Round 10: Formula 1 Magyar Nagydij 2013, Budapest

Gestart door Super Seb, 18 juli 2013 - 11:42:15

« vorige - volgende »

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar voor wie?

Vettel
Alonso
Hamilton
Kimi
Webber
Rosberg
Massa
Grosjean
Iemand anders, nl........

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 27 juli 2013 - 15:19:10
allemaal mooi en wel maar morgen zullen het vallende sterren zijn. Mij gevoel zegt me dat vettel P1 is na de  eerste bocht en dan zie je die "niemer wieder" vrees ik  :(
Me too... :-\


Fabian

Ik hoop zo dat Grosjean morgen gaat winnen. Dat gun ik die gozer echt. Hij is echt snel dit weekend!

rafael25

PPPPPOOLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE zijn dertigste pole
Ligt zeker ook aan de auto en niet aan de kwaliteiten van lewis? ;D ;D ;D ;D

Super Seb

Gefeliciteerd Rafael! Ligt inderdaad aan de auto!  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

rafael25

Citaat van: Super Seb op 27 juli 2013 - 16:14:11
Gefeliciteerd Rafael! Ligt inderdaad aan de auto!  ;)
dat geld ook voor Vettel ;)

robbert

Ja ik denk ook dat vettel vlug zal de leiding nemen. Alonso maakt kans op een podium maar ziet weer zijn achterstand op vettel groeien. Dus hij is niet veel met een podium. Tenzij vettel uitvalt
...

Maikel0230

Citaat van: robbert op 27 juli 2013 - 16:26:15
Ja ik denk ook dat vettel vlug zal de leiding nemen. Alonso maakt kans op een podium maar ziet weer zijn achterstand op vettel groeien. Dus hij is niet veel met een podium. Tenzij vettel uitvalt
...

Tja grosjean staat een plaats achter hem op P3 en start aan de zuivere kant van de grid........ ::) (nee serieus, dat wens ik VET niet toe, echt niet,geloof me maar.....  ;))

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

GROSJEAN VERLIEST MOGELIJK ZIJN DERDE PLAATS

CitaatRomain Grosjean could lose his third place on the grid after his Lotus failed a post-qualifying inspection.

The floor of the E21 was found to move too much under when a load was applied to it.

FIA technical delegate Jo Bauer said in a statement: "After the qualifying practice session an asymmetric [right-hand side] front floor deflection test was carried on car numbers one, eight and ten according to Article 3.17.5."

"Car numbers one and ten were found in conformity with Article 3.17.5 of the 2013 FIA Formula One Technical Regulations.

"However car number eight did not comply with Article 3.17.5 of the 2013 FIA Formula One Technical Regulations as the front floor deflected more than 5mm vertically when the load was applied vertically to it at the point which lies 100mm of car centre line on the [right-hand side].

"I am referring this matter to the stewards for their consideration."

Failing a technical inspection after qualifying normally leads to the driver in question being excluding from the results and having to start the race from the back of the grid.

Goed nieuws voor Alonso, zo start hij toch nog van P4 en staat zijn wagen recht achter doelwit vettel, nadeel is natuurlijk dat dat aan de slechte kant van de grid is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


robbert

eerst zien dan geloven. Redbull heeft in het verleden ook met doorbuigende onderdelen gereden, en er is er ook niks van gekomen. Het kan zijn dat hij een straf krijgt, maar mss krijgt lotus ook een verwittiging. We zullen zien

Franky R.

En Webber heeft weer shit met zijn auto, i.t.t. Vettel....Echt ongehoord. Net alsof er geen mensen aan de auto van Webber werken... :o ... http://www.gppits.net/nieuws/veel_problemen_voor_webber/

robbert

Citaat van: Franky R. op 27 juli 2013 - 19:47:16
En Webber heeft weer shit met zijn auto, i.t.t. Vettel....Echt ongehoord. Net alsof er geen mensen aan de auto van Webber werken... :o ... http://www.gppits.net/nieuws/veel_problemen_voor_webber/

ja vettel heeft altijd meer geluk dan webber é

Franky R.

Citaat van: robbert op 27 juli 2013 - 19:47:09
eerst zien dan geloven. Redbull heeft in het verleden ook met doorbuigende onderdelen gereden, en er is er ook niks van gekomen. Het kan zijn dat hij een straf krijgt, maar mss krijgt lotus ook een verwittiging. We zullen zien
Mss. dat de eisen juist strenger zijn geworden, vanwege de ultraflexibele Red Bull?  ???

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 27 juli 2013 - 19:04:47
GROSJEAN VERLIEST MOGELIJK ZIJN DERDE PLAATS

CitaatRomain Grosjean could lose his third place on the grid after his Lotus failed a post-qualifying inspection.

The floor of the E21 was found to move too much under when a load was applied to it.

FIA technical delegate Jo Bauer said in a statement: "After the qualifying practice session an asymmetric [right-hand side] front floor deflection test was carried on car numbers one, eight and ten according to Article 3.17.5."

"Car numbers one and ten were found in conformity with Article 3.17.5 of the 2013 FIA Formula One Technical Regulations.

"However car number eight did not comply with Article 3.17.5 of the 2013 FIA Formula One Technical Regulations as the front floor deflected more than 5mm vertically when the load was applied vertically to it at the point which lies 100mm of car centre line on the [right-hand side].

"I am referring this matter to the stewards for their consideration."

Failing a technical inspection after qualifying normally leads to the driver in question being excluding from the results and having to start the race from the back of the grid.

Goed nieuws voor Alonso, zo start hij toch nog van P4 en staat zijn wagen recht achter doelwit vettel, nadeel is natuurlijk dat dat aan de slechte kant van de grid is.


Geen goed nieuws voor Alonso.


Grosjean wordt neit bestraft. De vloer was eerder in Q2 beschadigd, waardoor het te zwak was om de test met gewichten van de FIA te doorstaan.


Grosjean blijft daardoor op P3 staan.... ;) ;) ;)