is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

0634

Citaat van: Franky R. op 24 januari 2014 - 12:53:36
Citaat van: jende op 24 januari 2014 - 12:39:11
Het zou mij niks verbazen als mclaren dit jaar weer een van de betere autos opleverd
Niemand schrijft McLaren af, hoor...Het lijkt alleen zo'n chaos sinds Dennis weer CEO van het team is. Net zo min schrijf ik Ferrari af. Ik hoop wel dat Mercedes die belangrijke stap zet...

Dennis is niet voor niets aangesteld. Whitmarsh gaat er vroeg of laat aan. Dus ja, een zekere chaos zal er wel volgen, maar het dient een hoger doel.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 24 januari 2014 - 17:31:09
Citaat van: Franky R. op 24 januari 2014 - 12:53:36
Citaat van: jende op 24 januari 2014 - 12:39:11
Het zou mij niks verbazen als mclaren dit jaar weer een van de betere autos opleverd
Niemand schrijft McLaren af, hoor...Het lijkt alleen zo'n chaos sinds Dennis weer CEO van het team is. Net zo min schrijf ik Ferrari af. Ik hoop wel dat Mercedes die belangrijke stap zet...

Dennis is niet voor niets aangesteld. Whitmarsh gaat er vroeg of laat aan. Dus ja, een zekere chaos zal er wel volgen, maar het dient een hoger doel.
whitmarsh is er al aan, was vandaag niet eens bij de presentatie.

0634

Citaat van: Tuesday op 24 januari 2014 - 17:55:41
Citaat van: Jeroen op 24 januari 2014 - 17:31:09
Citaat van: Franky R. op 24 januari 2014 - 12:53:36
Citaat van: jende op 24 januari 2014 - 12:39:11
Het zou mij niks verbazen als mclaren dit jaar weer een van de betere autos opleverd
Niemand schrijft McLaren af, hoor...Het lijkt alleen zo'n chaos sinds Dennis weer CEO van het team is. Net zo min schrijf ik Ferrari af. Ik hoop wel dat Mercedes die belangrijke stap zet...

Dennis is niet voor niets aangesteld. Whitmarsh gaat er vroeg of laat aan. Dus ja, een zekere chaos zal er wel volgen, maar het dient een hoger doel.
whitmarsh is er al aan, was vandaag niet eens bij de presentatie.

O oke. Dank voor de info. Ik heb de presentatie niet gezien, dat wist ik dus niet. Helder.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

#154
Klinkt mij alsof Jonathan Neale de interim-teambaas van het Formule 1-team is geworden en Boullier over de race-activiteiten de baas mag zijn. Interessant, aangezien die nieuwe positie van teambaas nog moet worden ingevuld op een later tijdstip. Als in: wanneer is Ross klaar met vissen? :)

Nog interessanter vind ik dat er met geen woord over Whitmarsh wordt gesproken. Geen bedankje voor bewezen diensten. Dat zegt mij dat er met hem nog wordt onderhandeld over een afdankpositie ergens in de McLaren Group.

Of over een afkoopsom natuurlijk. :) Geen idee hoe dat met contracten van dit soort personeel werkt.

0634

DAt van Whitmarsh is inderdaad opvallend. Hij is ook niet in Jerez neem ik aan?

Perton

Lijkt me niet nee. Misschien om te solliciteren.

0634

Wat moet hij dan in Jerez? Het hele Lotus-team zit gewoon thuis in Enstone.

Perton

Misschien heeft caterham nog een nieuwe kok nodig

Franky R.

Citaat van: Perton op 29 januari 2014 - 23:02:29
Misschien heeft caterham nog een nieuwe kok nodig


Dat zal zal dan een slap en lauw soepje worden dan... :P
;)


Arthur

#160
Terug on-topic; voor mij blijft McLaren een team wat tot de top gerekend moet worden!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Nog wel ja, maar nog 'n paar jaar als 2013 en dan toch echt niet meer. Je kunt niet eeuwig teren op oude successen.

janke

Citaat van: Kootje op 02 februari 2014 - 19:15:01
Nog wel ja, maar nog 'n paar jaar als 2013 en dan toch echt niet meer. Je kunt niet eeuwig teren op oude successen.

Och Ferrari deed er decennia over om weer eens kampioen te worden.  ;)
Some things are too important to be left in the past.

Dimensie

Citaat van: Kootje op 02 februari 2014 - 19:15:01
Nog wel ja, maar nog 'n paar jaar als 2013 en dan toch echt niet meer. Je kunt niet eeuwig teren op oude successen.

Wat dat betreft lijkt het erg op Williams.
Nu heeft Mc laren wel wat meer inkomsten uit verschillende bronnen en kunnen ze het misschien wat langer uitzingen.
Ze hebben in iedergeval een Brawn vinding die bedacht is toen hij nog voor Honda werkte, en laat Honda nou naar Mc Laren komen en er zijn ook geruchten dat Brawn naar MC komt

0634

Citaat van: janke op 02 februari 2014 - 19:22:24
Citaat van: Kootje op 02 februari 2014 - 19:15:01
Nog wel ja, maar nog 'n paar jaar als 2013 en dan toch echt niet meer. Je kunt niet eeuwig teren op oude successen.

Och Ferrari deed er decennia over om weer eens kampioen te worden.  ;)

Vind ik ook. McLaren is in alles een topteam en dit is pas het eerste jaar in lange tijd dat het echt ruk was. Laten we nou niet meteen het hele team afschrijven. Ferrari had jaren zonder successen inderdaad, dat ze soms zelfs maar middenmoot waren.

McLaren zit in de overgang naar Honda. Ron Dennis is terug, Boullier komt er wellicht bij, nieuwe teambaas, nieuwe sponsor in aantocht. Ze zijn daar serieus bezig en we zullen zien hoe het uitpakt. Maar persoonlijk vrees ik niet voor McLaren op de lange termijn. Op de korte termijn zijn zij voor mij in 2014 geen favoriet.