Hoe goed of slecht is Vettel nou echt?

Gestart door 0634, 08 juli 2013 - 17:57:36

« vorige - volgende »

Jozef

Omdat een derde plaats in de WK-stand niemand (zeker Vettel niet) kan boeien. Net als een vijfde plek in de race. Als Vettel met Ricciardo in een WK-duel was verwikkeld, had hij mijns inziens veel beter zijn best gedaan in Monza. Daarom zeg ik: laat die RB volgend jaar weer een WK-winnende auto zijn en dan wil ik het duel graag nog een keer opnieuw zien (waarbij ik hoop dat Ricciardo alsnog wint overigens).

Jehoentelaar

Misschien omdat Ricciardo dan ook een keer succesvol met de kampioensdruk is omgegaan.

Pff, zes seconden scheelt het. :P

0634

Okee, dat snap ik dan en daar kan zeker wel wat in zitten, maar wat als Ricciardo Vettel dan verslaat in de strijd om de titel... waarom verliest Vettel dan 'pluimen'? Prost verloor toch ook geen pluimen toen Senna in 88 kampioen werd? Ricciardo stijgt dan in achting, maar Vettel hoeft toch niet meteen in aanzien te zakken? Glas halfvol, glas halfleeg.

Wings

Citaat van: Jozef op 17 september 2014 - 16:21:57
Ben het eens, maar blijf er wel bij dat Vettel pas zijn pluimen gaat verliezen als zijn teamgenoot een keer wereldkampioen wordt.

Of hij kampioen wordt lijkt me toch niet relevant in het vraagstuk wie het beter doet? Juist als hij verslagen wordt zou er een natuurlijke drang moeten ontstaan om dit om te buigen naar succes. De uitdaging is er.

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 17 september 2014 - 17:03:50
Okee, dat snap ik dan en daar kan zeker wel wat in zitten, maar wat als Ricciardo Vettel dan verslaat in de strijd om de titel... waarom verliest Vettel dan 'pluimen'? Prost verloor toch ook geen pluimen toen Senna in 88 kampioen werd? Ricciardo stijgt dan in achting, maar Vettel hoeft toch niet meteen in aanzien te zakken? Glas halfvol, glas halfleeg.

Je slaat de spijker op zijn kop, dat probeer ik nu al de hele tijd duidelijk te maken.

Hamilton#44

Die ouwe Vettel deed het toch weer aardig gister. Of was Ricciardo nu slecht?  ;)

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 22 september 2014 - 11:15:24
Die ouwe Vettel deed het toch weer aardig gister. Of was Ricciardo nu slecht?  ;)


Vettel doet het altijd goed in Aziƫ...Maar zo ver zat Ricciardo ook weer niet achter Vettel. Gewoon een goede race van beiden.

Hamilton#44

Vind ik ook maar sommige meten met twee maten. Als de uitslag van gister andersom was, hadden sommige weer gezegd, slechte race Vettel.

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 22 september 2014 - 11:21:58
Vind ik ook maar sommige meten met twee maten. Als de uitslag van gister andersom was, hadden sommige weer gezegd, slechte race Vettel.


Je moet je je niet druk maken om Vettel-bashers. Die zijn niet gevoelig voor argumenten. :)

Perton

Citaat van: Hamilton#44 op 22 september 2014 - 11:15:24
Die ouwe Vettel deed het toch weer aardig gister. Of was Ricciardo nu slecht?  ;)
Ricciardo had een kapotte batterij!

Nee, het was in het algemeen een vrij sterk weekend van Vettel. Misschien dat nieuw chassis nummer 38 van dit jaar hem toch wat geholpen heeft en hij vanaf nu weer als vanouds kan presteren.

Then again, mijn overgrootvader leefde in de tien seconden voor hij zijn laatste adem uitblies ook nog even op, misschien is dit wel net die laatste opleving van Vettel ;)

Franky R.

CitaatNee, het was in het algemeen een vrij sterk weekend van Vettel. Misschien dat nieuw chassis nummer 38 van dit jaar hem toch wat geholpen heeft en hij vanaf nu weer als vanouds kan presteren.
;D ;D ;D

Hamilton#44

Citaat van: Perton op 22 september 2014 - 11:36:40
Citaat van: Hamilton#44 op 22 september 2014 - 11:15:24
Die ouwe Vettel deed het toch weer aardig gister. Of was Ricciardo nu slecht?  ;)
Ricciardo had een kapotte batterij!

Ja en bij Vettel ging het dit seizoen van een leien dakje..  :-\

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 22 september 2014 - 11:21:58
Vind ik ook maar sommige meten met twee maten. Als de uitslag van gister andersom was, hadden sommige weer gezegd, slechte race Vettel.

Vettel is een viervoudig wereldkampioen. Mogen we daar misschien iets meer van verwachten dan van Ricciardo?

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 22 september 2014 - 14:01:16
Citaat van: Perton op 22 september 2014 - 11:36:40
Citaat van: Hamilton#44 op 22 september 2014 - 11:15:24
Die ouwe Vettel deed het toch weer aardig gister. Of was Ricciardo nu slecht?  ;)
Ricciardo had een kapotte batterij!

Ja en bij Vettel ging het dit seizoen van een leien dakje..  :-\

Meestal wel ja.

0634

Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 11:26:48
Citaat van: Hamilton#44 op 22 september 2014 - 11:21:58
Vind ik ook maar sommige meten met twee maten. Als de uitslag van gister andersom was, hadden sommige weer gezegd, slechte race Vettel.


Je moet je je niet druk maken om Vettel-bashers. Die zijn niet gevoelig voor argumenten. :)

Ik ben allerminst een basher van Vettel, maar de hosanna vind ik wel wat overdreven. Het enige waarin hij dit weekend beter was was in de start. Punt. Meer niet. Daarmee bedoel ik niks slechts te zeggen over hem, maar laten we het niet overdrijven.