Hoe goed of slecht is Vettel nou echt?

Gestart door 0634, 08 juli 2013 - 17:57:36

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Kootje op 22 april 2014 - 12:32:56
Ik acht Enzo's theorie wel uitgesloten omdat die theorie door zowel Marko als Vettel tegengesproken word. ::)
oh, ik heb m juist door Marko bevestigd horen worden zaterdag. En Vettel heeft het ook niet tegengesproken voor zover ik weet.

Kootje

Vettel spreekt het tegen door te stellen dat het aan hem ligt, hij moet nog wennen, en niet aan de auto.


Citaat"Hij weet tot dusver het maximale uit de auto te halen en ik lijk daar iets meer moeite mee te hebben. We rijden echter allebei met dezelfde auto dus als hij me verslaat, dan verslaat hij me 'fair and square' "  ...of... "De auto is nog niet zoals ik hem graag heb. Ik ben er enorm mee aan het stoeien. Soms is het net alsof we op een punt een stap voorwaarts zetten en tegelijkertijd op een ander punt een stap achteruit doen. Hopelijk zijn er de komende races meer stappen vooruit." 


http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/309622/vettel-ricciardo-doet-het-gewoon-beter-dan-ik/
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/309756/vettel-geeft-niet-op-seizoen-duurt-nog-lang/

Tuesday

#227
Citaat van: Kootje op 22 april 2014 - 12:59:28
Vettel spreekt het tegen door te stellen dat het aan hem ligt, hij moet nog wennen, en niet aan de auto.


Citaat"Hij weet tot dusver het maximale uit de auto te halen en ik lijk daar iets meer moeite mee te hebben. We rijden echter allebei met dezelfde auto dus als hij me verslaat, dan verslaat hij me 'fair and square' "  ...of... "De auto is nog niet zoals ik hem graag heb. Ik ben er enorm mee aan het stoeien. Soms is het net alsof we op een punt een stap voorwaarts zetten en tegelijkertijd op een ander punt een stap achteruit doen. Hopelijk zijn er de komende races meer stappen vooruit." 


http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/309622/vettel-ricciardo-doet-het-gewoon-beter-dan-ik/
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/309756/vettel-geeft-niet-op-seizoen-duurt-nog-lang/
ja, ik had het al gelezen (en gezien). letterlijk gezien is het idd tegenspreken, maar daarmee is de theorie nog lang niet van tafel. De manier waarop Vettel het doet (lachend) en de uitspraken van 2 weken eerder dat ie niet van excuses houdt geven mij het idee dat ie wat meer weet dan wij. Ook de manier van woorden kiezen trouwens. Ik heb iig nog nooit een coureur zo een interview zien geven terwijl ie daarvoor om zn oren is gereden door zn teamgenoot. Lichaamstaal zegt vaak ook een hele hoop. Maar goed, ik kan er helemaal naast zitten hoor, maar de uitspraken die jij aanhaalt (icm de beelden) zijn voor mij juist een reden om wel in de theorie van Enzo te geloven.

Perton

http://www.autosport.com/news/report.php/id/113597

Horner heeft het nu ook over dat het gewoon ligt aan dat Vettel niet om kan gaan met de auto en niet dat er verschillen in auto zijn. Dus kunnen we het nu laten rusten dat Vettel een mindere auto zou hebben? Voor Australië geloof ik dat wel en ik geloof ook wel dat hij in Bahrein wat problemen met zijn ERS had (dat iedereen dacht dat het over zijn DRS ging, weet je nog), maar als eerst Vettel en nu Horner zegt dat het niet aan de auto ligt maar aan Vettel zelf, dan kunnen we wel allerlei theorieën blijven verzinnen en die verdedigen, maar ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in wat Vettel én Horner zeggen dan wat Enzo en Tuesday zeggen.

Tuesday

Citaat van: Perton op 22 april 2014 - 13:33:09
http://www.autosport.com/news/report.php/id/113597

Horner heeft het nu ook over dat het gewoon ligt aan dat Vettel niet om kan gaan met de auto en niet dat er verschillen in auto zijn. Dus kunnen we het nu laten rusten dat Vettel een mindere auto zou hebben? Voor Australië geloof ik dat wel en ik geloof ook wel dat hij in Bahrein wat problemen met zijn ERS had (dat iedereen dacht dat het over zijn DRS ging, weet je nog), maar als eerst Vettel en nu Horner zegt dat het niet aan de auto ligt maar aan Vettel zelf, dan kunnen we wel allerlei theorieën blijven verzinnen en die verdedigen, maar ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in wat Vettel én Horner zeggen dan wat Enzo en Tuesday zeggen.
dit komt uit een interview van zondag, had ik dus allang meegenomen (in mijn hoofd) ;) Dat de auto's in principe hetzelfde zijn, geloof ik ook wel. Enkel de aandrijflijn is waar ik mn vraagtekens heb. Dat die niet gelijk zijn heeft het hele sensorverhaal al wel laten zien volgens mij.

Perton

Ok. Prima dat jij voor jezelf nog een paar redenen erbij hebt waarom het niet lekker gaat met Vettel, ik ga gewoon uit van de officiële kanalen. Met theorietjes kan je mij niet overtuigen, met feiten wel.

