is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Franky R.

Citaat van: jende op 24 januari 2014 - 12:39:11
Het zou mij niks verbazen als mclaren dit jaar weer een van de betere autos opleverd
Niemand schrijft McLaren af, hoor...Het lijkt alleen zo'n chaos sinds Dennis weer CEO van het team is. Net zo min schrijf ik Ferrari af. Ik hoop wel dat Mercedes die belangrijke stap zet...

Perton

Het was natuurlijk geen fout, de quote zal wel van Sam Michael afkomstig zijn geweest. Maar ze willen natuurlijk de quote van 'een' senior member van het team, en als Whitmarsh daadwerkelijk een onzekere toekomst heeft, is het logisch dat ze geen quotes van hem gaan gebruiken, maar die van een ander.

Perton

Overigens heeft die Bild-chick dus gewoon gelijk gekregen dat Boullier zou vertrekken als Lotus-teambaas, dat men zich dat ook even realiseert de volgende keer dat Bild per se als onbetrouwbaar wordt neergezet. Tabloid is wat anders dan onbetrouwbaar op Formule 1-gebied. ;)

Kootje

Bild en Sport is 'n prima combi, het is de rest wat je niet serieus moet nemen.

Perton

Da's mijn punt inderdaad. Net als Telegraaf en misdaad.


Jehoentelaar

Niet van die lelijke dingen zeggen, Kootje. ;)


:P

Kootje

 ;D

Sorry, bedoelde natuurlijk Ajakkes :D

Perton

Topploeg. Barcelona van het noorden.

T.Nuvolari


Kootje

Citaat van: Perton op 24 januari 2014 - 13:20:04
Topploeg. Barcelona van het noorden.

Tsja .... Barça .... nog zo'n club waar ik niks mee heb. Doe mij maar Real Madrid. Maar goed ... dat is meer iets voor het voetbaltopic. :-[

Maikel0230

Citaat van: Maikel0230 op 24 januari 2014 - 11:48:41
Citaat van: Kootje op 24 januari 2014 - 11:44:24
Hing al vrij lang in de lucht toch?

Klopt maar ik vindt het merkwaardig dat het net vandaag wordt bekendgemaakt, Jonathan Noble van Autosport meldt ondertussen dat er op de launch niets gemeld zal worden omtrent de teambazen dus ik zit waarschijnlijk op een zijspoor ;)

Ik krijg nog gelijk ook



Ik denk dat je Sam Michael mag schrappen als nieuwe teambaas van McLaren ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Mooi. Ik heb Boullier altijd wel een goede teambaas gevonden sinds hij in de Formule 1. Schijnbaar heeft hij Heidfeld niet zo goed behandeld, maar dat laten we maar op onervarenheid houden. De meeste problemen bij Lotus waren de schuld van zijn bazen, niet van hem. Ik vraag me alleen af of hij wel bij zo'n strak bedrijf als McLaren past, maar dat zullen we vanzelf merken natuurlijk.

Perton

Trouwens iets anders he. Hoe weinig betaalt Santander eigenlijk aan McLaren, aangezien ze nou niet bepaald op de auto staan.

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 januari 2014 - 15:17:10
Trouwens iets anders he. Hoe weinig betaalt Santander eigenlijk aan McLaren, aangezien ze nou niet bepaald op de auto staan.
net zo weinig als vorig jaar misschien? toen stonden ze ook niet op de auto volgens mij (wel op de overalls). Op de McLaren site staat wel wat meer info over hun parnership, al blijft het wel vaag; http://www.mclaren.com/formula1/partners/Santander/mclaren-mercedes-announce-renewed-partnership-with-santander/