Hoe goed of slecht is Vettel nou echt?

Gestart door 0634, 08 juli 2013 - 17:57:36

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 11:49:17
Citaat van: Sabai op 20 april 2014 - 11:46:05

Maar als je tussen de regels doorleest. Vind je maar een flapdrol eerste klas die niet zo goed is als hij word gevonden en heb je dit al jaren geroepen. Maar probeer je met enige nuance het te verbergen
Je bent een idioot. Echt, hier kan ik niet eens serieus op in gaan of mijn best voor doen niet persoonlijk te worden.

Ik vind jou ook een idioot  :P

Sabai

#166
Citaat van: Jehoentelaar op 20 april 2014 - 11:48:35
Ho maar, Sabai. Met dergelijke beweringen kom je zelf alleen maar meer over als een gefrustreerde fanboy dan dat je het forum van een inhoudelijke bijdrage aan het voorzien bent hier.

edit.Heb geen zin in ruzie hier. Maar ik kan er niet zo goed tegen dat je meteen als een fanboy word gezien als je ergens een ander mening over hebt. Ik ga Alonso toch ook niet volledig afzeiken als hij straks een keer een mindere race heeft en dit in elk topic herhalen. Moet je zien wat voor commentaar ik dan krijg.

Perton

Citaat van: Sabai op 20 april 2014 - 11:57:43
Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 11:49:17
Citaat van: Sabai op 20 april 2014 - 11:46:05

Maar als je tussen de regels doorleest. Vind je maar een flapdrol eerste klas die niet zo goed is als hij word gevonden en heb je dit al jaren geroepen. Maar probeer je met enige nuance het te verbergen
Je bent een idioot. Echt, hier kan ik niet eens serieus op in gaan of mijn best voor doen niet persoonlijk te worden.

Ik vind jou ook een idioot  :P
Prima.

Perton

Citaat van: Sabai op 20 april 2014 - 11:58:29
Citaat van: Jehoentelaar op 20 april 2014 - 11:48:35
Ho maar, Sabai. Met dergelijke beweringen kom je zelf alleen maar meer over als een gefrustreerde fanboy dan dat je het forum van een inhoudelijke bijdrage aan het voorzien bent hier.

Zegt de Alonso fanboy.
Die het gewoon accepteert als je kritiek op Alonso uit.

Maikel0230

Heren we gaan het gesprek neutraliseren en we proberen het weer gezellig te houden ja!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Ik ben een Alonsofanboy ja. In hart en nieren en voor het twaalfde seizoen. Schuif ik niet onder stoelen of banken.

Maar ik loop niet gefrustreerd te huilen en mensen te betichten van uitspraken die ze niet doen als mijn held het even niet zo goed doet. En ik kan wel zeggen dat ik als Alonsofan meer slechte dingen voor m'n kiezen heb gehad dan jij als Vettelfan. Natuurlijk, in 'the heat of the moment' roep ik wel dingen als er een incident op het circuit plaatsvindt of als hij voor de zoveelste keer net naast de titel grijpt, maar dan ben ik wel weer zo volwassen genoeg om dat na een kort moment te kunnen relativeren.

En nu klaar met dat persoonlijke gedoe, graag.

Edit: veel posts na elkaar hier ineens.

Jehoentelaar

Citaat van: Maikel0230 op 20 april 2014 - 12:02:13
Heren we gaan het gesprek neutraliseren en we proberen het weer gezellig te houden ja!
Als ik het woord 'neutraliseren' lees denk ik altijd meteen aan Allard Kalff, met zijn 'WE HEBBEN EEN NEUTRALISATIE' als er op Indy weer een auto in de muur hangt. :P

Sabai

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 11:59:18
Citaat van: Sabai op 20 april 2014 - 11:57:43
Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 11:49:17
Citaat van: Sabai op 20 april 2014 - 11:46:05

Maar als je tussen de regels doorleest. Vind je maar een flapdrol eerste klas die niet zo goed is als hij word gevonden en heb je dit al jaren geroepen. Maar probeer je met enige nuance het te verbergen
Je bent een idioot. Echt, hier kan ik niet eens serieus op in gaan of mijn best voor doen niet persoonlijk te worden.

Ik vind jou ook een idioot  :P
Prima.

;) Laten we er maar over eens zijn dat we het niet met elkaar eens zijn. En ik laat het hier lekker bij.

Arthur

Teamorders zijn door beiden opgevolgd ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Jozef op 20 april 2014 - 11:43:22
Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 11:27:53
Wat dat betreft is het veelzeggend dat hij 37 van zijn 39 zeges vanaf de eerste startrij behaalde (zo wist Mol iig te melden, heb dit feitje niet gecheckt).

