Round 10: Formula 1 Magyar Nagydij 2013, Budapest

Gestart door Super Seb, 18 juli 2013 - 11:42:15

« vorige - volgende »

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar voor wie?

Vettel
Alonso
Hamilton
Kimi
Webber
Rosberg
Massa
Grosjean
Iemand anders, nl........

Jehoentelaar

Niemand zit stil, maar ontwikkeling gaat niet geleidelijk. Soms heb je zo'n Eurekamoment en kan je seizoen opeens heel anders lopen.

jende

Ze gaan op deze baan terug naar de banden van 2012.
Denk niet dat het veel verschil gaat brengen.

Wel slordigheids foutje gemaakt wilde geld op vettel zetten voor deze race.
Maar per ongeluk op kwalificatie ingezet.... poep hem nu echt voor de mercs in kwalificatie :(

Maikel0230

Citaat van: jende op 23 juli 2013 - 15:14:14
Ze gaan op deze baan terug naar de banden van 2012.
Denk niet dat het veel verschil gaat brengen.

Wel slordigheids foutje gemaakt wilde geld op vettel zetten voor deze race.
Maar per ongeluk op kwalificatie ingezet.... poep hem nu echt voor de mercs in kwalificatie :(

Compounds zijn van 2013 maar de belt die het geheel samenhoudt is van 2012. Daar zijn nooit problemen mee geweest en ik heb niks zien vliegen tijdens de YDT dus dat komt goed.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Hopelijk worden de races niet saai daardoor

Jehoentelaar

Op Hongarije hoef je an sich weinig racen te verwachten. Leuke is alleen dat er altijd wel wat kleine gekkigheidjes voorkomen waardoor die race toch de moeite van het kijken waard blijft.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 18 juli 2013 - 14:03:19
Ook deze zal ik aan mij voorbij moeten laten gaan. Zit die dag op de fiets in (Belgisch-)Limburg.
Helaas moet ik ook een veer laten....Ik kan mss. de start zien, maar daarna op weg naar een 'baby-party'...Vriend trok zich niet op tijd terug [bij zijn vriendin] en negen maanden later... :P :P :P
;D

Jehoentelaar

Les 1: altijd zorgen dat mensen in het off-season zijn uitgerekend. ;)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 23 juli 2013 - 17:12:55
Les 1: altijd zorgen dat mensen in het off-season zijn uitgerekend. ;)
Dat zeg ik, maar sommige mannen denken niet met hun grote hoofd... :P

T.Nuvolari

Mijn beide dochters zijn geboren net voor een Grand Prix loos weekend. Zoniet had papa al boos moeten worden.

Franky R.

Citaat van: M@rc op 23 juli 2013 - 18:08:14
Mijn beide dochters zijn geboren net voor een Grand Prix loos weekend. Zoniet had papa al boos moeten worden.
;D ;D ;D

gloudiesaurus

Lol

Maar als het echt zo warm word op de Hungaroring dan wordt het wel een "bandenvretend - weekend"
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 24 juli 2013 - 21:18:44
Lol

Maar als het echt zo warm word op de Hungaroring dan wordt het wel een "bandenvretend - weekend"
Tja, als Pirelli in al haar wijsheid met zachte banden komt aanzetten...Om een 'spannende race' te creëren...Wat gaat Pirelli doen als de teams straks weer gaan klagen, dat ze wel zes stops moesten maken? :P

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 24 juli 2013 - 21:33:07
Citaat van: gloudiesaurus op 24 juli 2013 - 21:18:44
Lol

Maar als het echt zo warm word op de Hungaroring dan wordt het wel een "bandenvretend - weekend"
Tja, als Pirelli in al haar wijsheid met zachte banden komt aanzetten...Om een 'spannende race' te creëren...Wat gaat Pirelli doen als de teams straks weer gaan klagen, dat ze wel zes stops moesten maken? :P

Ik ben benieuwd, het is het risico.
Nah Hongarije heeft een landklimaat dus dan kan het warm worden in juli  ;)

Ik ben er zelf in 2000 geweest en toen was het ook enorm warm  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: Franky R. op 24 juli 2013 - 21:33:07
Citaat van: gloudiesaurus op 24 juli 2013 - 21:18:44
Lol

Maar als het echt zo warm word op de Hungaroring dan wordt het wel een "bandenvretend - weekend"
Tja, als Pirelli in al haar wijsheid met zachte banden komt aanzetten...Om een 'spannende race' te creëren...Wat gaat Pirelli doen als de teams straks weer gaan klagen, dat ze wel zes stops moesten maken? :P

dan zijn ze samen met de teams geflopt, want in silverstone ( de test) keurden de teams de banden goed. Dus de teams zullen niet moeten klagen deze keer, ze hebben ze zelf goedgekeurd

Jehoentelaar

En het waren toch vooral de teams zelf die gekke dingen uithaalden met omgewisselde banden en extreme cambers met de Engelse Grand Prix.