Hoe goed of slecht is Vettel nou echt?

Gestart door 0634, 08 juli 2013 - 17:57:36

« vorige - volgende »

Maikel0230

Correct het zijn kleine stappen maar die spin was echt on-vettel, zoiets heb ik hem de afgelopen jaren niet zien doen buiten die ene vrije training in Turkije

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Vieze baas

Citaat van: Maikel0230 op 28 juli 2014 - 23:05:51
Correct het zijn kleine stappen maar die spin was echt on-vettel, zoiets heb ik hem de afgelopen jaren niet zien doen buiten die ene vrije training in Turkije

Foutje in de laatste ronde van Canada toen Button won? Maar verder weinig fouten van die man idd. Maarja is ook stuk makkelijker rijden als je onbedreigd aan kop gaat  :D.

Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 29 juli 2014 - 09:15:47
Citaat van: Maikel0230 op 28 juli 2014 - 23:05:51
Correct het zijn kleine stappen maar die spin was echt on-vettel, zoiets heb ik hem de afgelopen jaren niet zien doen buiten die ene vrije training in Turkije

Foutje in de laatste ronde van Canada toen Button won? Maar verder weinig fouten van die man idd. Maarja is ook stuk makkelijker rijden als je onbedreigd aan kop gaat  :D .


Tabum Tssss!
;)

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 29 juli 2014 - 15:50:46
Citaat van: Vieze baas op 29 juli 2014 - 09:15:47
Citaat van: Maikel0230 op 28 juli 2014 - 23:05:51
Correct het zijn kleine stappen maar die spin was echt on-vettel, zoiets heb ik hem de afgelopen jaren niet zien doen buiten die ene vrije training in Turkije

Foutje in de laatste ronde van Canada toen Button won? Maar verder weinig fouten van die man idd. Maarja is ook stuk makkelijker rijden als je onbedreigd aan kop gaat  :D .


Tabum Tssss!
;)
als je 39 van de 131 races wint, dan rij je idd altijd onbedreigd aan kop

0634

Citaat van: Vieze baas op 29 juli 2014 - 09:15:47
Citaat van: Maikel0230 op 28 juli 2014 - 23:05:51
Correct het zijn kleine stappen maar die spin was echt on-vettel, zoiets heb ik hem de afgelopen jaren niet zien doen buiten die ene vrije training in Turkije

Foutje in de laatste ronde van Canada toen Button won? Maar verder weinig fouten van die man idd. Maarja is ook stuk makkelijker rijden als je onbedreigd aan kop gaat  :D.

Webber eraf rossen in Turkijke. Dat vond ik ook vrij fout.

NielsD

Ach ja een goede coureur hoort fouten te maken. Vettel is zonder twijfel enorm goed, maar ook hij moet gewoon duidelijk wennen aan de omstandigheden. Zelfde geldt voor Kimi! Topcoureurs, maar om ze nou af te schilderen omdat ze nu (minder) presteren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Als de next generation rijders sneller wennen aan de omstandigheden dan de gevestigde orde mag gerust afgevraagd worden hoe goed de gevestigde orde is als ze ook nog eens worden verslagen door de next generation rijders.

0634

Citaat van: NielsD op 29 juli 2014 - 19:32:59
Ach ja een goede coureur hoort fouten te maken. Vettel is zonder twijfel enorm goed, maar ook hij moet gewoon duidelijk wennen aan de omstandigheden. Zelfde geldt voor Kimi! Topcoureurs, maar om ze nou af te schilderen omdat ze nu (minder) presteren.

Ik vind Vettel nog steeds een topcoureur hoor. Alleen, hierboven werden wat fouten van hem genoemd, dus ik noem er ook één. Meer was het niet hoor ;).

Hamilton#44

Vettel rijdt ook met veel meer druk rond dan Ricciardo. Danny kan het alleen maar goed doen.

Vettel heeft gewoon een minder seizoen, zoals Alonso dat ook had in 2007 bij McLaren toen Hamilton kwam.

FolkertE

Citaat van: Hamilton#44 op 30 juli 2014 - 11:42:30
Vettel rijdt ook met veel meer druk rond dan Ricciardo. Danny kan het alleen maar goed doen.

Vettel heeft gewoon een minder seizoen, zoals Alonso dat ook had in 2007 bij McLaren toen Hamilton kwam.
2007 vond ik niet een minder seizoen van Alonso. Vond ik 2011 slechter. Nou ja slechter, in alle seizoenen na zijn WK, heeft hij nooit echt een slecht seizoen gehad.
Stond er continue. In 2007 heeft hij zich professioneel en collegiaal van zijn slechtste kant laten zien. 

Miguel

Zo goed is Vettel:



Overigens ook meer een symptoom van de moderne coureur in het algemeen, maar daar is Vettel er één van.
Peace out yo.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 30 juli 2014 - 11:42:30
Vettel rijdt ook met veel meer druk rond dan Ricciardo. Danny kan het alleen maar goed doen.

Vettel heeft gewoon een minder seizoen, zoals Alonso dat ook had in 2007 bij McLaren toen Hamilton kwam.

Zoveel druk is er niet. Iedereen weet dat Vettel niet kan winnen dus hij heeft een druk die vele malen lager is als voorgaande jaren toen hij kampioen móest worden.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 30 juli 2014 - 18:05:47
Citaat van: Hamilton#44 op 30 juli 2014 - 11:42:30
Vettel rijdt ook met veel meer druk rond dan Ricciardo. Danny kan het alleen maar goed doen.

Vettel heeft gewoon een minder seizoen, zoals Alonso dat ook had in 2007 bij McLaren toen Hamilton kwam.

Zoveel druk is er niet. Iedereen weet dat Vettel niet kan winnen dus hij heeft een druk die vele malen lager is als voorgaande jaren toen hij kampioen móest worden.

Dat klopt. Maar hij heeft wel de druk van een teamgenoot die uitstekend presteert. En is je teamgenoot niet je eerste concurrent waar je mee vergeleken zult worden? Toch stevige druk toch?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: Miguel op 30 juli 2014 - 17:07:54
Zo goed is Vettel:

(afbeelding)

Overigens ook meer een symptoom van de moderne coureur in het algemeen, maar daar is Vettel er één van.

Afgelopen zondag was het goed zichtbaar wie de ware kampioenen zijn. Maar dat wist je al. ;)

0634

Citaat van: Arthur op 30 juli 2014 - 18:51:35
Citaat van: Jeroen op 30 juli 2014 - 18:05:47
Citaat van: Hamilton#44 op 30 juli 2014 - 11:42:30
Vettel rijdt ook met veel meer druk rond dan Ricciardo. Danny kan het alleen maar goed doen.

Vettel heeft gewoon een minder seizoen, zoals Alonso dat ook had in 2007 bij McLaren toen Hamilton kwam.

Zoveel druk is er niet. Iedereen weet dat Vettel niet kan winnen dus hij heeft een druk die vele malen lager is als voorgaande jaren toen hij kampioen móest worden.

Dat klopt. Maar hij heeft wel de druk van een teamgenoot die uitstekend presteert. En is je teamgenoot niet je eerste concurrent waar je mee vergeleken zult worden? Toch stevige druk toch?

Die druk hebben er zoveel.