Webber stopt, wie wordt zijn opvolger?

Gestart door jende, 27 juni 2013 - 10:53:58

« vorige - volgende »


Maikel0230

Ik geeft het twee races voordat er twee steigerende paarden en coureurs ergens in een zandbak staan te smeulen.  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Nou mensen, je weet het nooit! Alonso heeft al gezegd, dat als Ferrari niet snel beter wordt, hij "verder gaat kijken"
Wie had bv gedacht dat Schumacher bij Mercedes terug zou keren?  Ik niet!! Maar goef, we weten ook wat er in 2007 gebeurde, daar zal ook Alonso van geleerd hebben...

Kootje

Tsja ... Alonso zegt zoveel. Onlangs zij hij ook nog dat als hij nog 'n contract tekent, dit louter bij Ferrari zal zijn. ::)

Conclusie: Wanneer Ferrari zich niet verbeterd stop Fernando met Formule 1.  :-\

Geloof jij het? ???

0634

Ja. Dat geloof ik best. Alleen geloof ik ook dat dat moment nog wel 2,3 jaar voor ons ligt.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 13 juli 2013 - 10:22:36
Tsja ... Alonso zegt zoveel. Onlangs zij hij ook nog dat als hij nog 'n contract tekent, dit louter bij Ferrari zal zijn. ::)

Conclusie: Wanneer Ferrari zich niet verbeterd stop Fernando met Formule 1.  :-\

Geloof jij het? ???
Hij zei ook dat hij zou stoppen bij een derde WK...Alonso zegt zoveel, joh!

0634

Wie zegt dat hij dat niet doet dan, Franky?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 juli 2013 - 13:14:46
Wie zegt dat hij dat niet doet dan, Franky?
Mwhoa, Alonso die stopt na 3 titels? Je zou toch denken dat hij een titel zou willen verdedigen. Stel dat hij Vettel had verslagen vorig jaar, ik geloof niet dat hij dan toen was gestopt.


Weet niet precies waarom.


Misschien is het tegenwoordig anders. Alonso lijkt minder gemotiveerd en ik zie hem dan ook binnen enkele jaren stoppen. Titel of niet.

0634

Ik zie hem niet minder gemotiveerd, maar ik geloof gerust dat mocht hij de titel met Ferrari eindelijk winnen, hij er meteen de brui aan geeft.

Jehoentelaar

Hmm. Prima dat hij verder wilt kijken, maar erg veel valt er niet te zien vrees ik.

Wings

Citaat van: Franky R. op 08 juli 2013 - 18:12:56
En destijds bij Ferrari had hij motivatie-problemen. Kimi is kort van stof en houdt niet van gedoe...Dan is Ferrari het verkeerde team voor hem. Hopelijk gaan ze er bij RBR er goed mee om.

Die motivatieproblemen hebben fans hem aangemeten. Veelal fans welke zochten naar argumenten om te verklaren waarom Massa niet werd verslagen. Geen feiten. Maar goed, ik heb ontzettend goeie zin vandaag, dus laat ik meegaan hierin. Kimi had dus motivatieproblemen welke gelinkt staan aan de poespas rondom de autosport. Deze kun je dan toch prima doorpakken en aandragen als valide argument waarom hij bij Red Bull nog minder gemotiveerd zal zijn? De gevolgen van deze non-motivatie zijn bekend. Red Bull is een PR-bom. Geen team organiseert meer dan de jongens van Red Bull.

Conclusie: de mensen die denken te verklaren waarom Kimi destijds Massa niet versloeg, verklaren tegelijk dan wel onbewust waarom hij Vettel nooit zal verslaan. 

0634

En hij is niet goed genoeg. Vettel is simpelweg beter.

We hadden destijds ook kunnen hopen dat Nigel Mansell naar McLaren-Honda was gegaan om er een leuk teamduel van te maken naast Ayrton Senna, maar dat zou gebaseerd zijn geweest op hoop en supporter-zijn. Want ondanks dat ik een Mansell-fan was, was hij een klasse (of twee) minder dan Senna. En dat is Kimi ook dan Vettel. Dat zie ik ook wel zonder dat ze in één team rijden.

Franky R.

Citaat van: Wings op 14 juli 2013 - 11:37:26
Citaat van: Franky R. op 08 juli 2013 - 18:12:56
En destijds bij Ferrari had hij motivatie-problemen. Kimi is kort van stof en houdt niet van gedoe...Dan is Ferrari het verkeerde team voor hem. Hopelijk gaan ze er bij RBR er goed mee om.

Die motivatieproblemen hebben fans hem aangemeten. Veelal fans welke zochten naar argumenten om te verklaren waarom Massa niet werd verslagen. Geen feiten. Maar goed, ik heb ontzettend goeie zin vandaag, dus laat ik meegaan hierin. Kimi had dus motivatieproblemen welke gelinkt staan aan de poespas rondom de autosport. Deze kun je dan toch prima doorpakken en aandragen als valide argument waarom hij bij Red Bull nog minder gemotiveerd zal zijn? De gevolgen van deze non-motivatie zijn bekend. Red Bull is een PR-bom. Geen team organiseert meer dan de jongens van Red Bull.

Conclusie: de mensen die denken te verklaren waarom Kimi destijds Massa niet versloeg, verklaren tegelijk dan wel onbewust waarom hij Vettel nooit zal verslaan.


Mijn tegenargument...: Kimi is inmiddels een paar jaartjes verder... ;)

Kootje

#149
sowieso 'n beetje 'n flauwe conclusie

idd is kimi alweer wat jaartjes ouder en mensen kunnen veranderen, maar dat terzijde
het was niet alleen de Ferrari pr machine waardoor hij die motivatieproblemen kreeg, het was het complete keurslijf waarin hij zat
daarnaast had hij bereikt wat hij wou (wereldkampioen worden) en was hij toe aan n nieuwe uitdaging

maar goed .... men mag uiteraard vinden wat men vind
ik wil het iig nog wel eens zien hoe "makkelijk" seb het met kimi gaat hebben, geloof daar namelijk niet in
zeg daarmee ook niet dat kimi wel ff af zal rekenen met seb, integendeel zelfs, maar ik denk dat die twee echt wel aan elkaar gewaagd zullen zijn
dat zijn ze namelijk nu al regelmatig, terwijl de lotus toch 'n iets minder goede auto is
met hetzelfde materiaal en 'n gewenningsperiode zie ik niet in waarom dit dan ineens anders zal zijn