Sauber topic

Gestart door gloudiesaurus, 10 juli 2013 - 13:51:46

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 13 augustus 2013 - 23:23:02
Het Albers dan zoveel centen??

Als ie Sauber wil kopen dan ken ie er meteen voor zorgen dat Frijns daar volgend jaar racet!

Geen idee, lijkt me sterk. Hij staat iig. niet in de quote 500  ;)
En daar moet je toch wel dik instaan wil Sauber kunnen kopen. Maar wie wat voor partners hij heeft.......

In het interview heeft Albers het vooral over Van der Garde. Albers zou Van der Garde graag willen helpen mbt zijn management. Samen met zijn oude manager Lodewijk Varossieau. Opmerkelijk want dankzij Varossieau raakt Albers in 2007 mede zijn Spyker - stoeltje kwijt.

Ben eerlijk gezegd bang dat de rol van Frijns bij Sauber is uitgespeeld...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Heb het interview ook gelezen! Interessant verhaal trouwens, maar ik verbaaste me inderdaad ook dat hij een team wou kopen. Hij wou ook niet zeggen welke, waar ik dan wel weer heel nieuwsgierig naar ben.

Maar ik denk inderdaad niet dat Albers de financiele middelen zomaar even heeft om een team te kopen.

Fabian

Ik denk dat Albers wat loopt op te scheppen.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 13 augustus 2013 - 23:15:27
Even een balletje opgooien.
Iemand de laatste Formule 1 gelezen met een groot interview met Christijan Albers?
Daarin pocht Albers oa over zijn bedrijven. En hij zegt grote interesse te hebben om samen met andere partijen een Formule 1 - team te willen kopen.

Misschien heeft Albers wel interesse in Sauber?  ;) Je krijgt er iig. een mooie windtunnel bij.

Maar zonder gekheid, Ferrari zou op het punt staan om te stoppen met het leveren van motoren.
Dat zou funest zijn voor Sauber................


Ja, had dat ook gelezen, maar dat had volgens mij eerder met HRT te maken, gezien het tijdstip...Overigens wel in samenwerking met een private equity bedrijf.


Sowieso een hoop blablabla van die gast, zoals we het niet beter weten van hem...Las een hoop tegenstrijdigheden in zijn verhaal.


Ja, prioriteiten opnieuw gesteld omdat zijn vrouw kanker had en daarna lees je weer dat hij 'vol' voor zijn business gaat, want meneer is een 'workaholic'? ::)






Franky R.


gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2013 - 01:59:41
Citaat van: gloudiesaurus op 13 augustus 2013 - 23:15:27
Even een balletje opgooien.
Iemand de laatste Formule 1 gelezen met een groot interview met Christijan Albers?
Daarin pocht Albers oa over zijn bedrijven. En hij zegt grote interesse te hebben om samen met andere partijen een Formule 1 - team te willen kopen.

Misschien heeft Albers wel interesse in Sauber?  ;) Je krijgt er iig. een mooie windtunnel bij.

Maar zonder gekheid, Ferrari zou op het punt staan om te stoppen met het leveren van motoren.
Dat zou funest zijn voor Sauber................


Ja, had dat ook gelezen, maar dat had volgens mij eerder met HRT te maken, gezien het tijdstip...Overigens wel in samenwerking met een private equity bedrijf.


Sowieso een hoop blablabla van die gast, zoals we het niet beter weten van hem...Las een hoop tegenstrijdigheden in zijn verhaal.


Ja, prioriteiten opnieuw gesteld omdat zijn vrouw kanker had en daarna lees je weer dat hij 'vol' voor zijn business gaat, want meneer is een 'workaholic'? ::)

Ik had het ook het idee dat hij wat liep te pochen. En die vraag over de ziekte van zijn vrouw...... hij geeft een heel zakelijk antwoord en begint over "cash flow" etc. Terwijl hij iig. over prioriteiten in het gezinsleven had. Dan gaat het volgens mij niet over cash  ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat Sauber een te grote vis is voor hem  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 14 augustus 2013 - 15:24:52
Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2013 - 01:59:41
Citaat van: gloudiesaurus op 13 augustus 2013 - 23:15:27
Even een balletje opgooien.
Iemand de laatste Formule 1 gelezen met een groot interview met Christijan Albers?
Daarin pocht Albers oa over zijn bedrijven. En hij zegt grote interesse te hebben om samen met andere partijen een Formule 1 - team te willen kopen.

Misschien heeft Albers wel interesse in Sauber?  ;) Je krijgt er iig. een mooie windtunnel bij.

Maar zonder gekheid, Ferrari zou op het punt staan om te stoppen met het leveren van motoren.
Dat zou funest zijn voor Sauber................


