Round 9: Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Super Seb, 03 juli 2013 - 23:10:27

« vorige - volgende »

Wie pakt "der Siege" op deze historische baan?

Alonso
Vettel
Rosberg
Webber
Hamilton
Massa
Kimi
Grosjean
Anders, nl......

0634

Ik vind het ook niet bijster snugger van Ferrari. Ze zijn al niet snel in Q en dan doe je zoiets. Tjonge jonge. De racepace zal vast wel weer oke zijn en dan worden ze ergens 3,4 of 5, maar wel áchter Vettel en dus heb je er geen donder aan. Je racepace kan wel min of meer gelijk zijn aan die van Vettel of Hamilton maar als je er steevast 6 plaatsen achter moet beginnen, dan kom je steeds leuk terug, maar natuurlijk nooit meer voorbij aan hen. 

Maikel0230

pfff gaat een mens een weekje naar Normandië met de verwachting dat de belofte van internet waar is. Jawade, niks, noppes, nada, niente, ничего, ingenting, 무, 沒什麼. Maarja dan had ik ook nog de pech dat ik maandag nog niets op de digibox kon instellen >:(. Mis ik ook nog eens de herhaling op de beeb.

Maar goed ik heb het afgehaald en ben hellemaal 'up to speed' met het nieuws. Dat was een fenomenaal rondje van Hamilton. De strategie van Ferrari, dat wordt pompen of verzuipen. Ze zullen moeten hopen op hoge degradatie in die eerste 6 a 10 ronden van de zachte band. Als Alonso dan een van zijn blitz-starts maakt zie ik het nog goed komen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 07 juli 2013 - 10:25:04
pfff gaat een mens een weekje naar Normandië met de verwachting dat de belofte van internet waar is. Jawade, niks, noppes, nada, niente, ничего, ingenting, 무, 沒什麼. Maarja dan had ik ook nog de pech dat ik maandag nog niets op de digibox kon instellen >:(. Mis ik ook nog eens de herhaling op de beeb.

Maar goed ik heb het afgehaald en ben hellemaal 'up to speed' met het nieuws. Dat was een fenomenaal rondje van Hamilton. De strategie van Ferrari, dat wordt pompen of verzuipen. Ze zullen moeten hopen op hoge degradatie in die eerste 6 a 10 ronden van de zachte band. Als Alonso dan een van zijn blitz-starts maakt zie ik het nog goed komen.

ja inderdaad, maar dan moet hij echt wel een goeie start nemen. Heb ik de laatste 2races niet meer gezien van hem. En dan mag hij nog hopen dat vettel niet vlug voorbij hamilton geraakt, of hij staat nergens meer met hun strategie. Nee, ik zie hoogstens een podiumplaats haalbaar voor alonso, maar het zal zwaar worden

Franky R.

Fijne race mensen, ik zal niet online kunnen zijn want kijk nu voor het eerst via een stream....Ben benieuwd.

Jozef

Als je via een stream kijkt, ben je toch net wel online? ^^

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Erg sterke race van Vettel, een zeer verdiende overwinning.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 07 juli 2013 - 15:08:20
Als je via een stream kijkt, ben je toch net wel online? ^^
Eerst op de laptop in full screen....dan kan ik toch niet hier op het forum typen?  ::) ::) ::)

Edwin90

Citaat van: Franky R. op 07 juli 2013 - 14:01:35
Fijne race mensen, ik zal niet online kunnen zijn want kijk nu voor het eerst via een stream....Ben benieuwd.

Valt een stream bij jou niet telkens weg? Ik stream het commentaar van Sky bij Sport1 beeld. Maar een stream valt bij mij telkens weg.  :(

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 07 juli 2013 - 16:30:44
Citaat van: Franky R. op 07 juli 2013 - 14:01:35
Fijne race mensen, ik zal niet online kunnen zijn want kijk nu voor het eerst via een stream....Ben benieuwd.

Valt een stream bij jou niet telkens weg? Ik stream het commentaar van Sky bij Sport1 beeld. Maar een stream valt bij mij telkens weg.  :(
Ik had wel enkele keren een 'freeze'...Maar toen overgestapt op de pc, die kabel heeft ipv draadloos en toen minder last...Behalve als ik teveel vensters ging openen wegens het schrijven van artikelen..


Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/cameraman_geraakt_door_wiel_rbr/


Je ziet hier waar het fout gaat...De monteur rechts zwaait van "we hebben een probleem"...De man met de krik achter denkt.."ze zijn klaar, omlaag die handel".. :-X ...De cameraman stond met zijn rug naar de actie, waar je zou denken dat hij de RBR zou filmen.

robbert

leuke race gezien, en een spannend slot gezien. Ferrari heeft weer eens bewezen dat ze een betere kwalificatie moeten rijden, want ze waren niet zo traag in de race. Vettel is zo weer dichterbij een titel gekropen

Gerard

Leuke race, mooi slotstuk  :)
Jammer dat de race niet 62 ronden telde  ;)
Wel even twee momentjes van billenknijpen bij het pitstop incident en de Marussia die even de baan overstak  :-\ :(

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Citaat van: Franky R. op 07 juli 2013 - 16:40:05
http://www.gppits.net/nieuws/cameraman_geraakt_door_wiel_rbr/


Je ziet hier waar het fout gaat...De monteur rechts zwaait van "we hebben een probleem"...De man met de krik achter denkt.."ze zijn klaar, omlaag die handel".. :-X ...De cameraman stond met zijn rug naar de actie, waar je zou denken dat hij de RBR zou filmen.

Schlemielig moment van Red Bull met die stop van Webber... maar ja, soms heb je dat nou eenmaal. Blijft mensenwerk.