is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Fabian

Toch vreemd dat een groot team als McLaren geen sponsor heeft weten te vinden. Die hebben wel lang de tijd gehad om iets te vinden. Ach ja ik kan er niet wakker van liggen.

Kootje

Mwah .... na afgelopen seizoen kan ik me voorstellen dat niet iedereen staat te springen om met hen in zee te gaan. Zeker niet als je ook in overweging neemt dat er 'n grote kans is dat het dit jaar niet veel beter gaat worden omdat het door velen als overgangsjaar beschouwt wordt en men met Magnussen 'n rooky inzet. Dat is niet de exposure die je wilt, en al zeker niet voor het geld dat McLaren hiervoor vraagt.

Maar goed ... uiteraard is dat alleen wanneer McLaren daadwerkelijk geen sponsor heeft. Het feit dat deze nog niet gepresenteerd wordt, wil niet zeggen dat deze er niet is. Het zou zomaar kunnen dat de sponsor hier zelf om gevraagd heeft omdat dat hun marketingtechnisch gezien beter uitkomt. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan de launch van hun nieuwste product(lijn) die ze samen willen laten gaan met de bekendmaking McLaren te sponseren om zo nog meer exposure te krijgen. 


Franky R.

Inderdaad 'on-McLaren'-achtig...

Fabian

McLaren heeft nog steeds een naam die veel harten sneller doet kloppen. Voor een sponsor perfect.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 21 januari 2014 - 23:18:54
McLaren heeft nog steeds een naam die veel harten sneller doet kloppen. Voor een sponsor perfect.


Mss. moeten ze er nog aan wennen om te vechten om sponsors...McLaren was toch altijd dat team dat de sponsors voor het uitzoeken had?

0634

Citaat van: Fabian op 21 januari 2014 - 23:18:54
McLaren heeft nog steeds een naam die veel harten sneller doet kloppen. Voor een sponsor perfect.

Lijkt mij ook. Een slecht jaar zal niet echt afbreuk doen daaraan.

Dat gezegd hebbende: de combi Button/Hamilton trok ontzettend veel sponsoring, en Magnusson zal iets minder aanlokkelijk zijn denk ik.

Fabian

Zie nu berichte op Twitter dat de titelsponsor na de launch bekend zal worden gemaakt. Geen datum of dag genoemd maar na de onthulling zou men nog een nieuwe sponsor onthullen.

Perton

Haha shit man. Omdat in het persbericht over Stoffel Vandoorne niet Martin Whitmarsh maar Sam Michael werd gequotet, gaat nu het gerucht dat Michael de nieuwe teambaas gaat worden.

robbert

Citaat van: Perton op 24 januari 2014 - 01:10:11
Haha shit man. Omdat in het persbericht over Stoffel Vandoorne niet Martin Whitmarsh maar Sam Michael werd gequotet, gaat nu het gerucht dat Michael de nieuwe teambaas gaat worden.
;D ;D ;D ;D wat een fout in een persbericht allemaal kan doen é

Kootje

Sam Michael teambaas? ??? Goed idee, vraag maar aan Williams. :P

Maikel0230

Vandaag wordt toevallig bekend dat Eric Boullier opstapt bij Lotus, net op de dag dat McLaren een nieuwe auto presenteert en de situatie omtrent whitmarsh vingerdik kijken is...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Hing al vrij lang in de lucht toch?

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 24 januari 2014 - 11:44:24
Hing al vrij lang in de lucht toch?

Klopt maar ik vindt het merkwaardig dat het net vandaag wordt bekendgemaakt, Jonathan Noble van Autosport meldt ondertussen dat er op de launch niets gemeld zal worden omtrent de teambazen dus ik zit waarschijnlijk op een zijspoor ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

jende

Het zou mij niks verbazen als mclaren dit jaar weer een van de betere autos opleverd

Franky R.

Citaat van: robbert op 24 januari 2014 - 06:56:14
Citaat van: Perton op 24 januari 2014 - 01:10:11
Haha shit man. Omdat in het persbericht over Stoffel Vandoorne niet Martin Whitmarsh maar Sam Michael werd gequotet, gaat nu het gerucht dat Michael de nieuwe teambaas gaat worden.
;D ;D ;D ;D wat een fout in een persbericht allemaal kan doen é


Als het idd. een fout was... ;) ;) ;)