Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »

Franky R.


Gerard

Webber schijnt op de Australische TV een "slip of the tongue" gehad te hebben,... Het zou "goed voor Australie" zijn dat de deal rond ismet Ricciardo...

Franky R.

Citaat van: Gerard op 25 augustus 2013 - 15:26:30
Webber schijnt op de Australische TV een "slip of the tongue" gehad te hebben,... Het zou "goed voor Australie" zijn dat de deal rond ismet Ricciardo...
Accoord, waar wacht Horner dan nog op?

0634

Een goed moment? Wie weet. Misschien spelen er nog andere commerciele belangen of wat dan ook. Gebeurt vast wel vaker dat beslissingen allang genomen zijn voor dat wij iets horen.

Maar goed, misschien is het wel helemaal nog niet rond, dat kan natuurlijk ook.

NielsD

Hier nog even het betreffende interview:

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.


Arthur

Vettel zou tactvol gezegd hebben dat Raikkonen welkom is. Natuurlijk is hij blij dat het niet zo is [of zou zijn]. En Horner roept wel dat er nog geen beslissing genomen is maar naar zeggen zou Marko de touwtjes in handen hebben. Natuurlijk is Vettel het lievelingetje van Marko en zal Vettel wel veel gelobbyd hebben dat Raikkonen niet komt maar Riccardio. En doet Marko niet het opleidingsprogramma voor de jonge talenten.... Tja, wie bepaalt het nu daadwerkelijk?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 26 augustus 2013 - 18:37:59
Vettel zou tactvol gezegd hebben dat Raikkonen welkom is. Natuurlijk is hij blij dat het niet zo is [of zou zijn]. En Horner roept wel dat er nog geen beslissing genomen is maar naar zeggen zou Marko de touwtjes in handen hebben. Natuurlijk is Vettel het lievelingetje van Marko en zal Vettel wel veel gelobbyd hebben dat Raikkonen niet komt maar Riccardio. En doet Marko niet het opleidingsprogramma voor de jonge talenten.... Tja, wie bepaalt het nu daadwerkelijk?


Antwoord....: Mateschitz!
;D ;D ;D


0634

Citaat van: Franky R. op 26 augustus 2013 - 18:43:14
Citaat van: Arthur op 26 augustus 2013 - 18:37:59
Vettel zou tactvol gezegd hebben dat Raikkonen welkom is. Natuurlijk is hij blij dat het niet zo is [of zou zijn]. En Horner roept wel dat er nog geen beslissing genomen is maar naar zeggen zou Marko de touwtjes in handen hebben. Natuurlijk is Vettel het lievelingetje van Marko en zal Vettel wel veel gelobbyd hebben dat Raikkonen niet komt maar Riccardio. En doet Marko niet het opleidingsprogramma voor de jonge talenten.... Tja, wie bepaalt het nu daadwerkelijk?


Antwoord....: Mateschitz!
;D ;D ;D
Dat vraag ik mij dus af. Volgens mij is Mateschitz daar namelijk veel te slim voor.

Die man die snapt dat hij een geweldig zakenman is, een op en top genie, maar geen autoriteit op het gebied van F1. Daarom heeft hij vaklui om zich heen verzameld - Horner, Newey, Marko, Tozt - en die mogen de grote beslissingen nemen.


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2013 - 19:14:59
Citaat van: Franky R. op 26 augustus 2013 - 18:43:14
Citaat van: Arthur op 26 augustus 2013 - 18:37:59
Vettel zou tactvol gezegd hebben dat Raikkonen welkom is. Natuurlijk is hij blij dat het niet zo is [of zou zijn]. En Horner roept wel dat er nog geen beslissing genomen is maar naar zeggen zou Marko de touwtjes in handen hebben. Natuurlijk is Vettel het lievelingetje van Marko en zal Vettel wel veel gelobbyd hebben dat Raikkonen niet komt maar Riccardio. En doet Marko niet het opleidingsprogramma voor de jonge talenten.... Tja, wie bepaalt het nu daadwerkelijk?


Antwoord....: Mateschitz!
;D ;D ;D
Dat vraag ik mij dus af. Volgens mij is Mateschitz daar namelijk veel te slim voor.

Die man die snapt dat hij een geweldig zakenman is, een op en top genie, maar geen autoriteit op het gebied van F1. Daarom heeft hij vaklui om zich heen verzameld - Horner, Newey, Marko, Tozt - en die mogen de grote beslissingen nemen.


Hm, dat kan. Want inderdaad is het nogal een verzameling hotemetoten. Maar vaklui? Diezelfde vaklui die een Bernoldi in plaatst van ene Kimi Raikkonen in de Sauber van 2001 wilden hebben? ;D

Jehoentelaar

Er was dan ook niemand die ooit had gedacht dat Kimi het zo ver zou schoppen met zo weinig ervaring. Behalve Peter Sauber wellicht. ;)

0634

Citaat van: Franky R. op 26 augustus 2013 - 19:24:43
Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2013 - 19:14:59

Dat vraag ik mij dus af. Volgens mij is Mateschitz daar namelijk veel te slim voor.

Die man die snapt dat hij een geweldig zakenman is, een op en top genie, maar geen autoriteit op het gebied van F1. Daarom heeft hij vaklui om zich heen verzameld - Horner, Newey, Marko, Tozt - en die mogen de grote beslissingen nemen.


Hm, dat kan. Want inderdaad is het nogal een verzameling hotemetoten. Maar vaklui? Diezelfde vaklui die een Bernoldi in plaatst van ene Kimi Raikkonen in de Sauber van 2001 wilden hebben? ;D

Dat verhaal ken ik niet, zal best zo zijn verder, maar niemand is zonder fouten. Onder leiding van deze mannen is Mateschitz meervoudig kampioen geworden met zijn team, ja, ook met Helmut Marko. Dan vind ik dat inderdaad vaklui. Bovendien denk ik dat hij genoeg vertrouwen in die mannen zal hebben om hen te laten beslissen wie er naast Vettel mag rijden. Die mannen zijn geen nitwits.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.