Wie wordt kampioen?

Gestart door 0634, 12 juli 2013 - 19:56:23

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen 2013?

Vettel
6 (37.5%)
Vettel
0 (0%)
Vettel
1 (6.3%)
Vettel
4 (25%)
Alonso
2 (12.5%)
Raikkonen
2 (12.5%)
Hamilton
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Van de Garde
0 (0%)
Iemand anders nl...
1 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 13

Wings

Formaliteit. Kampioenschap is reeds beslist echter ontbreekt het juiste aantal punten nog. Dat komt komende races goed.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2013 - 18:28:16
Het WK 2013:




Hahahaha! ;D


Het seizoen heeft een beetje van ditte nodig?

Franky R.

Of dit...Hoewel een beetje gewelddadig...Zolang het maar Kimi, Fernando en Lewis zijn... :P



Fabian

Tja. Kampioenschap is wel gedaan...

Jehoentelaar

46 Punten verschil met nog 200 te verdelen. Zelfs al wint Alonso ineens twee keer en valt Vettel twee keer uit gaat het niet gebeuren. Al is het alleen maar omdat Vettel altijd mazzel heeft als het om het kampioenschap gaat.

T.Nuvolari

Zoals ze hier zeggen, het kan niet altijd koekenbak zijn.

Matthijs

Tja, Vettel is niet mijn favo coureur, maar ik vind hem wel de beste coureur van het moment. In de beste auto van het moment, dus verdient hij de titel ook wel het meest!

SDG

Ik 'vrees' nu ook wel dat het weer Vettel wordt. Daarna nog maar vijf stuks te gaan en hij doet even goed als Sébastien Loeb in het WRC.  :P

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 25 augustus 2013 - 21:30:31
46 Punten verschil met nog 200 te verdelen. Zelfs al wint Alonso ineens twee keer en valt Vettel twee keer uit gaat het niet gebeuren. Al is het alleen maar omdat Vettel altijd mazzel heeft als het om het kampioenschap gaat.
Hoezo mazzel? Hij heeft het met zijn team gewoon veel beter voor elkaar dan de rest. Dus dan wordt je vier keer op rij kampioen. Niet één keer was het onverdiend. Ik zie de mazzel dan ook niet echt. Hooguit de eerste titel, doordat Ferrari verkeerd gokte, maar dan nog deed Vettel die dag alles geweldig.

Jehoentelaar

De botsing van vorig jaar, waarbij hij wonderwel kon doorrijden, valt er m.i. ook onder. Ik roep nergens dat het onverdiend is, maar als het er echt op aan komt, kun je er nog steeds vanuit gaan dat Vettel aan het langste eind trekt. En dat is op zich logisch; om kampioen te worden heb je dat soort dingen vaak nodig. Geldt voor iedereen.

robbert

inderdaad, vettel heeft het meeste geluk. Er mag een beschadiging zijn aan die wagen, maar toch gaat hij nog altijd even snel. En ja, hij heeft een team die een snelle wagen kan bouwen, dat kan niet gezegd worden van bvb ferrari of mclaren

Fabian

Volgens mij was die Ferrari anders aardig snel. Anders kom je niet van P9 naar P2...

Kootje

Zolang die Ferrari niet dominant op P1 rijdt is het gewoon huilen met de pot op bij Ferrari, of niet Robbert. ;)

:'( :'( :'(

Franky R.

Citaat van: M@rc op 26 augustus 2013 - 09:05:31
Zoals ze hier zeggen, het kan niet altijd koekenbak zijn.
;D ;D ;D

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 26 augustus 2013 - 14:08:11
De botsing van vorig jaar, waarbij hij wonderwel kon doorrijden, valt er m.i. ook onder.

In de rondte getikt worden en het team dat niet klaar staat in de laatste race en in de op één na laatste race achteraan moeten beginnen vind ik geen geluk hebben. Dat hij deze pech ombuigt naar een titel is juist een kwaliteit. Sterker nog, de momenten dat een rijder verschil kan maken en op eigen kracht kampioen kan worden zijn zeldzaam, Vettel deed het. Ondanks dat het tegenzat bleef hij rijden voor wat die waard was en deed alles goed. Een ongekend fenomeen die Vettel. Dat staat los van geluk.