Duitsland : Banaan van de race!

Gestart door Sabai, 08 juli 2013 - 17:03:37

« vorige - volgende »

Banaan van de race

Massa
Pit crew RBR
Giedo
Sutil
iemand anders namelijk. ...

Sabai

Wie vonden jullie de banaan van de race ?

ik zelf kies voor Massa laat de laatste tijd leuke dingen zien maat zijn knulligheid heeft toch wel weer de overhand. Echt weer een knullige spin was dat van hem.

Kootje

De raceleiding die totaal overbodig de SC uit liet gaan. Tuurlijk ... dat Bianchi's auto achteruit over het circuit heen rolde was 'n gevaarlijke situatie, maar tegen de tijd dat de SC uitging stond deze allang weer stil en ook nog eens op 'n veiligere plek dan waar Jules hem in eerste instantie had geparkeerd. ::)

Fabian

Tja. Niet echt een banaan gezien gisteren. Al ben ik het wel met Kootje eens over die safety car.

Franky R.

Massa had imho toch een probleem met zijn auto, hoor! Anders was het idd. wel ERG knullig...Nee, mijn stem gaat uit naar RBR. Zo achterlijk en ze konden zelfs 'oefenen' op Vettel, want die kwam EERDER binnen!


Bovendien hebben ze een ander persoon letsel toegebracht, terwijl dat niet nodig was. Jammer dat de FIA niet kan eisen dat teams gewonden schadeloos stellen, want die man zit nu wel enkele weken in de lappenmand door hun onkunde.

0634

Mwah, kan eens gebeuren. Klungelig, maar ach.

Edwin90

Ted Kravitz zei op Sky dat het een probleem was bij Massa waardoor hij eraf ging. Was ook een hele rare spin.

Als ik een banaan moet aanwijzen dan is het Bianchi. Je gaat toch niet bij je auto weg als er geen marshalls zijn en je op een heuveltje staat? Je weet dat dat ding dan aan de rol gaat.

Webber had dat een aantal jaar geleden ook in Turkije. Hij bleef op de rem staan totdat de marshalls het door hadden. Maar voordat die het door hadden waren we al een paar minuten verder. ;D

0634


gloudiesaurus

Chilton misschien? Hele weekend hopeloos achteraan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 08 juli 2013 - 21:53:08
Chilton misschien? Hele weekend hopeloos achteraan...
Mwah dat vind ik niet een banaanachtig iets. Giedo heeft ook van die races en daar heb ik wel een verklaring voor. Giedo en Max Chilton zijn gewoon de minste rijders van het veld dus is het niet zo gek als ze dit soort weekenden hebben.

Edwin90


gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 08 juli 2013 - 22:45:04
Citaat van: gloudiesaurus op 08 juli 2013 - 21:53:08
Chilton misschien? Hele weekend hopeloos achteraan...
Mwah dat vind ik niet een banaanachtig iets. Giedo heeft ook van die races en daar heb ik wel een verklaring voor. Giedo en Max Chilton zijn gewoon de minste rijders van het veld dus is het niet zo gek als ze dit soort weekenden hebben.

Giedo blijft tenminste nog in de buurt van zijn teamgenoot. Of zou Bianchi dan toch zo goed zijn?
Ik twijfel eraan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

In ieder geval wel beter dan Pic... ;)

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 08 juli 2013 - 17:53:34
De raceleiding die totaal overbodig de SC uit liet gaan. Tuurlijk ... dat Bianchi's auto achteruit over het circuit heen rolde was 'n gevaarlijke situatie, maar tegen de tijd dat de SC uitging stond deze allang weer stil en ook nog eens op 'n veiligere plek dan waar Jules hem in eerste instantie had geparkeerd. ::)

Inderdaad en dan nog zo lang. Nergens voor nodig. Daarnaast nog hun beslissing om Di resta geen drive through te geven voor een 'unsafe release' na zijn pitstop toen Vergne eraan kwam.

Jehoentelaar

Die gaven ze een week eerder ook niet voor Alonso waar ik 'm wel had verwacht (of 'ie terecht was of niet is een ander verhaal). Ze zijn -wellicht onbewust- een stuk losser in dat soort dingen de laatste tijd.

Kootje

Alleen al het feit dat ze dit, en ook het pits incident van Webber, pas na de race gingen onderzoeken vond ik eigenlijk al belachelijk. Beide incidenten vonden al vroeg in de race plaats en er was dan ook tijd genoeg om dit tijdens de race al af te handelen. Nee ... de raceleiding had er duidelijk weinig zin in die dag.