is McLaren nog een topteam?

Gestart door Breaktest, 28 juli 2013 - 16:35:17

« vorige - volgende »

Is McLaren nog als topteam te beschouwen?

ja
nee

0634

Klopt. Daarom kwamen ze qua rijders in de knell.

Jehoentelaar

Hielp ook niet mee dat de auto absoluut niet snell was.

Perton

Jammer dat Ferrari met Shell reed en niet een van die andere teams, anders hadden jullie daar ook nog grapjes over kunnen maken. Oh well...

0634


Jehoentelaar

Jeroen, je taalgebruik is nu wat fell.

Perton

Ik vind het nu wat uit de hand lopen, ik denk dat ik even bij een moderator aan de bell trek.

0634


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Nee dat is echt flauwekull.

Wings


Franky R.


Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 16 juli 2015 - 16:33:56
Gisteren Canada 1995 gekeken en daar werden door Walker en Palmer wat budgetten besproken van dat jaar:
- McLaren-Mercedes: +/- 45 mln. pond.
- Jordan-Peugeot: +/- 20 mln. pond.
- Minardi-Ford: 5 à 10 mln. pond.

Eigenlijk ongelooflijk hoe de sport zich in twintig jaar financieel heeft ontwikkeld. Niet per definitie negatief, maar wel bizar om die getallen in deze tijd te horen. Voor tien miljoen krijg je nog geen halve power unit mee tegenwoordig.

Zit nog wel een stukje inflatie bij natuurlijk, dat is alweer 20 jaar geleden maar je hebt wel gelijk hoor.  :)

Wings

Volgens mij tekende Schumacher in 1995 een contract met een vastgesteld salaris ter hoogte van 35 miljoen en verdiende Senna bij McLaren in 1993 bijna 20 miljoen euro (dollar stond toen veel hoger). Dus ik betwijfel die getallen. 

0634

In 93 reed Senna op een race-to-race basis en als ik het me goed herinner was het 1 mln pond per race. Dus ik ben het met Wings eens: het lijkt me sterk. Nog een decennium eerder lijkt me eerder voor de hand liggen. Zo rond 83, 84.

Van Wijk

Waarschijnlijk kunnen we naam van dit Topic beter veranderen in:
Wanneer wordt Mc Laren weer een topteam?

Volgens mij na de winter. ( volgend seizoen )