Hoe goed of slecht is Vettel nou echt?

Gestart door 0634, 08 juli 2013 - 17:57:36

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Tuesday op 30 juli 2014 - 22:37:19
Citaat van: Jeroen op 30 juli 2014 - 22:32:47
Maar uitdagingen vind je overal.
zeker, daarom denk ik dat ie ondanks de uitdaging die Ricciardo heet toch wel eens zou kunnen vertrekken

Waar heen dan? Hij stapt alleen over [lijkt mij] als hij een goede auto onder zijn kont [gaat] krijg[t][gen]. Sportieve verbetering of op zijn minst gelijkwaardig.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 30 juli 2014 - 22:42:22
Citaat van: Tuesday op 30 juli 2014 - 22:37:19
Citaat van: Jeroen op 30 juli 2014 - 22:32:47
Maar uitdagingen vind je overal.
zeker, daarom denk ik dat ie ondanks de uitdaging die Ricciardo heet toch wel eens zou kunnen vertrekken

Waar heen dan? Hij stapt alleen over [lijkt mij] als hij een goede auto onder zijn kont [gaat] krijg[t][gen]. Sportieve verbetering of op zijn minst gelijkwaardig.
dan zou het McLaren moeten worden. Maar goed, ik weet niet of dat voor hem echt een serieuze optie is. Misschien wacht ie liever nog 1 of 2 jaar tot (mogelijk) Ferrari komt.

Jehoentelaar

Op zich is blijven zitten ook niet per definitie een probleem. Die auto lijkt toch aardig vooruit te komen. Wie weet hoe de dingen er volgend jaar weer uit gaan zien.

Arthur

Ik denk dat hij inderdaad voor Ferrari gaat in 2016? En hoop dat ze dan een klassenbak hebben! Zoiets lijkt met het meest logische. Maar ja, mocht Raikkonen er eerder mee kappen dan....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Het zou goed kunnen dat Raikkonen twee jaar lang het stoeltje warm houdt voor Vettel.

Arthur

Citaat van: Hamilton#44 op 31 juli 2014 - 11:54:12
Het zou goed kunnen dat Raikkonen twee jaar lang het stoeltje warm houdt voor Vettel.

Dan zal Raikkonen toch lekkerder [voor zijn gevoel] moeten gaan rijden en hij resultaten kan halen. Anders zie ik hem echt eerder kappen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Hoezo? Hij heeft toch zelf al aangegeven gewoon z'n contract uit te dienen en voor volgend seizoen 'n auto te verwachten die hem beter ligt?

Arthur

Citaat van: Kootje op 31 juli 2014 - 13:58:39
Hoezo? Hij heeft toch zelf al aangegeven gewoon z'n contract uit te dienen en voor volgend seizoen 'n auto te verwachten die hem beter ligt?

Klopt. Maar of het dan ook zo zal gaan is de vraag. Niets is zo veranderlijk als de F1  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Dat is waar, maar zolang hijzelf het tegendeel beweerd zie ik geen reden om 'n voortijdig vertrek te verwachten.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 31 juli 2014 - 15:26:21
Dat is waar, maar zolang hijzelf het tegendeel beweerd zie ik geen reden om 'n voortijdig vertrek te verwachten.
idd, Kimi heeft gewoon een contract en Ferrari gaat dat echt niet opnieuw afkopen. De vorige keer stond Alonso klaar met ook nog eens een grote zak geld van Santander, maar nu lijkt me de noodzaak om van Kimi af te komen een stuk minder. Daarnaast denk ik ook niet dat Kimi dat deze keer wil, die wil niet op deze manier afscheid nemen.

Matthijs

Daarnaast vraag ik me af welke topper er in die tweede Ferrari wil zitten. De laatste keer dat iemand er competitief mee was, was de eerste helft van 2009...

Figge

Citaat van: Matthijs op 01 augustus 2014 - 07:11:32
Daarnaast vraag ik me af welke topper er in die tweede Ferrari wil zitten. De laatste keer dat iemand er competitief mee was, was de eerste helft van 2009...

Niet zoveel. Daarom betalen ze er ook goed voor.

Edwin90

Ik denk juist dat (goede) coureurs aantrekken voor Ferrari inderdaad niet zo'n probleem is.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 31 juli 2014 - 15:43:51
Citaat van: Kootje op 31 juli 2014 - 15:26:21
Dat is waar, maar zolang hijzelf het tegendeel beweerd zie ik geen reden om 'n voortijdig vertrek te verwachten.
idd, Kimi heeft gewoon een contract en Ferrari gaat dat echt niet opnieuw afkopen. De vorige keer stond Alonso klaar met ook nog eens een grote zak geld van Santander, maar nu lijkt me de noodzaak om van Kimi af te komen een stuk minder. Daarnaast denk ik ook niet dat Kimi dat deze keer wil, die wil niet op deze manier afscheid nemen.

Natuurlijk hoop ik dat hij de auto naar zijn zin krijgt en mooie prestaties en akties kan laten zien. Dat beleeft hij er echt plezier aan. Maar wat ik bedoel als het allemaal niet los komt en hij er geen zin meer in heeft. In dat geval kan het zo zijn dat ze met gesloten beurzen uit elkaar gaan. Maar nogmaals hoop ik van ganser harte dat het na de zomerstop stukken beter gaat voor Kimi. Niets mooier als nog een echte racer die mee strijdt om P1.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Matthijs op 01 augustus 2014 - 07:11:32
Daarnaast vraag ik me af welke topper er in die tweede Ferrari wil zitten. De laatste keer dat iemand er competitief mee was, was de eerste helft van 2009...

Ze hebben nu ook maar 1 topper.