is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

0634

Iets als Vettel: wanneer ik niet bij de eerste x aantal in het wk sta in september kan ik gratis weg.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 19 oktober 2014 - 11:57:04
Ik vermoed dat dat eerder om bepaalde clausules gaat - geen idee wat voor - dan om keiharde garanties. ;)

Hoewel het niet geheel onlogisch is denk ik dat Alonso te oud is om daar nu nog mee aan te komen. Stel prestaties vallen tegen, wat zou dan een alternatief zijn? Red Bull heeft aangegeven geen interesse te hebben in de diensten van de Spanjaard, Ferrari heeft dadelijk Vettel en of Mercedes in 2016 ook nog competitief is en zit te wachten op een rijder die zijn nadagen komt slijten durf ik publiekelijk te betwijfelen. Als je het mij vraagt is dit het eindstation van Alonso wat betreft topteams en mogelijkheden om kampioen te worden.

Verder meen ik iets gelezen te hebben van de contractduur. McLaren/Honda wilt 3 jaren, Alonso 1 jaar.

FolkertE

Ik meen gelezen te hebben dat hij 1 jaar wilt, met opties voor 1,2 en 3 jaar. Maar eigenlijk denk ik dat alles al lang rond is. Het is alleen afwachten wanneer het bekent word gemaakt.

Overigens moet FI wachten op Ferrari voor ze hun bezetting kunnen bekent maken. Zou er dan toch een dream team van Alonso en Vettel bij Mclaren komen?

Wings

Zou ook kunnen. Niks zeggen, de media laten speculeren, af en toe wat lanceren zodat het warm blijft, en in de komkommertijd bekendmaken wat we allen al wisten.

Perton

Mooi al die verschillende geruchten over contracten. Ik heb namelijk gelezen dat Alonso 1 jaar wil en McLaren 2+ optie voor 1

0634

En ik heb gelezen dat hij een roze overall wil, met een rode clownsneus.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 19 oktober 2014 - 20:40:27
En ik heb gelezen dat hij een roze overall wil, met een rode clownsneus.

Bron graag  ;)


Sabai


Arthur

**Geen bron**  ;D

Ik denk dat Mc Laren een meerjarig contract wil maar Alonso een 1 jarig contract. Daar zit denk ik de bottleneck. Als ze daar niet uitkomen wordt het echt lastig. Mc Laren denkt aan de toekomst op langere termijn. Alonso denkt; als het na een jaar niets is kan ik alsnog naar Mercedes. Daar wordt over onderhandeld is mijn idee. Maar aan de andere kant... wie ben ik  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Mercedes? Mja, maar zijn die dan hét team in 2016?

Arthur

Citaat van: Jeroen op 19 oktober 2014 - 21:52:31
Mercedes? Mja, maar zijn die dan hét team in 2016?

@Jeroen Of dan een ander team in 2016 die het wel zijn [mocht het bij Mc Laren|Honda een zeperd blijken te zijn]. M.a.w. Alonso wil de opties open houden mocht het na 1 jaar Mc Laren niets blijken te zijn. Of er wordt een clausule ingebouwd dat hij vrij is mocht de auto bagger zijn. Aan de andere kant; mogelijk kan Mc Laren pas na 2 of 3 jaar een winnende auto bieden [lange termijn denken] en dan ben je dus niet veel verder dan een 1 jarig contract ;) 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Yup. Blijft een tricky afweging. Maar ja, had ik Alonso's problemen maar. :-[

Arthur

Citaat van: Jeroen op 19 oktober 2014 - 22:19:36
Yup. Blijft een tricky afweging. Maar ja, had ik Alonso's problemen maar. :-[

Simpel Jeroen, dan koos ik voor een 1 jarig contract en mogelijk daarna doorgaan of elders of lekker rentenieren... M.a.w. luxe problemen ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Jeroen op 19 oktober 2014 - 22:19:36
Yup. Blijft een tricky afweging. Maar ja, had ik Alonso's problemen maar. :-[

Luxeprobleem.