is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

Perton

Klopt. Soms zitten de verschillen in details en is het een kwestie van iets helderder krijgen wat we bedoelen.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Hamilton#44



Wings

Hopen dat McLaren de GP2-rijder vervangt komend jaar. ;)

Hamilton#44

Denk dat Stoffel nog aardig in de buurt komt van de McLaren-Honda.  ;)

Wings

Overigens denk ik dat Button zijn positie wel verstevigt bij McLaren door weekenden als afgelopen weekend. Bleef Alonso zowel in de race als in de kwalificatie voor. Alonso kon Button geen enkele keer bedreigen voor positie.

Hamilton#44

Tis ook een wereldkampioen die op zijn 20e debuteerde.  :)

Jozef

Alonso had nu wel de gridstraf waardoor hij sowieso als laatste zou starten. In de kwalificatie hoefde hij er dus niet voor te gaan en in de race startte hij 7 plaatsen verder naar achter.

0634

Magnussen per email van Dennis' assistente ontslagen op zijn 23e verjaardag.

Sjiek weer.

Arthur

Ik heb Ron Dennis altijd sympathiek gevonden ;D ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Naja weet je, als je de top wil bereiken in zijn vak - en dat heeft hij bereikt - dan moet je kei en keihard kunnen zijn. Maar bij dit soort dingen denk ik dan, het kan geen kwaad om het een dag later te doen en dan ook nog even om te bellen ipv iemand anders te laten mailen.

Arthur

Precies wat ik bedoel Jeroen. Tact is iets wat je altijd kunt [als je die gave hebt] of moet gebruiken. Het botweg via e-mail en ook nog op een bijzondere dag mededelen vind ik gewoon respectloos! En natuurlijk is F1 spijkerhard maar dan nog is er een verschil [ook in het normale maatschappelijk verkeer] hoe je slecht nieuws kunt brengen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Even een nuance: het feit dat Magnussen de mail leest op zijn verjaardag betekent niet dat de mail ook op die dag is verstuurd.

Los daarvan moet je slecht nieuws nooit via de mail brengen.

Wings

Citaat van: Jeroen op 16 oktober 2015 - 19:28:01
Magnussen per email van Dennis' assistente ontslagen op zijn 23e verjaardag.

Sjiek weer.

Kan inderdaad ook gewoon per SMS. Maar dit was wellicht goedkoper.