Ja oké, maar ik weet niet of je daar veel mee kunt aangezien hij ook gewoon bijna altijd vanaf de eerste startrij startte. Als je nooit verder achterop start, kun je ook niet vanop die plek winnen. :P

Edit: en de Vettel-fanboys worden ook wakker hoor. ;D

Wel mee eens hoor. Zoals ik ook al zei: hij is ook nog eens een kwali-beest. Dus tja, hij startte nou eenmaal altijd vooraan.

Wings

Citaat van: Kootje op 20 april 2014 - 11:08:52
Citaat van: PertonDe auto van Vettel loopt inderdaad niet, en dat komt door problemen, maar als dat iets structureels wordt, dan kan je je afvragen of het misschien toch deels aan de coureur ligt die niet met de auto om kan gaan,

Heeft niets met problemen, maar alles met Vettel zelf te maken. Tuurlijk heeft hij de nodige problemen gehad, maar in deze race was daar al geen sprake van. Daarbij heeft Vettel zelf aangegeven dat hij de auto (nog) niet onder de knie heeft en Daniël wel.

"Het is tot dusver een flinke uitdaging geweest", zei de Duitser over het begin van zijn seizoen. "Het zijn nog niet eens zozeer de resultaten waarmee ik zit. Ik vind het niet erg om een keer vierde, zesde of achtste te worden. Wat ik nog belangrijker vind, is de manier waarop die resultaten worden behaald. Ik voel me nog steeds niet op mijn gemak in de auto, wat voor een deel komt door alle nieuwe dingen waar je als coureur dit jaar aan moet wennen. Daarnaast zijn we ook nog steeds nieuwe dingen over de auto aan het leren."

Lijkt me duidelijk. Wordt tegenwoordig wel erg snel gewezen naar technische problemen (waarmee ik niet stel dat deze altijd en per definitie onwaar zijn).

Miguel

Lijkt mij vrij duidelijk dat Vettel de afgelopen jaren een supergoede auto heeft gehad en Webber werd tegengewerkt binnen het team. Anders word je nu niet zo om de oren gereden, nu hij op gelijke voet staat met zijn teamgenoot. De cijfers spreken ook voor zich. Benieuwd hoeveel titels hij nog gaat winnen in zijn carrière. Ik vrees minder dan hij er al heeft.
Peace out yo.

Wings

Citaat van: Jozef op 20 april 2014 - 11:24:30
Overigens was Vettel meestal ook niet dominant t.o.v. Webber op het moment dat Red Bull niet de beste wagen had. Ik vind dat het er bij Vettel op lijkt dat als hij vooraan rijdt, hij in the zone zit en dan kunnen de beste Hamilton en Alonso hem nog niks maken. Op het moment dat hij voor P4 moet strijden, verliest hij zijn gouden randje.

Dit is overigens niet eigen aan Vettel, er zijn er wel meer die dit patroon vertonen (Hamilton, Massa).

Mee oneens. Vond Vettel juist ontzettend solide en intelligent rijden toen Red Bull even niet eruit sprong. Alleen lijkt Vettel echt enorm profijt te hebben gehad van de blown-diffuser-effect. Daarom ging Red Bull ook als de wiedeweerga 'het effect' nabootsen nadat de blown-diffuser verboden werd.

Wings

Citaat van: Sabai op 20 april 2014 - 11:40:23
Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 10:50:34
Citaat van: Sabai op 20 april 2014 - 10:47:01
Perton en Wings we weten jullie standpunt over Vettel nu wel en het is niet nodig om een coureur in elk Topic te bashen . Laten we het gezellig houden.
Hallo he, er wordt hier helemaal niemand gebasht. Er wordt gewoon afgevraagd of hij wel supergoed is of net iets minder zeg. Tjonge he, als dat ook al niet meer mag. ::)

Ik heb geen enkele moeite met hun standpunt maar om dit nu in elk bericht in elk topic te moeten herhalen vind ik bashen. Het zit Vettel een keer tegen en meteen schreeuwen er een aantal mensen dat ze al die jaren al gelijk hebben over wat ze gezegd hebben.

Ach, dit topic heb ik een schop gegeven omdat het nu vaker voorkomt en dit naadloos aansluit op eerdere beweringen. Valt me tegen van je om daar meteen een halszaak van te maken. Alsof iedereen Vettel nu gaten in de rug schiet...

Perton

Citaat van: Wings op 20 april 2014 - 18:01:38

Mee oneens. Vond Vettel juist ontzettend solide en intelligent rijden toen Red Bull even niet eruit sprong. Alleen lijkt Vettel echt enorm profijt te hebben gehad van de blown-diffuser-effect. Daarom ging Red Bull ook als de wiedeweerga 'het effect' nabootsen nadat de blown-diffuser verboden werd.
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar is het niet gewoon zo zijn dat Red Bull het effect ging nabootsen puur omdat dat een flink aerodynamisch voordeel had en dat het verder weinig met Vettel had te maken?