Sauber topic

Gestart door gloudiesaurus, 10 juli 2013 - 13:51:46

« vorige - volgende »

Sphinx

CitaatOok al vond ik dat geroep over 'Maximum Attack' wat raar

Hehe, die kreet is oorspronkelijk van Markku Alen, Fins rallyrijder. Hij stond er om bekend geen interviews te willen geven vlak voor de start van een klassementsproef omdat het zijn concentratie verstoorde en zei dan simpel "Now maximum attack". Die kreet is later ook Mika Hakkinen gebruikt en dus ook Albers.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 15 augustus 2013 - 09:15:40
CitaatOok al vond ik dat geroep over 'Maximum Attack' wat raar

Hehe, die kreet is oorspronkelijk van Markku Alen, Fins rallyrijder. Hij stond er om bekend geen interviews te willen geven vlak voor de start van een klassementsproef omdat het zijn concentratie verstoorde en zei dan simpel "Now maximum attack". Die kreet is later ook Mika Hakkinen gebruikt en dus ook Albers.

Die kreet is gewoon gejat door de manager van Albers die er vervolgens ook een merchandise - lijn achter plakte.
Net zoals het belachelijk Bobby D bij Robert Doornbos...

Laatste Sauber - nieuws is dat de Russen hebben betaald.
Zou het dan toch allemaal doorgaan?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

#152
Jozef, Franky en Jehoentelaar, ik ben het niet met jullie eens.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 17:44:13
compleet mislukte F1-coureur
Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2013 - 17:59:13
CA is nu eenmaal zo'n droeftoeter...Dik 95% van de F1-fans zou die gast scheef aankijken
Citaat van: Jozef op 15 augustus 2013 - 00:20:21
maar dat hij er geen hersens voor heeft.

Waarop baseren jullie dit? Zijn F1-avontuur was niet geslaagd, maar met uitzondering van Sutil was geen enkele teamgenoot hem duidelijk de baas. En zijn jullie zijn jaren in de DTM vergeten? Bovendien durf ik te beweren dat Albers intelligenter (reactie op quote van Jozef) is dan de gemiddelde forummer hier.
Ik was geen fan van Albers, maar ik probeer wel de zaken een beetje in perspectief te zien.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 16 augustus 2013 - 08:59:15
Jozef, Franky en Jehoentelaar, ik ben het niet met jullie eens.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 17:44:13
compleet mislukte F1-coureur
Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2013 - 17:59:13
CA is nu eenmaal zo'n droeftoeter...Dik 95% van de F1-fans zou die gast scheef aankijken
Citaat van: Jozef op 15 augustus 2013 - 00:20:21
maar dat hij er geen hersens voor heeft.

Waarop baseren jullie dit? Zijn F1-avontuur was niet geslaagd, maar met uitzondering van Sutil was geen enkele teamgenoot hem duidelijk de baas. En zijn jullie zijn jaren in de DTM vergeten? Bovendien durf ik te beweren dat Albers intelligenter (reactie op quote van Jozef) is dan de gemiddelde forummer hier.
Ik was geen fan van Albers, maar ik probeer wel de zaken een beetje in perspectief te zien.


Matthijs,


Lees het interview in dat blad en bekijk zijn tv-optreden op een neutrale manier...Daar is mijn mening op gebaseerd.

Matthijs

Blijven de reacties van Jehoentelaar en Jozef nog staan.

Jozef

Citaat van: Matthijs op 16 augustus 2013 - 08:59:15
Jozef, Franky en Jehoentelaar, ik ben het niet met jullie eens.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 17:44:13
compleet mislukte F1-coureur
Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2013 - 17:59:13
CA is nu eenmaal zo'n droeftoeter...Dik 95% van de F1-fans zou die gast scheef aankijken
Citaat van: Jozef op 15 augustus 2013 - 00:20:21
maar dat hij er geen hersens voor heeft.

Waarop baseren jullie dit? Zijn F1-avontuur was niet geslaagd, maar met uitzondering van Sutil was geen enkele teamgenoot hem duidelijk de baas. En zijn jullie zijn jaren in de DTM vergeten? Bovendien durf ik te beweren dat Albers intelligenter (reactie op quote van Jozef) is dan de gemiddelde forummer hier.
Ik was geen fan van Albers, maar ik probeer wel de zaken een beetje in perspectief te zien.

De gemiddelde forummer heeft dan ook niet de hersens om een F1-team te runnen. :D

Franky R.

