is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

0634

Grappig, ik las bij de BBC dat Alonso feitelijk 8 punten tekort komt om een vijfvoudig wereldkampioen te zijn.

Perton

Da's wel een geinit statistiekje.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/121037

Ron Dennis is trouwens niet zo blij met Alonso zijn GP2-uitspraken.

Wings

Kan ik mij voorstellen. Ik heb sowieso de indruk dat Alonso 'a part of the deal' was. Honda heeft volgens mij meer druk gelegd dan ons wordt verteld. Zo goed bevriend waren Ron en Fernando niet.

0634

Die kwamen niet op de koffie bij elkaar, nee. Honda betaald, zo las ik op de BBC, de helft van Alonso's loon. En dan wordt je 11e en krijg je een openlijke sneer. Sja, dan is Button inderdaad een droomcoureur.

Perton

Maar ik snap de opmerking van Alonso ook niet zo goed. Wat had ie dan verwacht?  Dat ie plots snel kan gaan in de race? Hij weet van te voren toch Hoe die motor presteert? En ja dat is frustrerend, snap ik.

0634

Naja in Singapore ging het wel aardig. Er zit nul komma nul progressie in die motor. Dan kan er soms wat frustratie uitkomen, dan snap ik. Die derde wereldtitel zal nooit komen. Dat weten we allemaal, toch? En hij nu ook.

Perton

Naja vandaag beweerde hij tegelijkertijd ook dat op de lange termijn McLaren-Honda het enige project is dat Mercedes kan verslaan. Als ie dat daadwerkelijk gelooft, zal ie ook nog wel in een derde titel geloven.

Arthur

Tja, maar dan weet hij ook dondersgoed dat het tijd nodig heeft en meer dan slechts een jaar. Maar zo'n geduldig man is Alonso blijkbaar niet.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Perton op 27 september 2015 - 20:09:32
Naja vandaag beweerde hij tegelijkertijd ook dat op de lange termijn McLaren-Honda het enige project is dat Mercedes kan verslaan. Als ie dat daadwerkelijk gelooft, zal ie ook nog wel in een derde titel geloven.

Is ook allemaal een vorm van jezelf moed inpraten. Alsof Ferrari dat niet zou kunnen.

0634

Citaat van: Arthur op 27 september 2015 - 20:18:05
Tja, maar dan weet hij ook dondersgoed dat het tijd nodig heeft en meer dan slechts een jaar. Maar zo'n geduldig man is Alonso blijkbaar niet.

hij heeft ook niet zoveel tijd meer

Arthur

Citaat van: Jeroen op 27 september 2015 - 20:25:37
Citaat van: Arthur op 27 september 2015 - 20:18:05
Tja, maar dan weet hij ook dondersgoed dat het tijd nodig heeft en meer dan slechts een jaar. Maar zo'n geduldig man is Alonso blijkbaar niet.

hij heeft ook niet zoveel tijd meer

Dan had hij er niet aan moeten beginnen, de kans zat er dik in dat het opbouwen vanaf het begin kon worden. Dan had hij beter bij Ferrari kunnen blijven [kijk naar Vettel nu...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dat ging niet meer. Van beide kanten niet meer.

Arthur

En als hij niet oppast is dat hier snel hetzelfde....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Maar ook als dat niet gebeurd zal hij nooit die derde titel pakken.

Arthur

Dan zal het het karakter zijn dat Alonso niet verder komt dan 2 titels. Niet de empathie om te het te bereiken bij een [ander] team. Het is dus meer dan allen de kunde van het racen. Zie teven Jos V. [sr].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel