is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 oktober 2014 - 21:43:54
Citaat van: Wings op 23 oktober 2014 - 21:27:15
Citaat van: Jeroen op 23 oktober 2014 - 21:14:53Max is in Belgie geboren en heeft een Belgische moeder, maar ik weet niet of hij een Belgisch paspoort heeft. Geen idee eigenlijk.

Max is (op papier) Nederlander.
En op de baan ook.
het verschil is misschien dat het talent van Max grotendeels uit NL komt, bij Rosberg uit Finland ;) maar dat valt nooit te achterhalen natuurlijk. Voor mij is Rosberg gewoon een Duitser en Verstappen een Nederlander. Net als topskieer Marcel Hischer, die een NL se moeder heeft, gewoon een Oostenrijker is. En we hebben momenteel een koning die maar een kwart Nederlander is en een kroonprinses, die eigenlijk maar een 1/8 deel Nederlandse is.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 23 oktober 2014 - 21:54:36
het verschil is misschien dat het talent van Max grotendeels uit NL komt, bij Rosberg uit Finland ;)

Ik denk dat je nu Max' moeder zwaar onderschat. ;)

Tuesday

#392
Citaat van: Jozef op 23 oktober 2014 - 21:55:54
Citaat van: Tuesday op 23 oktober 2014 - 21:54:36
het verschil is misschien dat het talent van Max grotendeels uit NL komt, bij Rosberg uit Finland ;)

Ik denk dat je nu Max' moeder zwaar onderschat. ;)
dat doet ie dan zelf, want mijn info kwam uit een interview met Max ;)

Edit: het was Sophie zelf die het zei

Jozef

Altijd bescheiden, die Belgen. :P

Tuesday

Citaat van: Jozef op 23 oktober 2014 - 22:08:21
Altijd bescheiden, die Belgen. :P
misschien deze Belg wel ja, zijn ze zeker niet allemaal (en dan doel ik niet op mensen hier hoor). Maar eh, dr bestaan woorden als vaderland en moedertaal, als je dat gaat invullen kom je op Nederland en Nederlands uit ;)
ha ha, nee, Max is ook gewoon half Belg. Voor dit forum alleen maar mooi.

Jehoentelaar

Scheelde het dus donders weinig of het grootste talent van de lage landen had voor de andere kant van de grens gereden. Komen we als Nederlanders toch goed weg.

0634


Perton

Ik steek ook nog elke dag een kaarsje op bij mijn altaartje om de goden te danken.

FolkertE

Citaat van: Perton op 24 oktober 2014 - 08:13:44
Ik steek ook nog elke dag een kaarsje op bij mijn altaartje om de goden te danken.
Ahh, daarom krijg ik hele tijd het beeld van een half verbrand kaarsje in mijn hoofd. Maar je hoeft me niet meer te bedanken hoor. Ik zorg er wel voor dat Lewis kampioen word ;D


Matthijs

Nelson Piquet Jr heeft een Nederlandse moeder, vinden we die ook Nederlands?

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 24 oktober 2014 - 12:25:12
Nelson Piquet Jr heeft een Nederlandse moeder, vinden we die ook Nederlands?
Nee, dan had hij wat vaker punten moeten scoren. Dan hadden we het kunnen overwegen.  :P

Perton

Citaat van: Matthijs op 24 oktober 2014 - 12:25:12
Nelson Piquet Jr heeft een Nederlandse moeder, vinden we die ook Nederlands?
Sinds dat beschamende item met Froukje de Both niet nee.

Kootje

#403
Citaat van: Matthijs op 24 oktober 2014 - 12:25:12
Nelson Piquet Jr heeft een Nederlandse moeder, vinden we die ook Nederlands?

Nee, ik niet in ieder geval. Waarom dan niet hoor ik je nu denken? Simpel, ondanks de dubbele nationaliteit voelt Nelsinho zich geen Nederlander maar 'n Braziliaan, Nico voelt zich geen Fin maar 'n Duitser en Max voelt zich geen Belg maar 'n Nederlander. Wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat wel zijn?


Nu was er ook nog iemand die het aan het vlaggetje achter de naam van desbetreffende coureurs ophing, maar zo werkt dat imo niet. Die staat, zoals Jozef ook al aangaf, alleen voor de bond waarbij je aangesloten zit, niet voor de nationaliteit. Anders zou Robert Doornbos dus 'n Monegask zijn, terwijl het voor de volle 100% 'n rasechte Rotterdammer, dus (Zuid) Hollander is.

FolkertE

Voor mij is het simpel. Ze zijn Nederlands en Belgisch. Voelt hij zich meer Nederlands dan Belgisch, is hij een Belgische Nederlander
Voelt hij zich meer Belg, is hij een Nederlandse belg en volg ik hem direct niet meer ;D.