is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Kootje

Tsja ... zijn strakke, bijna dictatoriale manier van leiding geven bracht ze wel succes. Dat kun je van Whitmarsh's manier niet zeggen, hoeveel vriendelijker die man ook is. En uiteindelijk is dat waar het om draait in de sport. TO BE (succesfull), OR NOT TO BE !?

Maikel0230

#91
*verkeerd gepost*

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Flying A op 17 januari 2014 - 07:56:08
Citaat van: Jeroen op 17 januari 2014 - 06:57:32
Citaat van: Flying A op 16 januari 2014 - 22:55:00
Goed voor de sportieve kant, zeker. Voor de menselijke kant? mwah. Dennis had/heeft McLaren wel een enorme technische/ziekenhuis imago gegeven. Geen ruimte voor emotie. J-Leno heeft een mooi filmpje over de P1 gemaakt waarin hij dit mooi verwoord.
F1 gaat toch om de sportieve kant? Zonder dat heeft het team geen bestaansrecht.

Ehm ik reageer op het feit dat Ron weer meer zeggenschap krijgt. McLaren wens ik toch nergens geen succes. Geef alleen aan dat onder Dennis McL niet het meest leuke team was. Sterker nog, wat mij betreft bijna een ramp. Begon ze de laatste jaren juist sympathieker te vinden, en dat is niet geheel onbelangrijk.

Dat gaat hand in hand. Teams die niets winnen zijn sympathieker dan teams die alles winnen. Dat zie je nu ook bij Red Bull. Dennis moet voor successen zorgen, of ze een olijk imago hebben boeit ze (terecht) niets.

0634

Citaat van: Franky R. op 17 januari 2014 - 14:01:10
Citaat van: Arthur op 16 januari 2014 - 23:44:38
Als Dennis weer terugkomt weet ik weer waarom ik opnieuw een afkeer heb van McLaren. Vreselijk figuur die Dennis die op een verkeerde manier niet tegen zijn verlies kan. Bah, bah, bah!!!!


Mwah, Ron Dennis maakt je gek met zijn 'Ronspeak'...Maar als hij ervoor zorgt dat McLaren weer aan de top komt, dan hebben zijn terugkeer maar te slikken.


Ze mogen van mij wel terugkomen. hoor! Ron Dennis, Paul Stoddard, Eddie Jordan en Flavio Briatore...

Van mij ook, allemaal. Met de nietszeggende Whitmarshen, Horners en Domenicali's van deze wereld heb ik niet zoveel, los van hun kwaliteiten. Gelukkig is Helmut Marko er nog ;).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 17 januari 2014 - 18:54:11
Citaat van: Franky R. op 17 januari 2014 - 14:01:10
Citaat van: Arthur op 16 januari 2014 - 23:44:38
Als Dennis weer terugkomt weet ik weer waarom ik opnieuw een afkeer heb van McLaren. Vreselijk figuur die Dennis die op een verkeerde manier niet tegen zijn verlies kan. Bah, bah, bah!!!!


Mwah, Ron Dennis maakt je gek met zijn 'Ronspeak'...Maar als hij ervoor zorgt dat McLaren weer aan de top komt, dan hebben zijn terugkeer maar te slikken.


Ze mogen van mij wel terugkomen. hoor! Ron Dennis, Paul Stoddard, Eddie Jordan en Flavio Briatore...

Van mij ook, allemaal. Met de nietszeggende Whitmarshen, Horners en Domenicali's van deze wereld heb ik niet zoveel, los van hun kwaliteiten. Gelukkig is Helmut Marko er nog ;) .


'You don't say?!'... :P :P :P

Maikel0230

Nee Franky we gaan die kant echt niet meer op ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Ik las op twitter dat Brawn nu in beeld zou zijn om het stokje over te nemen van Whitmarsh...
Zou ik hem wel gunnen!!

Perton

Is dat een reëel gerucht gemeld door journalisten of is het meer dat mensen denken: heuy Brawn zit zonder werk, Whitmarsh zijn positie staat onder druk, laten we onze eigen conclusies trekken?

-edit- Ah, schijnbaar dat eerste. Interessant. Dat is mijn eerste reactie.

janke

#98
Ik dacht dat Brown een jaartje vrij had genomen, tenminste dat heeft hij zelf gezegd. En geef Dennis eens ongelijk. McLaren is een imperium. Zo'n zaak regel je met harde hand. Het is geen snackbar of shoarmatent natuurlijk.

Nog even over Williams, jullie hebben allemaal gelijk. Resultaten nada. Maar Williams zit al zolang in de F1 verweven en heeft een hele grote naam. Vandaar dat ik het met McLaren en Ferrari een topteam vind. Misschien heb ik last van sentiment. :'(
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Dat Brawn een jaar vrijaf heeft genomen, wil natuurlijk niet zeggen dat als er onverwachts een mooie functie vrijkomt hij deze direct zal afwijzen ;) Ik denk echter wel dat als (!) Brawn naar McLaren gaat, dat dat dan pas vanaf ongeveer de zomer zal zijn, zodat hij zijn rust kan hebben en McLaren nog een paar maanden de tijd heeft het team zo in te vullen dat Brawn direct kan instappen.

janke

Citaat van: Perton op 18 januari 2014 - 19:16:44
Dat Brawn een jaar vrijaf heeft genomen, wil natuurlijk niet zeggen dat als er onverwachts een mooie functie vrijkomt hij deze direct zal afwijzen ;) Ik denk echter wel dat als (!) Brawn naar McLaren gaat, dat dat dan pas vanaf ongeveer de zomer zal zijn, zodat hij zijn rust kan hebben en McLaren nog een paar maanden de tijd heeft het team zo in te vullen dat Brawn direct kan instappen.

Ligt eraan wat hij met zijn vrouw en kinderen heeft afgesproken. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

en eventueel met Mercedes. Brawn zal wel het één en ander weten van de nieuwe Mercedes motor en als hij nu naar McLaren zou gaan zal dat ook vooral met het oog op 2015 zijn en dus ook de samenwerking met Honda.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Citaat van: Gerard op 18 januari 2014 - 18:15:36
Ik las op twitter dat Brawn nu in beeld zou zijn om het stokje over te nemen van Whitmarsh...
Zou ik hem wel gunnen!!

Gunnen absoluut. Maar met RD erbij zie ik dat niet gebeuren....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: janke op 18 januari 2014 - 19:47:13
Mooie theorie. Honda/Brawn.
En Button ook nog. Brawn moet zich zometeen een paar jaar terug in de tijd voelen gaan.