer wereldfaam geniet komt misschien wel doordat zij een grondkleur hebben.

CitaatGoed. Dan heeft Ferrari het mis - stom dat daar toch steeds de grootste sponsors op afkomen... 

CitaatDaar gaat natuurlijk ook vele jaren overheen om dat op te bouwen.  Bij een helikopter-shot haal je de Ferrari's er onmiddellijk uit; voor de rest is het puzzelen. Zoveel miljoenen door de sloot, maar over dat soort simpele dingen wordt nauwelijks nagedacht.

CitaatVanuit marketing-oogpunt gaat het erom dat je zo veel mogelijk opvalt, ook als je niet centraal in beeld bent, idealiter zelfs elke seconde van de race. Een drukke of steeds wisselende lay-out helpt daar niet echt bij. Misschien wel in de blaadjes maar minder op tv; de Ferrari doet het in beide gevallen goed.


Zoveel miljoenen door een sloot zelfs. En dan ineens:

CitaatIk ben het met Jeroen eens, en wat jij hier ook al oppert, dat de "methode Ferrari" niet voor iedereen in de praktijk haalbaar is.

Dus toch geen miljoenen door de sloot? Wat is het nou eigenlijk? Natuurlijk kan je je mening bijstellen, no problem, maar ga dan niet zeggen dat een ander draait.

In oudhollands hebben we een naam voor forummers zoals jij: een troll.


Breaktest

Een tamelijk goedkope manier om je straatje schoon te wassen Jeroen. Je stelt nader het toelichten van mijn mening tegenover een 100% aantoonbare verdraaiing van jouw kant - en dan nog ontkennen ook.
Op de tweede plaats: ik zal altijd op de inhoud reageren of hooguit op de manier waarop mensen discussiëren. Als ik het met andermans opmerkingen eens ben, ben ik de eerste om dat toe te geven. Maar ik zal mensen nooit 'neerzetten'. Ik vind het tamelijk lafhartig wat je doet.

0634


Jehoentelaar

Ah kut weer een Breaktestmoment gemist.

Jozef

Ik vond het meer een Jeroen-moment. Maar goed.

McLaren heeft dus vandaag gereden met de Honda-motor en ze hebben de toegestane 100 kilometer vrijwel probleemloos afgewerkt. Niet aan racesnelheid natuurlijk, maar toch een stuk beter dan wat bijvoorbeeld Renault liet zien in de wintertesten in februari...

0634

... en gedurende de rest van het seizoen  ;)

Breaktest


Breaktest

Citaat van: Jehoentelaar op 15 november 2014 - 00:58:38
Ah kut weer een Breaktestmoment gemist.
Je begint een beetje sneu te worden.

0634

Zullen we het anders gewoon over McLaren hebben? Voor het eerst in 22 jaar dartelde er gisteren namelijk een McLaren-Honda over het asfalt. Toch een momentje.

Kootje

Miste alleen nog die iconische Marlboro livery. ;)

Breaktest

Citaat van: Jeroen op 15 november 2014 - 11:30:38
Zullen we het anders gewoon over McLaren hebben? Voor het eerst in 22 jaar dartelde er gisteren namelijk een McLaren-Honda over het asfalt. Toch een momentje.
Lijkt me een goed plan.

0634

Citaat van: Kootje op 15 november 2014 - 11:48:31
Miste alleen nog die iconische Marlboro livery. ;)

In plaats daarvan die gekke, gele Sap. Mja, da's minder inderdaad.

Breaktest


Jozef

Citaat van: Kootje op 15 november 2014 - 11:48:31
Miste alleen nog die iconische Marlboro livery. ;)

Terwijl Oliver Turvey in de MP4/29H rondreed, reed Stoffel Vandoorne met de McLaren-Honda van Senna. :)

0634

Dan ben ik toch meer jaloers op vriend Stoffel.