is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Hamilton#44

Ehhh, waar haal jij vandaag dat LVMH twee merken bij McLaren voert? Casio is niet van LVMH, alleen Chandon.  :)

Kootje

En Tag-Heuer. ;)


Overigens zeg ik nergens dat LVMH twee merken voert, ik stel slechts dat het voor Ron Dennis niets uitmaakt of zij die extra sponsorplek innemen, of dat Casio dat doet. Hulp van Ron bij deze stoelendans geloof ik dan ook niet in. Daarbij moet ik nog zien of Casio zich überhaupt aan McLaren verbind, want verder als 'n "Dat meen ik ergens gelezen te hebben" zijn we nog niet.

Hamilton#44

Voor McLaren maakt dat niet uit nee, maar Tag Heuer schijnt een jonger publiek te willen aanspreken dus die willen zelf naar Red Bull.  :)

Kootje

Zie optie 2, waarvan ik al aangaf die nog aannemelijker te vinden.

Hamilton#44

Joh, het gaat er mij niet om wie nu gelijk heeft of niet voor zover dat mogelijk is, ik geef gewoon mijn visie op de situatie zoals ik verwacht dat deze zich gaat ontwikkelen. Ik heb daar geen bewijzen voor anders was het ook geen theorie he?  ;)

Je hoeft het niet met me eens te zijn, de toekomst zal het uitwijzen.  :)

Jehoentelaar

Nou ja, een theorie dat niet echt een basis heeft is meer een aanname. Maar verder is het sowieso een beetje een vage discussie.

Kootje

Citaat van: Hamilton#44 op 27 november 2015 - 15:49:15
Joh, het gaat er mij niet om wie nu gelijk heeft of niet voor zover dat mogelijk is, ik geef gewoon mijn visie op de situatie zoals ik verwacht dat deze zich gaat ontwikkelen. Ik heb daar geen bewijzen voor anders was het ook geen theorie he?  ;)

Je hoeft het niet met me eens te zijn, de toekomst zal het uitwijzen.  :)

Tsja ... wat had je dan verwacht? Dat alleen mensen met 'n gelijke visie zouden reageren? ???


Citaat van: Jehoentelaar op 27 november 2015 - 16:46:30
Nou ja, een theorie dat niet echt een basis heeft is meer een aanname. Maar verder is het sowieso een beetje een vage discussie.

Hou je er dan lekker buiten.  ::)

Jehoentelaar

#1327
Ik ben vrij om mijn mening te geven wanneer ik dat wil zolang ik geen anderen negatief bejegen. In het algemene forumbelang lijkt het mij daarom niet meer dan normaal om die vrijheid te respecteren. Wanneer iemand niet actief meedoet in de discussie betekent dat uiteraard niet dat diegene niks van de discussie meekrijgt. Indien het de voorkeur geniet om een private discussie te voeren is er altijd nog de PM-functie.

Kootje

Oh ... je mag van mij zoveel eigen meningen hebben als dat je zelf wilt, ik probeer je echt niet monddood te maken. Maar ... in het algemene forumbelang kan je je ook afvragen of die mening wel wat toevoegd voor je hem uit. Reageren staat iedereen vrij, maar doe dat dan wel inhoudelijk. Kan of wil je dat niet omdat de discussie "vaag" is, reageer dan gewoon niet. Je hoeft immers niet overal op te reageren, soms mag je je best afzijdig houden.

Jehoentelaar

Het hoeft inderdaad niet, maar het mag wel. De afweging of het zinvol is of niet maakt ieder voor zichzelf.

Kootje

Tuurlijk jongen, het is goed met je.


Back on topic:

Ik lees her en der berichten dat men McLaren volgend jaar weer vooraan verwacht, Alonso sprak zelfs al over overwinningen, maar waar is dat op gebaseerd? Zelfs als die auto al 'n keer heel blijft komen ze nog steeds snelheid tekort. Ook nu is het gat, al is het nog maar VT, weer 1 tot 2 seconden. Dat zie ik ze echt niet zomaar dichten, ook niet als Honda z'n zaakjes rond ERS voor elkaar krijgt. De overige teams zitten ook niet stil, nietwaar? Dus ik moet het nog maar zien.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 28 november 2015 - 11:01:37
Tuurlijk jongen, het is goed met je.

Klopt. Fijn dat het acceptatieniveau na de chaos van een maand geleden omhoog is gegaan.

Kootje

Tsja ... als je gewoon eens inhoudelijk zou reageren ipv met die zinloze comments als "ik vind het sowieso 'n vage discussie" te komen, dan was er nu niets aan het handje geweest he? Je roept het over jezelf af met dat getrol van je.

Perton

Citaat van: Kootje op 28 november 2015 - 11:01:37
Ik lees her en der berichten dat men McLaren volgend jaar weer vooraan verwacht, Alonso sprak zelfs al over overwinningen, maar waar is dat op gebaseerd? Zelfs als die auto al 'n keer heel blijft komen ze nog steeds snelheid tekort. Ook nu is het gat, al is het nog maar VT, weer 1 tot 2 seconden. Dat zie ik ze echt niet zomaar dichten, ook niet als Honda z'n zaakjes rond ERS voor elkaar krijgt. De overige teams zitten ook niet stil, nietwaar? Dus ik moet het nog maar zien.
Het lijkt mij ook vrij sterk, maar schijnbaar is er in die motor iets mis wat ze in de winter wel kunnen oplossen, maar niet gedurende het seizoen (als ik de berichten goed heb begrepen, anders loop ik onzin te verkondigen). Als dat lukt en McLaren bouwt een goede auto, dan geloof ik best dat succes mogelijk is. Niet direct in Australië, maar wel verderop in het seizoen. Maar goed, dat dacht men dit jaar ook, dus dat zegt niet zoveel.

Kootje

Die berichten heb ik idd ook gehoord, maar toch ... een gat van (ik gok) gemiddeld 1.5 seconden dicht je niet zmaar. Zich nestelen in het middenveld is , mits ze ERS op orde krijgen èn 'n goede auto bouwen, het hoogst haalbare denk ik. Knokken om de laatste puntjes ipv om het podium.