Ja, had dat ook gelezen, maar dat had volgens mij eerder met HRT te maken, gezien het tijdstip...Overigens wel in samenwerking met een private equity bedrijf.


Sowieso een hoop blablabla van die gast, zoals we het niet beter weten van hem...Las een hoop tegenstrijdigheden in zijn verhaal.


Ja, prioriteiten opnieuw gesteld omdat zijn vrouw kanker had en daarna lees je weer dat hij 'vol' voor zijn business gaat, want meneer is een 'workaholic'? ::)

Ik had het ook het idee dat hij wat liep te pochen. En die vraag over de ziekte van zijn vrouw...... hij geeft een heel zakelijk antwoord en begint over "cash flow" etc. Terwijl hij iig. over prioriteiten in het gezinsleven had. Dan gaat het volgens mij niet over cash  ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat Sauber een te grote vis is voor hem  :)
Wanneer pocht CA nu eens niet!?!
Het zou wel kunnen dat hij een rol zal spelen, indien hij die contacten idd. zou hebben. En dat een groep investeerders hem voor CCO laat spelen.


Maar zoals het overkomt op mij als lezer...

Jehoentelaar

Albers wil even in de aandacht staan en lief overkomen door indirect te hinten naar het verschaffen van een stoeltje voor Frijns. Meer niet. Als een groot F1-talent al geen Nederlandse bedrijven kan laten loskomen, wat moet een compleet mislukte F1-coureur dan doen om een heel team over te nemen?

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 17:44:13
Albers wil even in de aandacht staan en lief overkomen door indirect te hinten naar het verschaffen van een stoeltje voor Frijns. Meer niet. Als een groot F1-talent al geen Nederlandse bedrijven kan laten loskomen, wat moet een compleet mislukte F1-coureur dan doen om een heel team over te nemen?
:P :P :P


Ik dacht het, maar jij zegt/typt het...  ;)

Jehoentelaar

Staan onze gewetens in verbinding? :o :P

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 17:50:53
Staan onze gewetens in verbinding? :o :P
Neuh, CA is nu eenmaal zo'n droeftoeter...Dik 95% van de F1-fans zou die gast scheef aankijken... ;D   ...Al heb ik wel een petje van CA. Maar dat is ook omdat het zo mooi is. ;)

Fabian

Ik heb twee petjes van CA. Sta nog met hem op de foto en heb in z'n Midland mogen zitten. Toen ik hem ontmoette was het een zeer aardige gast. Wat dat betreft heb ik weinig problemen met Albers. Zijn loopbaan was niet bijster interessant en dit soort opmerkingen vind ik een beetje overdreven.

Echter heeft mijn ontmoeting met Albers zoveel indruk op mij gemaakt dat ik het nog steeds een aardige gozer vind.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 14 augustus 2013 - 21:19:15
Ik heb twee petjes van CA. Sta nog met hem op de foto en heb in z'n Midland mogen zitten. Toen ik hem ontmoette was het een zeer aardige gast. Wat dat betreft heb ik weinig problemen met Albers. Zijn loopbaan was niet bijster interessant en dit soort opmerkingen vind ik een beetje overdreven.

Echter heeft mijn ontmoeting met Albers zoveel indruk op mij gemaakt dat ik het nog steeds een aardige gozer vind.
Dat laatste kan ik wel begrijpen. Ik heb hetzelfde met Ronib Frijns, maar je moet het artikel maar eens lezen. Dan zul je beter begrijpen wat Peter en ik bedoelen.


Ooit steunde ik CA volledig, ook al vond ik dat geroep over 'Maximum Attack' wat raar, maar sinds zijn 'rant' over Doornbos in hun periode bij Minardi en nu ook weer dat gedoe in dat blad Formule 1, ben ik wel klaar met die jongen.


En waarom moest hij per sé vertellen over een mogelijke overname van een F1-team? Zoiets hou je toch stil, vooral om te voorkomen dat de prijs wordt opgedreven?


???

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2013 - 21:55:09
Ooit steunde ik CA volledig, ook al vond ik dat geroep over 'Maximum Attack' wat raar, maar sinds zijn 'rant' over Doornbos in hun periode bij Minardi en nu ook weer dat gedoe in dat blad Formule 1, ben ik wel klaar met die jongen.
Ik steunde Albers ook, zoals ik elke Nederlander in welke sport dan ook zou steunen, maar rare uitspraken over teamgenoten ben ik niet zo van. Het kwam bij mij destijds over als een kreet om media-aandacht, waar dit gepraat over een overname mijns inziens ook op neer komt.

Jozef

Het grootste probleem is niet eens dat Albers geen geld heeft om een F1-team te runnen, maar dat hij er geen hersens voor heeft.