Round 10: Formula 1 Magyar Nagydij 2013, Budapest

Gestart door Super Seb, 18 juli 2013 - 11:42:15

« vorige - volgende »

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar voor wie?

Vettel
Alonso
Hamilton
Kimi
Webber
Rosberg
Massa
Grosjean
Iemand anders, nl........

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 24 juli 2013 - 23:04:50
En het waren toch vooral de teams zelf die gekke dingen uithaalden met omgewisselde banden en extreme cambers met de Engelse Grand Prix.
Dat is waar, maar je zou verwachten dat een autoband daartegen kan. De hel zou uitbreken, indien Pirelli of een andere bandenfabrikant zou zeggen, dat je onder je Golf, Astra of Civic dit of dat niet mag doen....terwijl het niets zou moeten uitmaken... :P ...Of banden die spotaan ontploffen omdat je over een putdeksel rijdt. En dan zeggen, 'je moet niet over een putdeksel rijden'... ;D

rafael25

Op de kwalificatiedag wordt het zo'n 32 graden Celsius, zondag wordt het nog35 graden warmer.Ikvind het nu al veelste warm haha, medelijden voor de rijders  :-X :-X

robbert

Citaat van: rafael25 op 25 juli 2013 - 15:31:14
Op de kwalificatiedag wordt het zo'n 32 graden Celsius, zondag wordt het nog35 graden warmer.Ikvind het nu al veelste warm haha, medelijden voor de rijders  :-X :-X
wel goed voor lotus. Zo kan raikkonen een gooi doen naar de overwinning

gloudiesaurus

Citaat van: rafael25 op 25 juli 2013 - 15:31:14
Op de kwalificatiedag wordt het zo'n 32 graden Celsius, zondag wordt het nog35 graden warmer.Ikvind het nu al veelste warm haha, medelijden voor de rijders  :-X :-X

Je zult er maar op de tribune zitten in de brandende zon.
En het is al zo stoffig daar  ;)

Btw mooi gebaar van Lotus:
http://www.gppits.net/nieuws/lotus_met_galicische_vlag/
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Zal wel weer een prooi worden voor Seb.. Of Lotus moet hier snl en medogenloos toeslaan?!?! Wordt wel e\weer eens tijd voor een podium/overwinning!!

robbert

Citaat van: Gerard op 25 juli 2013 - 23:41:58
Zal wel weer een prooi worden voor Seb.. Of Lotus moet hier snl en medogenloos toeslaan?!?! Wordt wel e\weer eens tijd voor een podium/overwinning!!

ja ik denk ook dat het zal gaan tussen lotus en redbull. Ferrari zal hier weer mogen knokken om een podium te halen, en alonso zal weer punten verliezen t.o.v Vettel, en zal er goed aan doen om de focus op volgend seizoen te leggen

Maikel0230

Dit is zoals Robbert zegt zeker geen Ferrari baan maar ik denk dat die extreme hitte wel eens serieus in hun voordeel zou kunnen werken. Lotus zou hier zeker wel eens de spelbreker voor Vettel kunnen zijn. Dan kan hij nog een jaartje wachten op zijn record. Hell, dan wordt het nog moeilijker want dan moet hij winnen in Hongarije, Oostenrijk, Rusland en in Amerika (New Jersey)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

VT1 UITSLAG - Met dank aan de Ferrari twitter-guy


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Super Seb

Citaat van: Super Seb op 18 juli 2013 - 14:16:59
Vrees met grote vrees voor Mercedes. Eerder is al gebleken dat bij hogere temperaturen de bandjes wel heel rap aan flarden gaan. Lotus zal weer sterk voor de dag komen eventueel gescheiden door Alonso. Voor de zege ga ik toch weer voor Vettel. Het lijkt erop alsof hij dit jaar snel orde op zaken wil stellen en de titel niet van de laatste race wil laten afhangen.

Lol, ook al is het VT1, ik ga door voor de koelkast  :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

Die zal je nodig hebben in de Hongaarse hitte. :)

Matthijs

#40
Citaat van: gloudiesaurus op 24 juli 2013 - 21:34:22
Citaat van: Franky R. op 24 juli 2013 - 21:33:07
Citaat van: gloudiesaurus op 24 juli 2013 - 21:18:44
Lol

Maar als het echt zo warm word op de Hungaroring dan wordt het wel een "bandenvretend - weekend"
Tja, als Pirelli in al haar wijsheid met zachte banden komt aanzetten...Om een 'spannende race' te creëren...Wat gaat Pirelli doen als de teams straks weer gaan klagen, dat ze wel zes stops moesten maken? :P

Ik ben benieuwd, het is het risico.
Nah Hongarije heeft een landklimaat dus dan kan het warm worden in juli  ;)

Ik ben er zelf in 2000 geweest en toen was het ook enorm warm  :)
Grappig, ik ook. Misschien zaten we wel naast elkaar! Ik weet dat ik het hele weekend een handdoek op mijn hoofd had vanwege de zon. De race was ook saai, gelukkig won mijn idool Hakkinen.

Wat typerende citaten van Wikipedia over Formule 1 anno 2000 op de Hungaroring:
CitaatRalf was clearly holding up Barrichello who was having a faster car but unable to pass ... There were no changes until Fisichella spun off ... The race now settled down quickly with no overtaking ... Häkkinen was on his own, setting fastest lap after fastest lap with Schumacher able to do nothing ...

Fabian

Citaat van: Super Seb op 26 juli 2013 - 12:20:52
Citaat van: Super Seb op 18 juli 2013 - 14:16:59
Vrees met grote vrees voor Mercedes. Eerder is al gebleken dat bij hogere temperaturen de bandjes wel heel rap aan flarden gaan. Lotus zal weer sterk voor de dag komen eventueel gescheiden door Alonso. Voor de zege ga ik toch weer voor Vettel. Het lijkt erop alsof hij dit jaar snel orde op zaken wil stellen en de titel niet van de laatste race wil laten afhangen.

Lol, ook al is het VT1, ik ga door voor de koelkast  :D
Wij gooien liever met koelkasten!  ;)

SDG

Citaat van: rafael25 op 25 juli 2013 - 15:31:14
Op de kwalificatiedag wordt het zo'n 32 graden Celsius, zondag wordt het nog35 graden warmer.Ikvind het nu al veelste warm haha, medelijden voor de rijders  :-X :-X

67 graden op zondag? Pfff...

Maikel0230

Ben naar VT2 aan het kijken, Ferrari doet het helemaal niet slecht in die hitte, dicht in de buurt van RB zelfs. Vettel gaat die pole wel halen maar houden zijn banden het even lang uit in de race?

Citaat van: SDG op 26 juli 2013 - 14:44:37
Citaat van: rafael25 op 25 juli 2013 - 15:31:14
Op de kwalificatiedag wordt het zo'n 32 graden Celsius, zondag wordt het nog35 graden warmer.Ikvind het nu al veelste warm haha, medelijden voor de rijders  :-X :-X

67 graden op zondag? Pfff...

Dat is dan melting rubber in plaats van burning.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25