Hoe goed of slecht is Vettel nou echt?

Gestart door 0634, 08 juli 2013 - 17:57:36

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Van Wijk op 30 september 2017 - 20:16:15
Ik wacht met mijn oordeel over Vettel tot morgen middag.
Morgen heeft hij echt de kans om te laten zien hoe goed hij is.
Zonder druk of pressie in een top auto mogen starten op een circuit waar het werkelijk alle kanten uit kan gaan ( zie race 2001 ).
Laten we hopen op een SC situatie en een wolkbreuk ( ca 15 minuten ) waarna we een waanzinnige race gaan krijgen tussen Vettel,Verstappen en Hamilton....
Whisful thinking , maar ja, het zou toch wat zijn als Vettel na een ronde of dertig in Hamilton zijn kielzog zou zitten  :)
heeft ie al zo vaak gedaan, dit jaar nog in Canada, vorig jaar in Singapore... het kan ook zo maar een keer in tranen eindigen, of je nou Senna, Schumacher of Vettel heet. Hopelijk gaat het morgen goed.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 30 september 2017 - 18:09:21Uiteindelijk telt dat toch meer dan dat jezelf ophemelen van Alonso wat iedereen als zoete koek slikt.

Oh, ik ben dan toch niet de enige die het ziet. :)

robbert

Citaat van: Mickey op 30 september 2017 - 17:47:23
Ik zal als eerste toegeven dat het een aardige vent is, zonder twijfel. Echter, hij had dit seizoen als geen ander de kans om critici de mond te snoeren, maar de kans daarop heeft hij toch echt twee weken geleden zelf door het putje geholpen. En zijn imago heeft hij ook eigenhandig door datzelfde putje geholpen door zijn tirades op de boordradio.

inderdaad, zoals al eerder gezegd,onder druk heeft hij zichzelf niet onder controle. Vandaar zijn tirade naar verstappen toe. En hij heeft in singapore eigenlijk de critici gewoon gelijk gegeven door zijn start.

robbert

Citaat van: Van Wijk op 30 september 2017 - 20:16:15
Ik wacht met mijn oordeel over Vettel tot morgen middag.
Morgen heeft hij echt de kans om te laten zien hoe goed hij is.
Zonder druk of pressie in een top auto mogen starten op een circuit waar het werkelijk alle kanten uit kan gaan ( zie race 2001 ).
Laten we hopen op een SC situatie en een wolkbreuk ( ca 15 minuten ) waarna we een waanzinnige race gaan krijgen tussen Vettel,Verstappen en Hamilton....
Whisful thinking , maar ja, het zou toch wat zijn als Vettel na een ronde of dertig in Hamilton zijn kielzog zou zitten  :)

inderdaad, nu kan hij echt eens bewijzen hoe goed hij is. Hij heeft niks meer te verliezen. De titel heeft hij al zo goed als al verloren. Dus hij kan nu zonder druk aan een inhaalrace beginnen. Maar.... als zijn wagen het zelf begeeft dan kan hij er niks aan doen... O ja, het is nog altijd de straf van zijn start in singapore dan, hoe heet men dat? ahja, sommige noemen dat hier karma

Wings

Citaat van: robbert op 30 september 2017 - 14:36:43
Was nu al verbaasd dat hij extreem relaxt uitzag toen hij de wagen uitkroop...

Ik niet. Seb weet dat hij hier geen invloed op heeft én op een cruciaal moment tegenslag krijgen komt wel goed uit om te verklaren waarom hij het niet heeft gered. ;)

Wings

Citaat van: Mickey op 30 september 2017 - 17:53:24
Ik denk zelfs dat hij Hamilton echt zou hebben geknakt als hij Singapore op zijn naam had gezet. Juist in deze context waarin het bij Mercedes niet vanzelf gaat.

Dat is het. Als Seb de leiding weer had overgenomen had de bal bij Hamilton gelegen. De druk opvoeren en Lewis in een fout dwingen. Nu is het andersom, een situatie waarin Lewis het sterkst acreert.