Citaat van: Jozef op 16 augustus 2013 - 13:29:53

De gemiddelde forummer heeft dan ook niet de hersens om een F1-team te runnen. :D


Gelukkig ben ik geen 'gemiddelde forummer', dan... :D :D :D
;D
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 16 augustus 2013 - 15:12:44
Citaat van: Jozef op 16 augustus 2013 - 13:29:53

De gemiddelde forummer heeft dan ook niet de hersens om een F1-team te runnen. :D


Gelukkig ben ik geen 'gemiddelde forummer', dan... :D :D :D
;D
;)
Nu schat je jezelf toch echt te laag in Franky!  ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 16 augustus 2013 - 15:40:30
Citaat van: Franky R. op 16 augustus 2013 - 15:12:44
Citaat van: Jozef op 16 augustus 2013 - 13:29:53

De gemiddelde forummer heeft dan ook niet de hersens om een F1-team te runnen. :D


Gelukkig ben ik geen 'gemiddelde forummer', dan... :D :D :D
;D
;)
Nu schat je jezelf toch echt te laag in Franky!  ;)
:P

0634

Citaat van: Matthijs op 16 augustus 2013 - 08:59:15

Waarop baseren jullie dit? Zijn F1-avontuur was niet geslaagd, maar met uitzondering van Sutil was geen enkele teamgenoot hem duidelijk de baas. En zijn jullie zijn jaren in de DTM vergeten? Bovendien durf ik te beweren dat Albers intelligenter (reactie op quote van Jozef) is dan de gemiddelde forummer hier.
Ik was geen fan van Albers, maar ik probeer wel de zaken een beetje in perspectief te zien.

Waar baseer jij op dat Albers intelligenter is dan de gemiddelde forummer? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 16 augustus 2013 - 10:30:18
Blijven de reacties van Jehoentelaar en Jozef nog staan.
DTM erbij halen maakt je punt niet sterker, want ik heb het (wat blijkt uit mijn andere post hieromtrent) primair over het niet slagen van Albers in de Formule 1.

Verder zou ik niet weten hoe je kan zeggen dat een autocoureur die je niet persoonlijk kent, slimmer zou zijn dan een kluit forummers die je -zover ik weet- niet persoonlijk kent.

Maikel0230

De dag van vandaag hebben de meeste F1 coureurs denk ik toch in hun jeugd een soort van Diploma behaald, je mag er dus vanuit gaan dat er toch iets in die kop zit, IQ is irrelevant want we zijn allemaal maar mensen. Toen Romain Grosjean in 2009 bij Renault instapte werkte die gewoon nog bij een Zwitserse bank want veel inkomen had hij daarvoor niet.

Feit blijft dat de carrière van Albers (en ik als Vlaming mag dat zeggen natuurlijk, ik hoef me niet aan chauvinisme te houden ;)) gewoon slecht was, hoe intelligent hij en zijn entourage dat hebben aangepakt is niet echt belangrijk, het was gewoon niet goed.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Sorry voor de dubbelpost maar het is dan ook al eventjes geleden dat hier nog gepost geworden is.

Het is een feit! Vandaag heeft Segey Sirotkin (RUS) een stoeltje laten schuimen bij Sauber, zo wordt hij dus officieel lid van de familie. Probleem blijft natuurlijk dat Sirotkin tot op heden nog steeds geen superlicentie heeft. Dat heeft hij nodig als Sauber hem nog graag wil laten rijden op vrijdag en al zeker als ze hem volgend jaar willen laten instappen. Ik weet dat Sirotkin te boek staat als een serieus talentje, toch vind ik zijn leeftijd en ervaring echt te weinig om een superlicentie te verantwoorden en zou dan ook willen dat er eerste eens met de teams en GPDA wordt gepraat alvorens dat de FIA een beslissing neemt.

CitaatSirotkin has seat fitting at Sauber



Sergey Sirotkin has had a seat-fitting at Sauber as the team considers promoting him to their race line-up for 2014.

The 17-year-old Russian driver was first linked to the team after they agreed a new investment deal with three Russian organisations.

Some F1 drivers have expressed doubt over whether Sirotkin, who turns 18 next week, is experienced enough to race in F1. "I wasn't ready at 18," said Lewis Hamilton, "and I was pretty good at 18″.

Sirotkin is tipped to perform a demonstration run for Sauber in Sochi next month. The city is set to host the first Russian Grand Prix next year.

BRON: http://www.f1fanatic.co.uk/2013/08/21/sirotkin-has-seat-fitting-at-sauber/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Zat er ook wel aan te komen. Part of the deal denk ik. Die Russen wil Sirotkin per sé in de Sauber. Ik denk dat het te vroeg is voor die jongen, maar ach als het de redding van Sauber betekend...

Franky R.