Tuesday

Citaat van: Perton op 22 april 2014 - 13:46:20
Ok. Prima dat jij voor jezelf nog een paar redenen erbij hebt waarom het niet lekker gaat met Vettel, ik ga gewoon uit van de officiële kanalen. Met theorietjes kan je mij niet overtuigen, met feiten wel.
ik wil jou ook niet overtuigen hoor. Maar goed, ook in mijn theorie zitten feiten.

Perton

Plus aannames. In mijn theorie zitten alleen feiten: Vettel kan (nog) niet goed omgaan met de huidige auto.

Enzo

Citaat van: Perton op 22 april 2014 - 13:58:34
Plus aannames. In mijn theorie zitten alleen feiten: Vettel kan (nog) niet goed omgaan met de huidige auto.

Vettel heeft ook gezegd dat hij er niet van houdt om de auto als excuus te gebruiken, m.a.w. hij houdt de eer aan zichzelf en brengt Red Bull niet in diskrediet.
Er vanuit gaande dat mensen hem sowieso niet in twijfel trekken als vier-voudig kampioen... ::)

Tuesday

Citaat van: Perton op 22 april 2014 - 13:58:34
Plus aannames. In mijn theorie zitten alleen feiten: Vettel kan (nog) niet goed omgaan met de huidige auto.
da's ook een aanname ;) Een feit is dat ie afgelopen weekend behoorlijk langzamer was. En idd mijn theorie zit ook vol aanname's, maar dat ontken ik toch ook nergens? Het is voor mij momenteel de meest aannemelijke theorie, misschien hier en daar wel wat gecombineerd met was punten die Fietser aandroeg. Ik zeg nergens dat dit de waarheid is.

Perton

Nou als hij de auto niet als excuus wil gebruiken, dan is het toch nog logischer dat hij moeite heeft met de auto onder de knie te krijgen? Ik snap ook niet waarom dat zo raar of erg zou zijn en dat sommige mensen zoveel moeite hebben dat te accepteren en/of toe te geven. Die jongen heeft jarenlang zijn rijstijl in een bepaalde auto tot in de laatste millimeters van die auto compleet weten te perfectioneren op een manier die ik weinig andere coureurs heb zien doen. Ik vind het dan ook helemaal niet raar dat hij zichzelf dan weer even moet vinden na wat rigoureuze veranderingen. Geeft me juist meer waardering voor zijn vier titels.

Wat je laatste zin en suggestieve emoticon er verder mee hebben te maken, snap ik niet.

Perton

Citaat van: Tuesday op 22 april 2014 - 14:27:24
Citaat van: Perton op 22 april 2014 - 13:58:34
Plus aannames. In mijn theorie zitten alleen feiten: Vettel kan (nog) niet goed omgaan met de huidige auto.
da's ook een aanname ;)
Hoe the fuck is het een aanname als het is gebaseerd op letterlijke quotes van Vettel en Horner?

Tuesday

Citaat van: Perton op 22 april 2014 - 14:29:09
Citaat van: Tuesday op 22 april 2014 - 14:27:24
Citaat van: Perton op 22 april 2014 - 13:58:34
Plus aannames. In mijn theorie zitten alleen feiten: Vettel kan (nog) niet goed omgaan met de huidige auto.
da's ook een aanname ;)
Hoe the fuck is het een aanname als het is gebaseerd op letterlijke quotes van Vettel en Horner?
dat maakt het nog geen feit. Of geloof je altijd alles wat Horner en Vettel zeggen?

Tuesday

Citaat van: Perton op 22 april 2014 - 14:28:30
Nou als hij de auto niet als excuus wil gebruiken, dan is het toch nog logischer dat hij moeite heeft met de auto onder de knie te krijgen? Ik snap ook niet waarom dat zo raar of erg zou zijn en dat sommige mensen zoveel moeite hebben dat te accepteren en/of toe te geven. Die jongen heeft jarenlang zijn rijstijl in een bepaalde auto tot in de laatste millimeters van die auto compleet weten te perfectioneren op een manier die ik weinig andere coureurs heb zien doen. Ik vind het dan ook helemaal niet raar dat hij zichzelf dan weer even moet vinden na wat rigoureuze veranderingen. Geeft me juist meer waardering voor zijn vier titels.

Wat je laatste zin en suggestieve emoticon er verder mee hebben te maken, snap ik niet.
ik wil het best accepteren of toegeven, ik geloof er alleen niet in. Ik kan daar zelf ook niks aan doen. Ik ga toch ook niet zeggen dat ik in God geloof als ik er niet in geloof?
Waarom kunnen jij/jullie geen andere meningen accepteren?

Perton

Mjah het komt er dus op neer dat we quotes van teamleden niet als argumentatie kunnen gebruiken omdat ze niet altijd eerlijk zijn. Dan ga ik voortaan in elke discussie alleen maar mijn aannames gebruiken en dan mag je daar niet kritiek op hebben. Dus bij deze: Vettel is een ontzettend overschat joch dat alleen maar om kon gaan met een blown diffuser en nu hij dat niet meer heeft, zakt hij gigantisch door het ijs. Mag je niet tegenin gaan, want het zijn aannames gebaseerd op feiten.