Wings

Hamilton absoluut niet blij dat Max wint maar besloot niet met hand en tand te verdedigen omdat hij strijd voor het kampioenschap. Terwijl Seb met zijn actie op Stroll een straf riskeert. Geen idee wat de Duitser bezielt. Hij rijdt een absolute toprace en laat zien waarom hij viervoudig wereldkampioen is om vervolgens weer een actie uit te halen waar je vraagtekens bij kunt plaatsen.

Franky R.

Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 11:38:20
Hamilton absoluut niet blij dat Max wint maar besloot niet met hand en tand te verdedigen omdat hij strijd voor het kampioenschap. Terwijl Seb met zijn actie op Stroll een straf riskeert. Geen idee wat de Duitser bezielt. Hij rijdt een absolute toprace en laat zien waarom hij viervoudig wereldkampioen is om vervolgens weer een actie uit te halen waar je vraagtekens bij kunt plaatsen.


Stroll ging naar rechts, Vettel naar links...Je kunt je afvragen of Vettel zijn auto naast Lance had moeten zetten. Stroll daartegen had ook mogen kijken...

Franky R.

Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 11:38:20
Hamilton absoluut niet blij dat Max wint maar besloot niet met hand en tand te verdedigen omdat hij strijd voor het kampioenschap. Terwijl Seb met zijn actie op Stroll een straf riskeert. Geen idee wat de Duitser bezielt. Hij rijdt een absolute toprace en laat zien waarom hij viervoudig wereldkampioen is om vervolgens weer een actie uit te halen waar je vraagtekens bij kunt plaatsen.


De lessen van ene Nico Rosberg..Of HAM heeft mijn tweet aan hem gelezen, waarin ik hem hetzelfde adviseerde... ;D
;)

Wings

Citaat van: Franky R. op 01 oktober 2017 - 11:46:28
Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 11:38:20
Hamilton absoluut niet blij dat Max wint maar besloot niet met hand en tand te verdedigen omdat hij strijd voor het kampioenschap. Terwijl Seb met zijn actie op Stroll een straf riskeert. Geen idee wat de Duitser bezielt. Hij rijdt een absolute toprace en laat zien waarom hij viervoudig wereldkampioen is om vervolgens weer een actie uit te halen waar je vraagtekens bij kunt plaatsen.


Stroll ging naar rechts, Vettel naar links...Je kunt je afvragen of Vettel zijn auto naast Lance had moeten zetten. Stroll daartegen had ook mogen kijken...

Het oppikken van marbles buiten de racelijn is eerder regel dan uitzondering. 

Jozef

Het was wel duidelijk Stroll die plots van zijn afweek en Vettel opschepte, niet andersom...

Wings

Marbles oppikken is al zo oud als de Formule 1 zelf. In de uitloopronde van de race rijden coureurs 'gekke lijnen' zoals Doornbos dat goed beschreef. Dan stuur je niet zo scherp en kort naast iemand in. Zeker omdat rijders dan niet bezig zijn met racen en niet in hun spiegels turen.

robbert

idd, hier reed stroll naar vettel toe, maar vettel moest mss daar ook niet rijden, te gevaarlijk om met 2 de chicane in te gaan. Maar ja, de karma geruchten zullen weer de kop opsteken als de bak moet vervangen worden

Van Wijk

Stroll was zijn Tomtom  aan het af stellen  ( bestemming bereikt ) of een app aan het sturen .
Hij heeft Vettel in ieder geval nooit gezien..

robbert

Citaat van: Wings op 01 oktober 2017 - 11:38:20
Hamilton absoluut niet blij dat Max wint maar besloot niet met hand en tand te verdedigen omdat hij strijd voor het kampioenschap. Terwijl Seb met zijn actie op Stroll een straf riskeert. Geen idee wat de Duitser bezielt. Hij rijdt een absolute toprace en laat zien waarom hij viervoudig wereldkampioen is om vervolgens weer een actie uit te halen waar je vraagtekens bij kunt plaatsen.

tja, mss toch geen zo goeie rijder als je zelfs in de uitloopronde brokken rijd